Tuli tossa alku keväästä hankittua tuollainen 06v malli. Nyt olen sillä muutaman tuhannen ajellut. Olen huomannut että kun vääntää tupin suoraksi niin tossa viidessä ja puolessa tuhannes alkaa puutuminen ja seitsemässä taas lähtee hyökkäämään. Onko se normaali ilmiö?
Pyörässä on powercommader ja yosin putkisto ja myyjän mukaan on penkitetty. En saannut käppyröitä mukaan. Voiko se boxi jotenkin nollaantua ajan mukaan vai voiko se kokinaan kytkeytyä pois päältä?
Jotenkin kuvittelin että noilla härpäkkeillä saisi tasaisen kiihtyvyyden säädettyä pyörään.
Oisko vaan säädetty persiilleen? Tai vain penkitetty commanderin tusinasoftalla ilman säätöjä pyöräkohtaisesti?
Jos sulla on usb pc3 imuta pc sivuilta softa ja asenna kannettavaan. Ota kartta ulos sieltä ja katso mitä se on syönyt.
Vertaa commanderin sivuilta löytyviin karttoihin onko sama. Jos on niin sinne on ajettu sun pyörän softa+putki joka löytyy myös suoraan sivuilta.
vie penkkiin jos ei muu auta,anturit paikoilleen ja vetoja.
Mun bladessa toimii kuin unelma mutta se on tosiaan säädetty penkissä,ei vain penkitetty ja heitetty yleis softaa sisään.
Fun,right?
Oli varmaan hukkunut jo johonkin...(Chavez @ Heinä. 02 2011,12:56) kirjoitti
kiitos vastauksista. Mihinkä päin kantsis viedä säädettäväksi? Asustelen Tampereella päin, olisiko täällä jotain hyvää paikkaa lähellä?
Ainakin kaksi hyvää eli KX center (yamaha center) ja bikedoctor. Kertokoon muut loput *![]()
Suzuki GSX-R 1100W