Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    olen nyt ajanut tupla x n500 km tänään kiinnitin huomiota 2 selta 3 selle vaihtaessa kuuluu
    outo kolaus mistä moinen
  2. #2
    Kyllä ne pyörien laatikot kolahtelee enemmän ja vähemmän. Ei siitä kannata huolestua, ellei sitten täräytä koko pyörää vaihtaessa ja pitele kummallisia ääniä ajellessa.
    R1100RS
  3. #3
    kun se kolahtelee se toimii.. huoli pois
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  4. #4
    ..ja kertokaas joku kuinka kireällä ketjujen kuuluu olla *



  5. #5
    Muistaakseni tuplaäxän ketjun vapaa välys *lienee tuo 25 - 35 mm välillä.
    PS. Tuolta tosiaan
    omistajan kasikirja



    *******************
    zx10r
    *******************
  6. #6
    Brandtin sivuilta löydät manuaalin ladattavana tiedostona. Siellä on kaikki perusjutut mitä tarvitset.



    R1100RS
  7. #7
    Miten tuo otsikko joko siihen vastaus?
    Minulla vaikutti lootan ääneen ja toimivuuteen äksässä paljon öljyt mitä koneessa on.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  8. #8
    Öljyt. Paljonko ajettu ja mitkä öljyt? Itsellä Castrolin GPS:n kanssa alkoi lonksumaan todella n. 5000 km jälkeen, nyt sisällä Hondan omat. Katotaas alkaako lonksumaan ennen seuraavaa vaihtoa.
  9. #9
    Hondan omat GN4 ainoa valintani.



    Honda CBR1100 XX
    VW Passat 3C Variant TDI DSG6
    VW Golf IV
  10. #10
    Mä vaihdoin Shellin mitä lie mp-öljyt. Rupes loota huutamaan vaihteet kolahti vaihtaessa ihan hel..... Ja kytkin vinku välillä.
    Vajaa viikko niillä ja paluu Kastroliin.
    Äänet poistui ja vaihto kolahdus palasi ns. Normaali tasolle.
    Niin mopolla ajettu 75tkm
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  11. #11
    Omassa bläkkärissä koitin paljon kehuttuja Delvacceja, mutta noilla klonksu vaihteet aika pahasti, joten nykyään ajetaan Motul 5000:lla ja hyvin toimii koko 6tkm vaihtovälin...
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  12. #12
    öljyt nyt hondan omat tuntuu pelittävän paremmin nuo vaihteet kiitoksia tiedoista nyt vaan nautitaan pan europan jälkeen moottoripyöräilystä mukaavaa jussia kaikille mulla ja mamilla menee uudella pelillä ajellen
  13. #13
    omassa xx:ssä hondan öljyt sisällä, ainoa mikä kolahtaa on ykkösen silmään laitto liikkeelle lähtiessä.. ja sekin taitaa olla ihan normaalia.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14.  
  15. #14
    Tästä on varmaan ziljoona viestiä muissa ketjuissa mut hakeminen on niin vaivalloista... eli mistäs olette Hondan öljyä hankkineet? Eikös se GN4 (vaimikälie) tuotanto loppunut?

    Kiitos ja anteeks
    Pörrr