Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Elikkä onko kertynyt hyviä vai huonoja kokemuksia N103:sta? Ilmeisesti toi aurinkovisiirin muutos oli hyvä 102:een verrattuna.

Kuinkas hiljainen toi on?

Ja sit jos jollain vielä olisi vertailupohjaa verrattuna Schubertin malliin niin ottaisin kiitollisena vastaan.
    Itsekkin ajattelin suraavaksi avattavaa pottaa, joten kokemuksia tänne!

Saako tohon Nolaniin helposti laittettua perinteiset(ei bluetooth) Autocomin kajarit ja mikin? Onko silmälasien käyttäjää ajateltu Nolanin 103:ssa?
    Ostin N103:sen jokunen viikko sitten ja nyt takana on. n. 500 km kyseisellä potalla. Ehdottomasti paras ominaisuus avattavuuden lisäksi on juuri tuo aurinkovisiiri, joka on todella vaivaton käyttää.

Erityisen hiljaiseksi en tuota sanoisi, mutta vertailupohjaa ei paljon ole koska olen varsin tuore mopoilija. Silmälasejakin on tullut jonkun verran käytettyä potan kanssa, eikä tämän suhteen ole mitään pahaa sanottavaa.

103:sen muoto on ilmeisesti sellainen ettei sovi kaikkien päähän, joten kannattaa kokeilla ensin. Myös koot on jotenkin erilaiset kuin 102:ssa, 103 M koko vastaan 102 L:ää.

Kaiken kaikkiaan mielestäni tuo 103 antaa hyvin vastinetta rahoille kun hankintahintakin on varsin kohtuullinen.
    Suzuki M800 Intruder -06
    Tuon ko kypärän omistajat,testatkaapa sen ominaisuudet
    sadekelillä,kaveri osti tuollaisen keväällä eikä ollut vielä joutunut
    tähänmennessä ajelemaan sadesäällä,mutta viikko takaperin
    tuo tuli testattua.

Eli vesi tuli visiirin ympäriltä jokapuolelta sisään,kaveri meni ostoliikkeeseen,ja imformoi asiasta ja sai ryöpyt silmilleen,
    luvattiin lähettää tehtaalle (n.3kk) ja olisi kyllä saanut sen vaihtaa muuhun merkkiin,mutta ko. liikkeen asiakaspalvelu oli sitä luokkaa
    että vaati kaupanpurkua.

tänään sai kaupat purettua,joten homma siltäosin loppu
    tuon potan kohdalta,pyysi minua informoimaan kanssa veljiä
    jottei tule homma yllätyksenä kellään muille,ja jos oikein ymmärsin
    olivat jo tietoisia myyjäliikkeessä ko. kypärän heikkouksista.
    Morjenstapäivää!

Itselläni on matkaa takana nyt vähän reilut 2000 km N103 potan kanssa.

Kokemuksen ovat pääosin hyviä. Aurinkovisiiriratkaisu on todella toimiva. Vesikelissä olen ajanut, eikä ongelmia ollut, tosin mistään kaatosateesta ei ollut kyse.

Kovin hiljainen kypärä ei ole, mutta tulppien kanssa ok.

IMHO kokonaisarvosana siis hyvä.
    Suzuki GSX750F -05
    kyseinen potta on mullakin kolmisen viikkoo ollu ja kaatosateessakin on tullu ajeltua. pari vesi tippaa tullu visiirin ylä reunasta muttei sen enempää. kyllä vähän meteliä pitää mutta vielä tähän asti ilman korvatulppia selvinny aurinkovisiirikin on toiminu loistavasti
    mulla vaan on irronu visiirin toiselta puolelta "nappula" mikä on pitänyt viisiirin kiinni kypärässä. pitää käydä liikkeessä pyytelemässä uutta semmosta kun itekseen kerta irtoskin.
    rillipiru oon joten silmälasien kanssa sopii myös hienosti ja nyt on myös radiopuhelin hökötys eikä mitään valittamista

Itsellä 5000 km käyttökokemus. Äänekäs ja raskas, siinä huonot ominaisuudet. Istuu hyvin minun kantikkaaseen kupoliin. Kypärähän on suunniteltu "puhelinkäyttöön" joten se ei lienee ongelma. Aurinkovisiiriratkaisu ei ole paras ratkaisu silmälaseja käyttäville koska visiiri tulee aika lähelle silmiä. Viime viikonloppuna tuli testattua kaatosateessa ja hyvin pelas. Ei tullut vettä sisään eikä visiiri huurtunut olleskaan. Tuo m-koko oli vähän ahtaan tuntuinen ja l-koko taas isohko, joten otin isommman ja käytän aina kypärähuppua ajaessa niin on hyvä. *Ihan lyhyisiin reissuihin kaivan vanhan nolanin. Avausmekanismi on uudessa tosi hyvä vanhaan verrattuna. Saa ihan oikeasti yhdellä kädellä auki.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Onko kenelläkään kokemuksia N-com puhelinvarustuksista vs. muun merkkiset vastaavat? Hinta, asennus ja yleiset käyttökokemukset, eli siis kaikki kiinnostaa. Myös muiden kypärien omistajat voivat suositella hyvää settiä. Voiko näillä yleensäkkin kommunikoida vain samanmerkkisten laitteiden kesken?

e: Kypärä on ollut yksinkertaisesti hyvä! Aurinkovisiiri on loistava ja meikäläisen kupoliin istuvuus on hyvä. Melutaso on samaa luokkaa kuin n100 mallissa.
    Ainut miinus käytön kannalta on pidempi muotoilu entiseen n100:aan verrattuna. Joutuu asettelemaan takalaukkuun ssaadakseen kannen kiinni. Entinen meni "heittämällä".

Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  9.  
    Pari tippaa tullut minultakin visiirin yläreunasta. Muuten ei valittamista.