Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 90:een 90:sta
    Vielä vähän täsmennän/veivaan.

On ihmisarvoa alentavaa nousta posliinien autoon tästä on kysymys!
    Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
    on teillä ongelmat...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Lainaa (Old motoman @ Joulu. 23 2011,19:35) kirjoitti
    Vielä vähän täsmennän/veivaan.

On ihmisarvoa alentavaa nousta posliinien autoon tästä on kysymys!
    Pelkääkkönää polliisia ?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa (tonttuj @ Joulu. 23 2011,20:24) kirjoitti
    Pelkääkkönää polliisia * ?
    En vaan halveksin,inhoan,nään painajaisia posliineista,ym,ym!

Tämä "ilmiö" tullut iän myötä!
    Ps Perkele sukulainenkin oli polliisi,nyt jo eläkkeellä.
    Siis en pelkää!

Lainaa (Old motoman @ Joulu. 23 2011,20:35) kirjoitti

Siis en pelkää!
    Täytynee järkätä sulle rehvit naispolliisin kanssa
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Kesällä,kesällä tulen treffeille matkailuautolla. Lainaan tutulta.
    Lainaa (tonttuj @ Joulu. 23 2011,20:47) kirjoitti
    Lainaa (Old motoman @ Joulu. 23 2011,20:35) kirjoitti

Siis en pelkää!
    Täytynee järkätä sulle rehvit naispolliisin kanssa *
    Muutaman oikein nätin nais konstaappelin tiedän, ja ettei niitä paljoakaan kiinnosta onko maksamattomia sakkoja.

ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Joopa joo ! Mitä enemmän kiusataan virkamiehiä sitä enemmän tämä homma maksaa meille. Kaikki on mun ja sun eli meidän verorahoja siinä käytetään perintään ja muuhun, kun asioiden kanssa leikitään.
    Jos saa sakot ne tulee yleensä ansioista, jotakin on hölmöilty yleensä tietoisesti. Mitä hel... sitä valitaa, jos tietää hölmöilleensä tietoisesti. Pitää osata arvioida riskit kiinnijääminen vai ei. Ylinopeutta joka päivä, joka paikassa varmaan kolahtaa ainakin kerran kesässä.
    Peritään, ulosmittaukseen ja sen jälkeiseen luottotietojen menettämiseen ei kyllä kannata mennä edes lähelle. Pankkikonttorit vähennee ja käteistä saa yhä harvemmasta paikasta. Sillä et saa muuta, ehkä muuta maksuvälinettä kuin käteinen.
    bemaripappa
    Kikkailkaa vaan niiden sakkojen maksamisen kanssa, saadaan yhteiskunnalle kuluja. Ainoa haittapuoli on se, että saatatte joutua ostamaan pyöränne jatkossa käteisellä, koska osamaksua ei myönnetä luottohäiriöiselle.
    Lainaa (kake10 @ Joulu. 24 2011,11:14) kirjoitti
    Kikkailkaa vaan niiden sakkojen maksamisen kanssa, saadaan yhteiskunnalle kuluja. Ainoa haittapuoli on se, että saatatte joutua ostamaan pyöränne jatkossa käteisellä, koska osamaksua ei myönnetä luottohäiriöiselle.
    Joo, ja niitä ulosmitattuja vehkeitä saa ostettua melko edullisesti.
    Murjaanien kuningas!
    Mä sain ekat sakot männä kesänä heinäkuussa, aiemmin olen selvinnyt varoituksella kun ei ole ollut kun jokunen kilsa vahingossa yli sallitun, minä kun aina ajelen rajoitusten mukaan. Sakon summa on pieni, 234 euroa. Poliisi oli oikein mukava. Sanottakoon että mulla ei ole mitään poliisivihaa tai mitään niitä vastaan, päinvastoin, ne tekee duuniaan siinä missä vaikka hoitsutkin vaikken mä niittenkään toiminnasta aina diggaa kun sairaalassa usein joudun makoilemaan.

Enivei. Jätin maksamatta kun oli iso veronpalautus tulossa. Ajattelin että kyllä se siihen mennessä ehtii paikalliselle uo-miehelle. No ei ilmeisesti ehtinyt kun palautus tuli täysmääräisenä.

Sen sijaan sain lokakuussa Hämeenlinnan KO:sta kirjeen syyttäjältä jossa todettiin tyyliin "syyttäjä on määrännyt syytemenettelyssä teille sakon blaablaablaa". Mukana lasku, jonka summa siis tuo sama 234e jonka kiltti poliisisetä jo heinäkuussa kirjoitti ja jota en kiistänyt. Lähetin syyttäjälle kirjeen, sanatarkkaan en muista, mutta jotenkin näin:

"Arvoisa Herra Syyttäjä

Koska Suomen valtio on katsonut aiheelliseksi lainata minulta korotta useamman tuhat euroa yli vuoden ajan, pyydän Teitä kohteliaimmin lähettämään ko. diaarinumerossa mainitun maksun paikalliselle ulosottomiehelle, jotta hän voi koroitta ja kuluitta kuitata saamisenne.

Kunnioittaen

Anu (sukunimi)"

Meni jonkin aikaa, joulukuussa tuli täsmälleen samanlainen kirje syyttäjältä. Lähetin uuden kirjeen

"Arvoisa Herra Syyttäjä

Re: diaarinumero xxxxxxxxxxx

Viittaan kohteliaimmin xx.xx.xxxx päivättyyn kirjeeseeni Teille, odotan edelleen paikallisen ulosottomiehen yhteydenottoa.

Rauhallista Joulua.

Kunnioittaen

Anu (sukunimi)"

Ja niille kun täällä vääntää voiko luottotiedot mennä jos sakon päästää uo-miehelle. Ei mene. Siihen tarvitaan KO:n tuomio. Osa maksuista, otetaan nyt vaikka esim. sairaalalaskut, menevät ensin perintäfirmalle, ja niitä jos ei maksa ne menevät KO:n käsittelyyn ja suoraan yksipuolisella tuomiolla tuomitaan maksettavaksi ja sitä kautta ulosottoon. Näissä tapauksissa luottotiedot menevät. Osassa kolmeksi, osassa viideksi vuodeksi. Ja kyllä, mun luottotiedot ja maksukyky on kunnossa, ajattelinpa kerrankin tehdä jäynää. Hyi mua, mutta en mä ihan hirveen ilkee oo ollu koska joulupukki toi ihan hiton hienot lahjat.

Se mikä mua kiinnostas tietää... Kun en yhtäkään keissiä tiedä jossa luottotietojen menetys on "kumottu", esim. siksi että makaa pitkät ajat sairaalassa ja edelliset laskut erääntyvät perintäfirman kautta ja menevät KO:n päätöksellä ulosottoon. Päteekö force majeure tämmösissä tapauksissa? Sen mä haluisin tietää. Sen tiedän perintäalalta olleelta tutulta että se kumoaminen on vähintään hiton hankalaa, ellei mahdotonta, vaikka olisikin esim. pitkä sairaalareissu eikä mitään mahiksia hoitaa asioita.

Ja vetäkää vaan herneet nenuun ketkä haluu. Mulla oli hauskaa tämän syyttäjän kanssa käymäni kirjeenvaihdon aikana sekä silloin kun poliisi kirjoitti sakkoa. Me naurettiin vedet silmissä, ja menin vapaaehtoisesti maijan takapenkille vaikkei olisi tarvinnut omaa lihavaa takapuolta siirtääkään minnee. Ilmoitin jo paikan päällä poliisisedälle etten aio maksaa, uo-mies saa hoitaa veronpalautuksesta. Hän totes siihen että niin se useimmiten menee

Edelleen ei ole kuulunut uo-miehestä. Sitten kun kuuluu, maksan sakon. Kerralla tai erissä, sitä en ole vielä päättänyt

Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Olipa Sisko -Anu- :lla hyvä ,valaiseva,mielenkiintoinen tutkielma sakkoasiasta! *Muuta:
    mitä tulee luottotietoihin/häiriöihin useimmiten saa osamaksulla,mutta vaaditaan isompi käsiraha. Esim 50%.
    Toki riippuu minkälainen maksuhäiriö on "päällä"/tiedostoissa!

Hyvää joulua vielä kerran.

Tässähän oli syksyllä hirvee haloo kun opiskelijat sai "ulosottomerkintöjä" palautettavista opintotuista. Muistaakseni ne sitten vedettiin takas kokonaan, en ole tosin ihan varma.

Mä en vaan sillon ymmärtäny että väliäkö sen jos on ulosottomerkintä kun se ei mihinkään, esim. opintolainan saantiin vaikuta, jos ei sit oikeesti pelkää että uo-mies oikeesti tule sanotaa ny vaikka 1000 euron ulosoton takia oven taa hakeen tietsikkaa. En ihan heti jaksa uskoa että heillä resurssit riittäis.

Vuonna 1999 (jolloin sain sakot edellisen kerran, autolla, olin just ostanu uuden "sporttisen" auton ja kisailin vastaavan jollan kanssa Kehä 3:lla) kävi silleen että LP:n sivariauto liimautu perään ja nappasivat mut tien sivuun. Sakko oli 6250 markkaa. No, en mä sillonkaan niitä maksanut, aattelin että menkööt ulosottoon. Uo-mieheltä tuli VUODEN päästä eka kirje, en reagoinut. Tuli toka kirje, en reagoinut. Kolmannen kirjeen jälkeen soitin UO-miehelle että tehäänkö maksusuunnitelma (olisin pystynyt maksamaan sakon, kyse ei ollut siitä). Oikein tosi mukava heppuli se UO-mies. Juteltiin mukavia siinä puhelun aikana, ja kerroin että jatko-opiskelen ja kallis sporttijolla on vaihtunut vähän vanhempaan ja 80000 markkaa halvempaan autoon. No, se kysäs että onko se sun uus auto se ja se rekkari johon totesin että joo, oikein kiva auto ja automaattivaihde mikä oli ihan ehdoton. Se näpytteli siel koneel puhelun ajan jotain. Lopputulema tälle puhelulle oli se että se ilmotti auton olevan ulosmitattu, ja että liikenteessä tavattaessa ulosmitataan välittömästi alta.

Mä meen harvoin sanattomaks mut sillon muistan että tuli semmonen 10 sekunnin totaalihiljaisuus. Sanoin et häh, mites se maksusuunnitelma? UO-mies totes että oisit ottanu yhteyttä viimestään tokasta kirjeestä niin hän ois sen tehnytkin, mut nyt lähti auto. No, maksoin sakon samoin tein.

Se oli kanssa hauska episodi
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    -Anu-:lle ja vastaavanlaisiin tapauksiin tiedän,että ajoneuvo on ensimmäinen kohde joka "napataan"!
    Mutta,mutta ,jos on vain haltija tulee uo-pojalle vähän mutkia vastaan.
    Toki ne kysyy omistajalta paljonko velkaa jäljellä?
    Jos on vähän velkaa huonosti käy. * Elikkä lunastavat loppuvelan.
    Taas tullaan kohtaan jossa vähän käyttää pelimiehen "konsteja",niin ajoneuvo pysyy alla! *(Sopii omistajan kanssa jutut/asiat). ISON firman,tai rahoitusyhtiön kanssa vaikea hoitaa,lähes mahdoton! Pikkufirman johtajan kanssa "neuvottelukysymys"! Elikkä mitä johtaja vastaa uo-pojan tiedusteluihin. * *Vielä voi joutua selvittelemään lisää,jos omistaja on mm lähisukulainen!
    Pitää olla kuitit,ym,ym selvitykset!*
    Jos/tai/kun on uo-juttuja vireillä,tai tulossa parempi kun ei ole edes haltija! *

Tainnut viimeksi bomber foorumilta lukea näitä, siellähän tätä tehdään paljonkin? Varmaan koska ei ole rahaa. (vitsi vitsi)
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa (Old motoman @ Joulu. 25 2011,11:20) kirjoitti
    -Anu-:lle ja vastaavanlaisiin tapauksiin tiedän,että ajoneuvo on ensimmäinen kohde joka "napataan"!
    Mutta,mutta ,jos on vain haltija tulee uo-pojalle vähän mutkia vastaan.
    Joo ei, kyllä mä oon aina kaikki menopelini itte omistanu, toisin ku vissiin Bomber-foorumilaiset mihin Z-man viittaa (vitsivitsivitsivitsi!!!!)
    Mopovapaa vuosi

Tieteellinen tutkimus saa varmaankin ihan uuden aspektin, kun poikkitieteellinen tutkija alkaa ihan omasta pussista maksamaan tutkimuksensa kaikki täysin realistiset tutkimuskulunsa? Oikeudenkäynnit-, perimis-, laskutuskulut. Alk toimistotyöntekijän laskutus 35 eur./tunti, päätyen asianajajan ja tuomarien 300 eur./tunti.

Eli siis näitä yhteiskunnan järjettömiä avustusta. Ts. kaikkien veronmaksajien kustantamia.

Saattais alkaa kilvanlaulanta, että kuinka äkkiä minä voikaan kuitata pois sen päiväjärjestyksestä?
    Murjaanien kuningas!
    Lainaa (trj @ Joulu. 25 2011,19:48) kirjoitti
    Tieteellinen tutkimus saa varmaankin ihan uuden aspektin, kun poikkitieteellinen tutkija alkaa ihan omasta pussista maksamaan tutkimuksensa kaikki täysin realistiset tutkimuskulunsa? Oikeudenkäynnit-, perimis-, laskutuskulut. Alk toimistotyöntekijän laskutus 35 eur./tunti, päätyen asianajajan ja tuomarien 300 eur./tunti.

Eli siis näitä yhteiskunnan järjettömiä avustusta. Ts. kaikkien veronmaksajien kustantamia.

Saattais alkaa kilvanlaulanta, että kuinka äkkiä minä voikaan kuitata pois sen päiväjärjestyksestä? *
    Jos tädillä ois munat niin mikä se olis?

Onko ajatusmallisi nyt semmoinen, että jos sakot maksaisi vaikkapa etuajassa, toimistotädeistä ja käräoikeuden tuomareista tulisi työttömiä? Kenen pussista heille maksettaisiin työttömyyskorvaukset?

Eiköhän tää oo nollasummapeliä ja korotonta lainaa...
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    Lainaa (trj @ Joulu. 25 2011,19:48) kirjoitti

Saattais alkaa kilvanlaulanta, että kuinka äkkiä minä voikaan kuitata pois sen päiväjärjestyksestä? *
    Toiset nostaa lapsilisiä, tarhasta tai perhepäivähoidosta maksetaan vain osa, jotkut saavat työttömyyskorvausta, toiset nostaa opintotukea, jotkut käy sossussa, samoilla asvalttipinnotteisilla teillä ajetaan joihin vielä 2 kertaa vuodessa vaihdetaan nopeusrajoitukset, jotkut käyttävät julkista terveydenhuoltoa korvatulehduksiin tai muihin pikkujuttuihin, lääkkeet saadaan Kelan avustamana vähän halvemmalla, kadut hiekotetaan ja samat hiekat poistetaan keväällä, ruokkomaksuja maksetaan kun isi (tai äiti) on "varaton".... Lista on loputon ja kaikki menee samasta veropussista. Vaikka monella on oikeus maksuttomaan oikeudenkäyntiin moni joutuu myös ihan itse maksamaan oman ja/tai vastapuolen asianajokulut ihan omasta pussista tai vakuutus korvaa osan (joka taas on liiketoimintaa ja eri asia täysin mikäli kyseessä on yksityisoikeudellinen kanne, yleisen syyttäjän alaisia juttuja oikeusturvavakuutus ei koske); oikeuslaitoksen (eli tuomari, laamannit, syyttäjä, mahd. poliisitutkinta) kulut kuuluvat taas tohon ekaan listaan. Meillä kaikilla kun on täällä samat oikeudet ja velvollisuudet, se on yksi länsimaisen oikeusvaltion perusperiaatteita. Miten kukin niitä päättää hyväksi käyttää, on jokaisen yksilön oma asia ja oikeus.

Tässä keskustelussa kyse on nimenomaan siitä nollasummapelistä ja korottomasta lainasta niinkuin enkero sanoi... Mä päätin käyttää nollakorkoa, kun valtiokin käyttää nollakorkoa ottaessaan liikaa veroja tuloista vaikka niiiiin tarkkaan prosentin laskevatkin edellisen vuoden tulojen perusteella ja veroehdotusta ei edes palauta kun ei ole mitään lisättävää. Fair is fair.

Mopovapaa vuosi

Lainaa (-Anu- @ Joulu. 26 2011,07:52) kirjoitti
    Tässä keskustelussa kyse on nimenomaan siitä nollasummapelistä ja korottomasta lainasta niinkuin enkero sanoi... Mä päätin käyttää nollakorkoa, kun valtiokin käyttää nollakorkoa ottaessaan liikaa veroja tuloista vaikka niiiiin tarkkaan prosentin laskevatkin edellisen vuoden tulojen perusteella ja veroehdotusta ei edes palauta kun ei ole mitään lisättävää. Fair is fair.
    Mikäli itse käyttää edes hieman omia aivojaan ja tilaa omien toteutuvien tulojen ja vähennysten mukaisen verokortin, niin verotus menee kyllä ihan oikein. Tällöin ei tarvitse antaa valtiolle sitä ilmaista lainaa. Vuoden mittaan voi myös päivittää verokorttiaan, mikäli oma tilanne on muuttunut. Se on ihan omaa tyhmyyttä, jos haluaa antaa valtiolle korotonta lainaa.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
    Lainaa (cartman @ Joulu. 26 2011,09:51) kirjoitti
    Mikäli itse käyttää edes hieman omia aivojaan ja tilaa omien toteutuvien tulojen ja vähennysten mukaisen verokortin, niin verotus menee kyllä ihan oikein. Tällöin ei tarvitse antaa valtiolle sitä ilmaista lainaa. Vuoden mittaan voi myös päivittää verokorttiaan, mikäli oma tilanne on muuttunut. Se on ihan omaa tyhmyyttä, jos haluaa antaa valtiolle korotonta lainaa.
    Jos on mahdotonta a) tietää tarkkaan tuloja (pl. palkankorotukset) b) tietää vähennyksiä (asuntolainan korkoa ja eläkevakuutuksia lukuunottamatta; esim. kotitalousvähennys, invalidivähennys, opintolainavähennys, alkuperätuottajavähennys, lista on loputon) niin prossan laskeminen joulukuussa on mahdotonta. Toki korttia voi päivittää vuoden mittaan, jos on aikaa ja jaksaa nähdä sen vaivan; ylöspäinhän % voi nostaa itsekin mutta ei alaspäin. Tiedän, sen voi tehdä myös netissä. Mutta joskus (harvoin) on helpompi soittaa verovirastoon, toivoa että siellä vastaa ihminen joka OIKEASTI tietää miten verotus ja vähennykset menevät eri tulolajeissa (esim. palkka, bonukset, pääoma, metsätulo, kuntoutustuki, eläke.... lista on loputon) ja tehdä ne muutokset puhelimitse. Silloin uutta korttia tilatessa sielläkin istuu niitä ihmisiä joiden viulut maksetaan siitä yhteisestä pussista. Tilanne plusmiinusnolla.

Kyllä mulla aivot riittäs laskemaan toteutumat vaikka joka kuukausi, mutta kenellä semmoseen on nykyään aikaa? Mulle kelpas se muutama tonttu ennen joulua (suoraan verottajan ehdotelmasta) ja mikäli olet ketjun lukenut niin tässä onkin idiksenä se "kansalaisuustottelevaisuus" ja kauanko sen sakon vieminen uo-miehelle kestää. Näyttää kestävän.

Ja lupaan maksaa sakon kunhan uo-mies ottaa yhteyttä. Toisella kirjeellä. Sitten ryhdyn taas mallikansalaiseksi
    Mopovapaa vuosi

Lainaa (-Anu- @ Joulu. 26 2011,10:24) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Joulu. 26 2011,09:51) kirjoitti
    Jos on mahdotonta a) tietää tarkkaan tuloja (pl. palkankorotukset) b) tietää vähennyksiä (asuntolainan korkoa ja eläkevakuutuksia lukuunottamatta; esim. kotitalousvähennys, invalidivähennys, opintolainavähennys, alkuperätuottajavähennys, lista on loputon) niin prossan laskeminen joulukuussa on mahdotonta. Toki korttia voi päivittää vuoden mittaan, jos on aikaa ja jaksaa nähdä sen vaivan; ylöspäinhän % voi nostaa itsekin mutta ei alaspäin. Tiedän, sen voi tehdä myös netissä. Mutta joskus (harvoin) on helpompi soittaa verovirastoon, toivoa että siellä vastaa ihminen joka OIKEASTI tietää miten verotus ja vähennykset menevät eri tulolajeissa (esim. palkka, bonukset, pääoma, metsätulo, kuntoutustuki, eläke.... lista on loputon) ja tehdä ne muutokset puhelimitse. Silloin uutta korttia tilatessa sielläkin istuu niitä ihmisiä joiden viulut maksetaan siitä yhteisestä pussista. Tilanne plusmiinusnolla.

Kyllä mulla aivot riittäs laskemaan toteutumat vaikka joka kuukausi, mutta kenellä semmoseen on nykyään aikaa? Mulle kelpas se muutama tonttu ennen joulua (suoraan verottajan ehdotelmasta) ja mikäli olet ketjun lukenut niin tässä onkin idiksenä se "kansalaisuustottelevaisuus" ja kauanko sen sakon vieminen uo-miehelle kestää. Näyttää kestävän.

Ja lupaan maksaa sakon kunhan uo-mies ottaa yhteyttä. Toisella kirjeellä. Sitten ryhdyn taas mallikansalaiseksi *
    Toisille yksinkertaisetkin asiat ovat ylitsepääsemättömiä.
    Vain köyhillä on kiire.
    Lainaa (cartman @ Joulu. 26 2011,10:31) kirjoitti
    Tietkö, mä oon huomannu IHAN saman! Onneks mä en lukeudu siihen ryhmään

Mutta kun sä olet ilmeisesti veroekspertti, niin teetkö ensi vuonna mun verot niin, ettei maksettavaa/palautettavaa jää? Tulolajeja useita, mukana myös ah niin ihana EU ja sen byrokratian kukkaset eli lomakkeet; poistojakin pitäisi tehdä ja vähennyksiäkin olis ja keksinet niitä lisää. Mulla ei oikein olis aikaa eikä taatusti kiinnostusta (siitä se ehkä eniten on kiinni), mutta maksan tietty sulle korvauksen tehdystä työstä tuntien mukaisesti. Jos sulla ei ole omaa firmaa jonka kautta laskutat, nou hätä, mä hoidan sossumaksut ja verot

Vaan nyt menen naapurin kanssa sahaamaan heidän pihakuustaan joka kaatui osittain mun talon päälle. Ja omat viuluthan maksan minä
    Mopovapaa vuosi

Lainaa (-Anu- @ Joulu. 26 2011,11:03) kirjoitti

Mutta kun sä olet ilmeisesti veroekspertti, niin teetkö ensi vuonna mun verot niin, ettei maksettavaa/palautettavaa jää? Tulolajeja useita, mukana myös ah niin ihana EU ja sen byrokratian kukkaset eli lomakkeet; poistojakin pitäisi tehdä ja vähennyksiäkin olis ja keksinet niitä lisää. Mulla ei oikein olis aikaa eikä taatusti kiinnostusta (siitä se ehkä eniten on kiinni), mutta maksan tietty sulle korvauksen tehdystä työstä tuntien mukaisesti. Jos sulla ei ole omaa firmaa jonka kautta laskutat, nou hätä, mä hoidan sossumaksut ja verot

Vaan nyt menen naapurin kanssa sahaamaan heidän pihakuustaan joka kaatui osittain mun talon päälle. Ja omat viuluthan maksan minä
    Ei ole tarvetta tehdä omien päivätöiden lisäksi mitään ylimääräisiä hommia ja tässäkään tapauksessa en tee poikkeusta. Arvostan oman vapaa-aikani sen verran korkealle, että en luovu siitä kovinkaan helposti.
    Vain köyhillä on kiire.
    Lainaa (cartman @ Joulu. 26 2011,13:53) kirjoitti
    Arvostan oman vapaa-aikani sen verran korkealle, että en luovu siitä kovinkaan helposti.
    ja käytät sitä arvostamaasi aikaa sitten toisten arvosteluun muttet auttamseen..

Ei millään pahalla!!
    Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
    Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
    Lainaa (Herppa @ Joulu. 26 2011,19:25) kirjoitti
    Arvostan oman vapaa-aikani sen verran korkealle, että en luovu siitä kovinkaan helposti.
    ja käytät sitä arvostamaasi aikaa sitten toisten arvosteluun muttet auttamseen..

Ei millään pahalla!!
    Joillain trollaamiseen aina aikaa
    Kai saa siitäkin palkkaa tottakai.

Huh, -Anu-:han on asiamimmi!
    1300cc Suzuki
    Lainaa (Herppa @ Joulu. 26 2011,19:25) kirjoitti

Ei millään pahalla!!
    Juuri niin.
    Vain köyhillä on kiire.
    Lainaa (-Anu- @ Joulu. 26 2011,11:03) kirjoitti

Harmi toi puun kaatuminen talosi päälle. Mulla kävi viime vuonna samallalailla. Eli naapurin puolelta puu kaatui ulkorakennukseni päälle. Ja niinhän se on jos ei itellä ole "myrskyvakuutusta" nii kaikki ,menee omaan piikkiin. Ja jos on niin kuitenkin omavastuu osa pitää maksaa ite. Voihan tietysti olla fixukin naapuri ja ottaa osaa kuluihin, mutta pakko ei ole. Tossakin mielestäni laki pykälä aika eriskummallinen. Luulisi että tontin omistaja on edes hiukka vastuussa tontinsa puista, mutta kun ei vaan ole. Toivottavasti vahingot eivät ole kovin suuria.
    rengas
    Juuri niin.
    Aika vitusti sulla tätä tärkeetä vapaa-aikaa tosiaan näyttää olevan tähän saatanan tärkeilyyn ja jeesusteluun olevan.

edit: lisätty kirosana ja korjattu kiriotusvihre

30.  
    Näyttäisi olevan aihe käsitelty jo aika kattavasti....
    * Arctic Ranger *
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123