Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 135:een 135:sta
  1. #121
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Kun kaasuttimet on suunniteltu toimimaan tukkoisen ilmansuodatinkotelon kanssa ja sitten kotelo otetaankin pois käy juurikin noin. Ihan normaali tilanne.
    Juuri näin.
    Honda Africa Twin RD04 -91
  2. #122
    Sain sen nyt ainakin jotenkin toimimaan seuraavilla asetuksilla:

    - Neulat keskellä
    - Seosruuvit 2 kierrosta auki
    - Tyhjäkäyntisuuttimien tulpat poistettu kaasareista.

    Testilenkillä ei röpeltänyt, nykinyt tai mitään muutakaan ja vetoa löytyi harvinaisen hyvin. Tosin näillä asetuksilla ajoin joskus jonkin aikaa ja kulutus oli aika rajua, 8-9l/100km. Seuraillaan ja säädellään sitten taas, jos ja kun tarvetta ilmenee...

    Kokeilin joskus neulat ylempänä sekä tulpat paikallaan, jolloin tukehtui liikaan bensaan. Tosin silloin oli seosruuvit vielä tuon yli 3 auki...

    Neulat ovat vaihtokunnossa. Ei tälläisillä varmasti saa kaasareita säätöihin vaikka kuinka yrittää, joten tässäkin yksi syy ongelmiin:

    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  3. #123
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vihtis83 kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin.
    No, munb xj diversion kyllä käy ja kukkuu ilman ilmansuodatinta ihan raa'alla ilmalla tallioloissa ok, vaikka tietty laihemmalle meneekin.
  4. #124
    Tänään tuli omituinen oire pyörään. Liikennevaloissa kun odottelee vaihde vapaalla käy niin kuin pitää mutta kun kytkimen painaa pohjaan niin kierrokset laskee noin 500 kierrosta, mikähän tuon vois aiheuttaa?!?
  5. #125
    Jos kytkimen painaminen ei mekaanisesti jarruta koneen käyntiä (Mitä en usko, sillä pitäisi varmasti jotain ääntä), niin voisikohan olla sähköinen vika. Eikös näissä ollut tunnistin, että antaa startata vaihde päällä, jos kytkin on pohjassa?? Itse starttaan aina vapaa päällä, niin en varmasti muista...

    Tuohan voisi aiheuttaa jotain sähköpuolen hämminkiä...
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  6. #126
    Joutuuko noita neulojen säätämistä varten pudottamaan kaasarit irti?
  7. #127
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    riippuu siitä onko tilaa värkätä ja onko kaasarit vaakatasossa vai pystyssä (ehkä vaikeampi kun neulat ja luisti vaakatasossa).

    ks. edellisellä sivulla toi viedeo, siinä ne mustat kannet.
  8. #128
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    riippuu siitä onko tilaa värkätä ja onko kaasarit vaakatasossa vai pystyssä (ehkä vaikeampi kun neulat ja luisti vaakatasossa).

    ks. edellisellä sivulla toi viedeo, siinä ne mustat kannet.
    Eli neulat löytyy noiden kansien alta? Itsellä siis GSX600F ja kaasaripaketti siis ihan sama kuin tuossa videossa. Luultavasti pystyy sitten nostamaan kokeiluluontoisesti neuloja pykälän ilman että pitää kaikki purkaa
  9. #129
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo, siis kalvo+luisti+neula on "samaa kokonaisuutta" joka nousee noiden kansien alta. Tonne kalvon ja luistin sisään menee jousi mikä (lentää tallin nurkkaan) painaa neulaa ja luistia alaspäin, eli kiinni. Kun antaa kaasua, niin kaasuläpät aukeaa kaasareiden imupuolella ja alipaine vetää kalvoja ylös samalla nostaen luistia (antaa ilmaa) ja neulaa (antaa bensaa).

  10. #130
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tonne kalvon ja luistin sisään menee jousi mikä (lentää tallin nurkkaan)
    Haha, eli mun tapauksessa täytyy naarata koko parkkipaikka kadonneista jousista

    Ei vaan, kiitos tiedoista. Löysinkin hyvän oppaan tuohon purkamiseen katriders.comista, joten eiköhän se siitä
  11. #131
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ja ihan tollasena vinkkinä, niin se sokka siinä neulassa on myös ns. "katoavaa sorttia" ja ei ole huono idea irroittaa ja laittaa sitä sokkaa paikalleen ison muovipussin sisällä mistä näkyy läpi. Tällöin jos ote lipeää, niin se sokka löytyy sieltä muovipussista..
  12. #132
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ja ihan tollasena vinkkinä, niin se sokka siinä neulassa on myös ns. "katoavaa sorttia" ja ei ole huono idea irroittaa ja laittaa sitä sokkaa paikalleen ison muovipussin sisällä mistä näkyy läpi. Tällöin jos ote lipeää, niin se sokka löytyy sieltä muovipussista..
    Hyviä tämmöiset arkielämän vinkit, helpottaa monesti aika paljon eikä tule ajatelleeksi kun ekaa kertaa tekee.
  13. #133
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Hyviä tämmöiset arkielämän vinkit, helpottaa monesti aika paljon eikä tule ajatelleeksi kun ekaa kertaa tekee.
    Oliko se sun kuussatku -92 mallia?
    No enivei oheisen linkin takaa löytyy kuvaa aika moniin suzukin vehkeisiin. valitse vuosi ja malli ja osa-alue jota haluat tutkia

    http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

    niin se neulahan on siis needle jet
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  14. #134
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Oliko se sun kuussatku -92 mallia?
    No enivei oheisen linkin takaa löytyy kuvaa aika moniin suzukin vehkeisiin. valitse vuosi ja malli ja osa-alue jota haluat tutkia

    http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

    niin se neulahan on siis needle jet
    Ysikakkonen juu. Hyvä saitti tuo, kiitos siitä.
  15.  
  16. #135
    Itse ratkaisin tuon kytkin / kierrosten lasku ongelman tänään hankkimalla suzukin tilalle tuoreemman ajopelin, honda cbf1000f, hiukan on eri peli ajella 8 )
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345