Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ohjekirja ei neuvo, kuinka nestepinnan taso tarkastetaan. Pitääkö paisuntasäiliön korkista näkyä nestepinta vain mikä on oikea tapa tarkastaa nestemäärä ?
    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
  2. #2
    Jäähdyttäjän pitää olla kylmänä aivan täynnä nestettä ja paisuntasäiliössä minimi merkkiin asti eli noin puolillaan. Ei missään nimessä täyteen paisaria koska neste lämmetessään paisuisi yli ja poistuisi maahan siltä osin kuin sitä olisi liikaa.
    E. Jostain kautta siihen säiliöön yleensä näkee nähden nuo min ja max merkit, saattavat olla vain viirut muovissa tai jotain.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  3. #3
    hieman hakalassa paikassa se paisuntasäiliö mutta lampun kans on ollu helpompi katsoa se nesteen pinta.. Ei sen takia viitsi katettakaan irrottaa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #4
    Irrottamalla penkin homma sujuu helposti.
    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
  5. #5
    Itse saman aiheen kanssa "taistelleena". Mr. Miyagi tai vastaava japanilainen insinööri on tehnyt siitä paisarin purkista sen verran vahvan, että nesteen näkyminen on hieman haasteellista. Parhaiten sen näkee kirkkaassa auringonvalossa siten, että kurkkii pyörän vasemmalta puolelta alaviistosta.Sieltä näkee myös merkit. Omassa rastaassa nestepinta paisarissa taitaa olla enneminkin ylärajassa, mutta purkkihan on kohtuullisen tilava vielä senkin jälkeen.

    Olisi varmaan jo sylkenyt ylimäärät pihalle Kehä III:lla jokin aika sitten, jos siihen olisi ollut tarvetta. Ei ollut kylmä, +30, pirteän mustat ajokamat, mateluvauhti ja nesteiden lämmöt 108 astetta. Jessus että puhalsi lämmintä kintuille. Äkkiä ne lämmöt kyllä tippuukin, kun ajoon taas pääsee. Kolmesta autosta oli sillä reissulla tullut mehut pihalle. Motari oli kerrankin niin nannaa ajaa tuon hikoilun jälkeen.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  6.  
  7. #6
    Parhaiten pinnan taitaa nähdä kun laittaa pienen fikkarin täyttö reiän päälle ja katsoo sivulta pinnan tasoa, saisi olla kyllä enemmän läpikuultava tuo säiliö (tai jotain "alienin verta" nesteen väri), näin monessa muussakin laitteessa. Totta ettei kannata olla liian tarkka siitä että pinta on maksimissa kun laite on kylmä, se max-min väli riittää kunhan jäähdytin on täynnä kylmänä.
    Älä korjaa ehjää....