Minulla on Hondassa Kappan laukkuteline. Osaisiko joku sanoa, sopiiko siihen myös (kaikki) pehmeät laukut? Tarvitsen sivulaukkuja suht harvoin ja pehmeät laukut ovat aika paljon halvempia.
Eiköhän noi lähes kaikki pehmeät sivulaukut ole yleismallisia, tulee kiinni remmeillä/tarranauhoilla...![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Pehmeät laukut aika harvoin lukitaan sivutelineisiin samalla lailla kuin kovat laukut (joitakin poikkeuksiakin voi toki olla).
Itse käyttäisin sivulaukkutelineitä pehmeiden sivulaukkujen kanssa. Paljon helpompi saada ne sidottua tukevasti paikoilleen, ja telineet pitää ne erossa myös takakatteista. Suoraan takakatteita vasten lepäillessään laukut tekee noista katteista aika äkkiä ikävän näköiset.
Kannattaa muuten pehmeiden laukkujen kanssa varmistaa huolella, ettei mitään kiinnityshihnoja tms. pääse edes vahingossa tipahtamaan alas ajon aikana. Sellainen kun kiilaa itsensä ketjun tai takapyörän/akselin väliin, niin voi tulla ihan kunnolla ohjelmaa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Kovia laukkuja kannattaa myös metsästää käytettyinä. Huomattavasti parmpi vaihtoehto kun pehmeät laukut, kun kerran telinekin on jo olemassa.
Laitapa vaikka ilmoitus tonne osto-/myyntipalstalle. Eikös noihin Kappan telineisiin sovi myös Givin laukut.
Itsellä kävi tuuri ja sain hommattua käytettynä todella hyvä kuntoiset Givin laukut erittäin hyvään hintaan.
Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050
Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
Löytyis edukkaasti pehmoset Kappa-sivulaukut.
Lojunut käyttämättömänä jo pari vuotta makkarin lattialla yhden vajaan ajokauden käytön jälkeen.
(nykyisessä ajopelissä kovat laukut)
Tuusula sen verran lähellä, että jos haluat kokeilla kiinnitystä ennen ostopäätöstä, niin onnistuu kyllä. (ei ostopakkoa kokeilun jälkeen).
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Hei Ropaaja!
Minkälaista hintaa ajattelit laukuillesi? Voisin hyvinkin tulla niitä "sovittamaan" jos eivät miljoonaa maksa.![]()
No ei nyt miljoonaa sentäs.
Muistelisin niiden maksaneen aikoinaan yli satasen (120-140) tai jotain.
Onhan ne kuitenkin käytetyt, enkä itse niitä tarvitse, joten tiputetaan heti puolet pois.
Joten olemma noin 60-70 euron paikkeilla.
Siitä lähdet kokeilun jälkeen tinkimään lompakolle sopivaa hintaa.
Jos hintataso/kokeilu kiinnostaa, pistä yv:tä niin sovitaan paikka ja aika.
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Ropaaja, mä olen kiinnostunut kyllä laukuista ja voisin tulla katsomaan niitä.
Miten teillä orgin porukoilla on tapana "yhyttää" toisenne?
En ehkä viittis laittaa tänne puh numeroani. Missä päin haluaisit tavata? Voitko tulla laukkujen kanssa jonnekin? Rusan shell? Vantaalla jossain muualla?
Mulla on vuorotyö, niin laittaisitko sä ensin sellaiset ajat, jotka sulle käy, niin mä katson sopiiko ne mulle?![]()
Tapana on lähettää "privaa" eli lähetät S-postia ORG:in kautta.
Postiohjelma aukeaa, kun klikkaat kuvaketta sen henkilön viestissä johon haluat yhteyden.
Kuvakkeet on siinä viestin alalaidassa (kuten sunkin viesteissä)
Eli siinä on "profile"-kuvake, jossa profiilitiedot
Sit on se "PM", eli se privaviestikuvake
Sit on vielä "mail"-kuvake, mutta sitä käyttäessä näkyy vastaanottajalle myös rekisteröityessäsi antamasi oma sähköpostiosoitteesi...
Eli yleensä immeiset kait käyttävät sitä "PM":ää.
Kun vastaanottaja seuraavan kerran kirjautuu ORG:iin, niin ruudulle pätkähtää ilmoitus uudesta viestistä ja voi siirtyä lukemaan sen.
Mut, joo, tää on jo harhautunut osto/myynti ketjuksi, joten mä lähetän sulle viestin, niin saadaan tää hoidettua.
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
No mittee ??
Eikö se mun yv-viesti tullut perille, vai joko löysit laukut muualta ??
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
En ole saanut mitään viestiä sen jälkeen kun laitoin sulle viestiä perjantaista 8.pvä. Saitko sen? Ihmettelinkin kun et ole vastannut. Mihinkähän mä onnistuin viestini lähettämään! Ja tekstiä oli vaikka kuinka! *Toisaalta systeemi ilmoitti, että viesti on lähetetty onnistuneeesti. *
![]()
Heh, ihmeellistä tää nykytekniikka
Eli en ole vastaanottanut privaviestiä sulta.
Mut jos se mun viesti tuli perille, niin siihen jatkoksi, että perjantai 8.7. onpi mulla vapaapäivä.
Ehkä me vielä saadaan tää asia hoidettua jotenkin
![]()
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Laitoin uutta viestiä privasti. Nyt jos se ei vieläkään tule sulle, niin vaihdan lajia! Ostan rollaattorin ja pötkin sillä menemään...![]()