varmaankin koska maahantuonti vaihtunut Heinolta Brandt:lle.
Grison kaupattavuus -uutena nimenomaan - pykähti kun tuli ABS-jarrut pakollisiksi. Ja heti perään loppui myös muiden samaa perusrakennettä (1200 4V -kone ja CARC-perä) käyttävien (Stelvio, Norge ym) valmistus; syystä Euro4.
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Onhan sePitää mennä jo todella huonosti, että B-kingistä luovun. Se passaa omaan käteen sen verran hienosti.
Ainoa pakottava tunne olisi saada joku soralle sopiva pyörä. Riippuu vähän siitä miten rahatilanne antaa myöten.
Opiskelun ohella yritetään painaa kahta duunia, mutta tuppaa noita rahareikiä olemaan, vaikka miten tekee690 ktm vastaisi tarpeita, mutta kyllä siinä vaiheessa pitää tallia saada tyhjennettyä ja kesällä säästettyä rahaa.
Kysymys. Kun etsitään sielukasta MP:tä niin mikä se sielu on? Tunnista itse asian niin että on kuvaukseen sopivat MP:t tallissa omaan ajatukseen sopivana.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Jos on pinkka kunnossa, niin eikun toteuttamaan. Ei varmana kikatus lopu ihan heti.
https://www.tts-performance.co.uk/si.../Suzuki-B-King
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Se kun Agusta päättää että matkaloppuu tähän. Ja totta kai keskelle ei mitään (Topenon suunnille), ja joudut odottamaan 2½ tuntia hinuria että pääset pois.
Ja syykin oli niin hassun hauska että yksi bensapumpun letkuista oli räjähtäny tankin sisälle.
Mutta jos en olisi ratahommista innostunut niin tuskin olisin myynyt kyseistä pyörää. Siinä oli vaan jotaki spesiaalia.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
veikkaan, että bking tulee kestämään aikaa hyvin, koska se on uutena ollut mielipiteitä jakava ja ärsyttävä muotoilu, mutta sellaiset kestää hyvin aikaa jos tekniikka on kuitenkin toimiva. Esim vmax oli 80 luvulla aika älytön muotoilu, mutta yhä ihan siisti se ensimmäinenkin. ja kulttipyörä.
B-king on ollut myös yksi parhaiten arvonsa pitävistä pyöristä, muistaakseni silloin talouskurimuksessa 2008-9 b kingejä jäi euroopan varastoihin ja ne toi niitä sitten suomeen ylivuotisina ja niitä myytiin uusia jollain 13tonnilla. Ja niistä saa vieläkin 9, joten aika vähän on arvo tippunut, 500 vuodessa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Itse löysin sielukkuuden Ducati Streetfighterista. Jos sielukkuudella tarkoitetaan erikoisuutta, niin sitten. Erikoisia teknisiä ratkaisuja, erikoinen ääni kuivakytkimen kolinoineen ja erikoinen ajaakin nelikkonakuihin verrattuna.
Sielukkuutta on pitänyt vähän siloitellakin ajomukavuuden vuoksi. Korkeampi tanko, paremmat jalkatapit ja koneeseen jouheammin toimiva ruiskukartta.
Siinä on jonkinasteisen klassikon aineksiakin. Hinta ei enää ihmeemmin tipu maailmalla, Niitä tehty aika vähän, oli kallis uutena, möi melko huonosti ja liian raaka ja alkukantainen pappamopoilijalle. Ostajiakin on tosin aika vähän tämmöiselle. Ihan paska ajaa kaupungissa, mutta niin taitaa olla Ferrarikin![]()
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Osta VTR1000SP-2. On luotettava, hauska, epämukava, harvinainen, helppo ylläpitää, eikä arvokaan laske.
Ei kun ihan karvalakki.
Pari vuotta sitten noita kattelin ja omasta mielestä ässässä ei ole minulle muuta lisäarvoa kuin status. Tämä löytyi vähän ajettuna, ilman käytön jälkiä ja uskottavilla papereilla. Oli vielä laitettu n 5000€ Arvosta kaikkea ylihintaista Rizomaa ja Ducatiperformanssia.
Kovin kova valkkaaminen on hankalaa, koska noita isokoneisia on Suomessa myynnissä ehkä yksi tai pari kerrallaan. Sitä unelmien yksilöä saisi etsiä vuosia tai koluta ulkomaat sitten. Tämäkin on Saksasta tuotu varakkaalle kaverille luottotuojan toimesta, joka tuonut hänelle useampia arvoautoja.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Vanhoissa -60 luvun ylväissä Jawoissa on hieno ääni ja ehkäpä sielukin löytyy, mutta mitenhän olisi tuossa tuulenhalkoja punaisessa paholaisessa? Nykyiset 4-tahteja joten se hieno röpsötys jää pois. https://www.jawatalli.fi/category/14/kaytetyt-jawat
Viimeksi muokannut: tst; 25.01.2020 klo 17:48.
Harmi kun Ranskassa ei tehdä pyöriä saattaisi sielläkin löytyä?
Honda VF750C
Nyt on iskenyt sellainen kutina, että joskus haluais laittaa 94-95 vuosimallin ZXR 750:n.
Jarrut ja alusta kuntoon, rungon laakerointi ja kaasareiden kunnostus. Mahdollisesti vielä katteet kunnostaen ja maalaten.
Sitten vaan tourinkia @ 8000-10000 rpm. Ois hienoo!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mulla oli kanssa Raisu landella ekana mopona joskus vaahtosammuttimen kokoisena ja voin kyllä allekirjoittaa yllä mainitun sielukkuuden, saattoi siinä pikkupoikana keksiä muutaman uuden kirosanankin, kun ajamaan olis tehnyt mieli, mutta mopo ei hörähdäkään vaikka miten polkee.
Rakkineen sielu ei myöskään tuntunut muuttuvan lainkaan paremmaksi siinä vaiheessa, kun keksi että mopoahan pitää tietysti virittää.
Täältäkin löytyy yksi entinen Raisun omistaja, jolla on sieluun piirtynyt syvät arvet.
Kai sitä voi luonteeksikin kutsua, kun raakkeni keksi aina vaan uusia tapoja mennä ajokelvottomaan kuntoon...
Yleensä hukkui se kipinä, tai kaasari meni tukkoon. Kaikki ruuvitkin pysyivät notkeina, ainakin ne jotka putoilivat matkalle.
Takahaarukkakin tuppasi hyvin vääntymään.
Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
https://m.nettimoto.com/boss-hoss/boss-hoss/2193013
Eikös tässä ole sielua? Järkeä tuskin
Honda VF750C