Onko vamaa tietoa tämän hetken
kunnosta tahi epäkunnosta??
Takoitus lähtee kesäkuun alussa
suhauttelee sinne päin.
Ei ole tuoretta tietoa, mutta viime elokuussa oli ihan ajettavassa kunnossa. Toki tarkkana saa olla, mutta niinhän se on kotimaassakin..
Pakko vielä kommentoida sen verran, että on sinne EU:n rahaa niin paljon tungettu, että alkaa tieverkosto olemaan paikoin länsimaista tasoa.
<p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
Joulukuussa oli ihan hyvässä kunnossa, vain liukasta... Tämä osuus on perinteisesti ollut erittäin täynnä uria, tarkkana saa ajella. Muutenkin tuo Latvian osuus on heikommassa kunnossa kuin muut.
Tämän kylän kohdalla kannattaa hiljentää, joka kerta kun on mennyt tuolta niin tässä ennen tuota ojaa/jokea ovat olleet tarkkailemassa nopeuksia!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Ajelin viime kesänä Tallinna-Narva-Tartto-Peipsijärvi-Pärnu akselilla. Täytyy sanoa että tiet olivat erittäin hyviä. Paljon on rahaa Eu laittanut teiden kunnostukseen Balttian alueella. Taidan käydä tänäkin kesänä siellä suunnalla. Ehkä Kaunasiin lähdetään. Balttiassa selviää pienellä rahalla. Suosittelen.![]()
rengas
Ajoin viime lokakuussa kotiinpäin reittiä Dresden-Wroclaw-Varsova-Kaunas-Riga-Tallinna.
Baltiassa Via Baltican kunto mun mielestä ihan ok.
Puolassa pitää olla hereillä niin tiestön kuin liikenteenkin suhteen, esimerkkeinä teissä paikkapaikoin kohtuu uria ja kaupungeissa voi löytyä melkoisia monttuja joihin kumpaankaan ei ole kotimaassa totuttu noissa mittaluokissa. Puolassa liikenteen "joustavuus" aivan toista kuin Suomessa ja vauhtia on jos siihen on mahdollisuus, esimerkkinä Varsovan eteläpuolinen moottoritie jossa hälytysajossa ollut poliisiauto (ei mikään ikäloppu skoda) tuntui jäävän osittain muun liikenteen jalkoihin.
Noita teitä tulee ajeltua varmasti uudestaankin, hienoja seutuja kaikenkaikkiaan.
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Ajelin pääsiäisenä Tallinnan ja Panevezysin välin. Hyvässä kunnossa. Liukkaampaa asfalttia kuin meillä, kuten aikaisemminkin kävi ilmi. Nopeusvalvontaa eritoten Latviassa paljon (kostoksi ajoin maan halki koskettamatta maahan kertaakaan).
2008 ajoin Warsovan ja Kaunasin välin, ei moitittavaa.
Viime viikolla tulin Unkarista Slovakian ja Varsovan kautta Tallinnaan.
Via Baltica on muuten hyvässä kunnossa, mutta Bialystok-Ostrow Mazowiecka väli on remontissa, joten kannattaa valita reitti Augustowista Lomzan kautta Varsovan suuntaan.
Tänään reissulta kotiutuneena toteaisin, että RUUHKAA on Iecavan kohdalla tietyön takia. Navigoin korvaavaan reitin P92 -> P89 Birzain kautta takaisin E-tielle. Matkan varrelle tuota kautta osuu kuiva, pölyävä soratie pätkäkin, mutta nopeutta se ei hillinnyt *![]()
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Minkäsmoinen tietyö sielä oli? Näyttikö pitkäaikaiseltakin?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Vaikea sanoa kun en ole destialainenTiestä puuttui kuitenkin toinen puoli ja menosuuntaan vaan liikennettä (ja jono toista kilometriä pitkä, lähinnä rekkaa ja matkailuautoja). En jäänyt asiaa ihmettelemään, vastakkaiseen suuntaan tulevat oli ohjattu jonnekin muualle. Paikalla ei siis ollut liikennevalo-systeemiä
Saattaa olla että homma valmistuu ripeästikin; eivätkö baltilaiset ole hyvien työmiesten maineessa, ainakin suomalaisilla rakennuksilla *
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa