Artikkeli
Nyt on pää kipeä ja v*tuttaa, yö meni sairaalassa tarkkailussa. Paikka on sellainen jossa on Vaajakoskelta tullessa heti kääntymisen jälkeen toiset liikennevalot. Ensi kerralla ajan punaisia päin, tällä kertaa en näin tehnyt ja päälle tultiin.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Toipumisia. Toivottavasti tulee kunnon korvaukset ja tuomiot (yeah right).
Hyvä ettei käynyt pahemmin, mutta uskon että vi***aa.
On se niin helv*** vaikeeta autoilijoiden pitää turvaväli pärriin, joillekin täys mahottomuus, kuten tapauksessasi huomataan. Tosin tämä kotilokuski olisi voinut ottaa pään pers*** ja seurata liikennettä *
Toivottavasti ajokautesi ei loppunut tähän.
"Elämä on" ;)
Toipumisia, artikkelin mukaan olet toinen mies. Pisti vaan silmään(Eroz @ Kesä. 30 2011,14:00) kirjoitti
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Paikka ilmeisesti se kun tullaan vaajakosken motarilta ja käännytään keskustaan. Se on kyllä *askamainen paikka kun autot tulevat siihen risteykseen yleensä melko reipasta vauhtia jos vihreä palaa. Sitten kun käännyt niin ne valot tulee aika yllättäen. Varsinkin ulkopaikkakuntalaisille voi käydä siinä köpelösti. Itsekin siinä aina vilkuttelen jarruvaloja jos on auto takana tulossa. Muutaman kerran ollu liian lähellä tulla takaapäin ajetuksi *
Toipumisia!
~R6R-06~
Joo, juuri ne toiset valot jahka Vapaudenkadulle on päästy. Kävin ihmettelemässä pyörää, takavanne säpäleinä, äänenvaimennin paskana, katteissa naarmuja, jollain ilveellä oli tankkiinkin tullut aivan ihmeelliseen paikkaan kunnon lohkeama (sidottu väärin?), jalkatappi kierossa ja mahdollisesti takasvingi ottanut myös kipeää mutta ei voi tuota tietää, ainakin näyttää siltä että jalkatappi olisi siihen lyönyt. Ja onpa taka-akselin kautta ainakin tullut todella kova tälli.
Onneksi on piikki myös kilvissä niin ei tarvi olla pyöräilemättä.
Edit: Nahat, hanskat, kypärä kaikki ottivat myös osumaa, etenkin kypärä. Saa nähdä miten korvaavat nuo, mutta syytä olisi. Poliisiraportissa on ne ainakin mainittu.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Ajelin tuosta kun pyörääsi lastattiin hinurin kyytiin, ikävän näköistä jälkeä![]()
V-max -95
ex Sportster XLH 883 -92
toivottavasti saat asiallisen korvauksen,itellä meni varadero lunastuskuntoon viime syksynä kun tyttö tuli reilusti kolmion yli ja pysähty .ehdin hyvin jarruttaan mut kun se pysähty, päästin jarrun ja kiihdytin jolloin tyttö hyökkäs eteen ja se oli siinä. lento auton yli ja solisluu seitsemään palaan ,koko talvi meni rakentelussa ja vielä kun alko hylkiä titaania joutu uudelleen leikkuu pöydälle .mut ainoa lohtu oli et tytöllä oli vakuutus pohjantähdessä ,jolle annan täydet kymmenen pistettä niin hienosti kaikki hoitu. mistään ei tarvinnu tapella pyörästä tuli käypä hinta ,just se mitä halusin .kaikki varusteet kovattiin( kypärä ,ajoasu ,hanskat, kengät), ja kivusta ja särystä maksettiin kahdesti pyytämättä .ja edes taksi kuluista sairaalaan ja takas pariinkertaan ei sanottu mitään kielteistä,ifistä olen kuullu kauhutarinoita.
Joo, onneksesi ei ollut IF. Minun melko hankala polvivammani olikin kolarin jälkeen aivan muualta tullut, vaikka IF:n lääkäri erityisesti selvitti syyn ja sai asiallista tietoa, mutta ei silti muuttanut kantaansa. Laskin tappiokseni noin 30.000 euroa.
Eihän se peilien vahtaaminen ja monessa tilanteessa
vaihteen pitäminen päällä ole mikään velvollisuus valoissa seisovalle, tai niihin rauhassa pysähtyvälle.
Pitkässä juoksussa noilla "tavoilla" on kuitenkin selvästi
"terveyttä ylläpitävä vaikutus".
Tälläkin kaudella olisi joutunut jo kahdesti keilatuksi
oikein huolella, mutta pinttyneet tavat ja ihan vaan
hyvä tuuri.... että sattui nyt kuitenkin ehtimään pompauttaa
vehkeet alta pois.... ovat pitäneet näiltä osin pois potilasjonosta.
Joskus se saattaa vielä osua paikka, josta ei sitten karkuun
pääsekään.
Siinä jos sitten taju ja liikuntakyky säilyy, kotilokuskilta
ne lähtee varmasti..... toivottavasti ei ikuisiksi ajoiksi,
sillä moisen paskakasan levittämisestä pitkin
tietä saa salissa valitettavasti saman kuin ihmisestäkin.
......Että sen verran on nuo kuskit vuosien varrella alkaneet
vituttaa på finska.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Artikkelin mukaan moottoripyörä vaurioitui törmäyksessä hieman... Kuullostaa kyllä siltä, että vähän enemmänkin... Toipumisia siulle!(Eroz @ Kesä. 30 2011,18:35) kirjoitti
Suzuki GSF650S Bandit
Voisikohan vakuutusyhtiön lääkäriltä varata aina vuositarkastuksen, niin siellä pitää sitten osoittaa kaikki viat mitä vakuutetussa on tai ei voi evätä sitten korvauksia kolaritapauksessa.(1955 @ Heinä. 01 2011,01:07) kirjoitti
Ja kun ottaa hoitokuluvakuutuksen samasta yhtiöstä niin saa sitten lääkäri valita..
Siinä pääsisi sitten lääkäri todistamaan itseään vastaan.
Nykyinen järjestely on sellainen että siitä kannattaisi oikeasti tehdä kantelu EU -tasolle. Nykyjärjestelmässä kun ei ole tapaa osoittaa vakuutuksen kohteen (henkilön) kuntoa ennakkotarkastuksessa vakuutusyhtiötä sitovalla tavalla.
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Näinpä. Tieteellisen tutkimuksen (mitä lääketiede on, ainakin olevinaan) on vaikea osoittaa jonkun tapahtuman johtaneen alkutilasta lopputilaan, ellei alkutilaa tiedetä. Toisaalta vaikka alkutila tiedettäisiinkin, tilanteesta riippuvin argumentein voidaan lähteä ampumaan alas sitä, että juuri tämä tietty tapahtuma olisi aiheuttanut siirtymän alkutilasta lopputilaan. Eikä sekään vielä riitä, pitää myös osoittaa että tutkimus kuvaa oikeata asiaa (esim. kuullut että todetaan neuropsykologisten testien olevan epävalideja aivovamman toteamiseen, kun magneettikuvassa ei (enää) näy mitään).(jannep @ Heinä. 04 2011,11:48) kirjoitti
Nyt kun näitä lukee, niin tuntuu siltä että vakuutuslääkärit tuntevat tieteen filosofiansa, koska kaikkiin noihin vedotaan säännönmukaisesti. Kovin ikävää on tietysti se, että aukotonta tieteellistä tutkimusta ei tässä käytännön elinympäristössäme saada aikaan, joten aseita jää noille firmoille aina.
Mutta odotetaan nyt josko Pohjolan mies soittaisi vaikka tänään. Selvennykseksi, edellä kertomani kokemukset ja asiat eivät erityisesti liity yhteen tiettyyn vakuutusyhtiöön. vaikka monissa tarinoissa esiintyykin tuo kaksikirjaiminen.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Ai hitto, mennyt ihan ohi. Hyvä ettei käynyt pahemmin!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Nuo vakuutusoikeuden kusetukset (jos päätös on sieltä saatu) kannattaa viedä suorinta tietä korkeimpaan oikeuteen jos vain suinkin mahdollista ja lähteä hakemaan muutosta päätökseen sitä kautta. Kuuluu toimineen monille: kliks.(1955 @ Heinä. 01 2011,01:07) kirjoitti
Paranemisia Erozille. *![]()
1000
toipumisparanemisia erozille.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)