olen nyt ajanut tupla x n500 km tänään kiinnitin huomiota 2 selta 3 selle vaihtaessa kuuluu
outo kolaus mistä moinen
Kyllä ne pyörien laatikot kolahtelee enemmän ja vähemmän. Ei siitä kannata huolestua, ellei sitten täräytä koko pyörää vaihtaessa ja pitele kummallisia ääniä ajellessa.
R1100RS
kun se kolahtelee se toimii.. huoli pois![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Muistaakseni tuplaäxän ketjun vapaa välys *lienee tuo 25 - 35 mm välillä.
PS. Tuolta tosiaan
omistajan kasikirja
zx10r
Brandtin sivuilta löydät manuaalin ladattavana tiedostona. Siellä on kaikki perusjutut mitä tarvitset.
R1100RS
Miten tuo otsikko joko siihen vastaus?
Minulla vaikutti lootan ääneen ja toimivuuteen äksässä paljon öljyt mitä koneessa on.
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Öljyt. Paljonko ajettu ja mitkä öljyt? Itsellä Castrolin GPS:n kanssa alkoi lonksumaan todella n. 5000 km jälkeen, nyt sisällä Hondan omat. Katotaas alkaako lonksumaan ennen seuraavaa vaihtoa.
Hondan omat GN4 ainoa valintani.
Honda CBR1100 XX
VW Passat 3C Variant TDI DSG6
VW Golf IV
Mä vaihdoin Shellin mitä lie mp-öljyt. Rupes loota huutamaan vaihteet kolahti vaihtaessa ihan hel..... Ja kytkin vinku välillä.
Vajaa viikko niillä ja paluu Kastroliin.
Äänet poistui ja vaihto kolahdus palasi ns. Normaali tasolle.
Niin mopolla ajettu 75tkm
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Omassa bläkkärissä koitin paljon kehuttuja Delvacceja, mutta noilla klonksu vaihteet aika pahasti, joten nykyään ajetaan Motul 5000:lla ja hyvin toimii koko 6tkm vaihtovälin...
Kawasaki zx-12r 2005
Saab 9-5 Aero 2004
Saab 96 V4 Super -79
öljyt nyt hondan omat tuntuu pelittävän paremmin nuo vaihteet kiitoksia tiedoista nyt vaan nautitaan pan europan jälkeen moottoripyöräilystä mukaavaa jussia kaikille mulla ja mamilla menee uudella pelillä ajellen
omassa xx:ssä hondan öljyt sisällä, ainoa mikä kolahtaa on ykkösen silmään laitto liikkeelle lähtiessä.. ja sekin taitaa olla ihan normaalia.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Tästä on varmaan ziljoona viestiä muissa ketjuissa mut hakeminen on niin vaivalloista... eli mistäs olette Hondan öljyä hankkineet? Eikös se GN4 (vaimikälie) tuotanto loppunut?
Kiitos ja anteeks![]()
Pörrr