Kuudelta ja ajelemaan??? Mulla saattais olla saumaa päästä kelkkaan.
Retired
Yritän tulla paikalle. tod näk olen siellä jo hieman ennen ett ehtii edes kahvit juoda.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Ai niin ne valot tosiaan.(Fox @ Heinä. 28 2011,14:02) kirjoitti
![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
..toisaalta, vaihtoehtoreittejä, Raumantietä suoraan tiilimäen ohi aina vain suoraan niin päätyy Valtakadun risteykseen Otavan eteen ja siitä vasempaan noin ehkä 300m ja Shell edessä.
ER-6f 2006
Jos sieltä raumantien nesteeltä ajat niin tässä kartta..(Pollo @ Heinä. 28 2011,14:49) kirjoitti
Täällä
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
ihmisiä oli kuin pipooo... ja letka-ajeluakin![]()
![]()
![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Pääsikö 2/3 ryhmästä, eli vaasantiellepäin menneet kuivin nahoin Poriin? Itse aikataulusyistä valitsin asuinpaikkaani nähden tod. näk. nopeamman reitin ja vettä tuli jonkin aikaa kaatamalla...
Noh, olin kotona 20:05, eli vain 5min. myöhässä. Nahkatakki puhdistui kunnolla jne. Vaan mukavaa oli ajaa pitkästä aikaa (vissiin 1. kerta tälle kaudelle) muutenkin kuin yksikseen.![]()
Retired
No aika kuivana päästin, ajettiin noormarkun ja harjunpään kautta. Joku nopeaa sadekuuro mutta kuivana kuitenkin kotiin. Joo ihan kivaa oli taas. Ei kun uusiks taas joku kerta-(TwinTenox @ Heinä. 28 2011,21:48) kirjoitti
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Jeps ja yritän saada aikarajoituksettomana seuraavan ajelun.![]()
Retired
Olipas meitä monta!
Ensvkolla voisin tulla pärrän kanssa ja lähtee kans ajelee jos kelit näyttää sopiville!![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Mää tuun!Jos meette ajelee ni sit meen kotia.. Kehtaa autolla perässä ajella ;)
Katotaan, kahville autolla varmaan.
ER-6f 2006
Mä tuun pojan kanssa, kai sitä jonkun lenkin voi heittää....
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Jospa ehtisin ja muistaisin...
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Riippuu keleistä ja kiireistä.
Kelit OK, mutta ajamaan ehdin vasta joskus kasin maissa. Et missaan tämän keikan. Jos on joku muu lähdössä iltalenkille niin ketjuun voi laittaa HEP! jos haluaa letkassa ajaa.
Retired
Jahas, katsotaan miten käy, että ehtiikö sittenkään. Olisi raparperin alkujen haku kaverilta ja mahdollisesti istutuspuuhat illalla.![]()
ER-6f 2006
Lomailen tämän viikkoa täällä etelässä, olkaas nätisti siellä kaffella/ajolla![]()
Oliskohan vielä syyskuussa miittejä? Tossa koulun alkaessa voisin lähteä mukaan![]()
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Eiköhän ainakin kaffeella voi käydä. Itsellä menee ainakin toinen mopo varmaan talliin tän kuun lopulla.(666 @ Elo. 10 2011,20:06) kirjoitti
ER-6f 2006
Onko nyt tarpeeksi syyskuu?
Voisin ehtiä paikalle, autolla..
Tulleeks muita?
Sateista päätellen ainakin aletaan olemaan syyskuun puolella(iitu @ Syys. 08 2011,13:10) kirjoitti
Olisi ollut kiva tulla paikan päälle, mutta tänää ei vaan kerkeä![]()
Mites ens viikkolla? Jonain vähempi sateisena päivänä, vai onko teil ollu joku tietty miittipäivä? Missä ootte muute yleensä kokoontunu?
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Torstai-tapaamiset on ollu tänä kesänä Karjarannan Shellillä, mutta ehdota rohkeesti jotain toista päivää ja paikkaa, jos sopii aikatauluihin paremmin.(666 @ Syys. 08 2011,13:45) kirjoitti
Aina joskus voi saada jopa ajoseuraa *![]()
Olikos toi miitti klo 18 vai muistanko ihan väärin? Tänään voisin kerrankin tulla mutta on menoa juuri klo 18
Asunkin ihan shellin vieressä joten voisin juuri ja juuri jaksaa valua sinne![]()
Been there, broke that!
Juu, klo 18(The engineer @ Syys. 08 2011,15:10) kirjoitti
Mä voin kyllä valua paikalle myös joko ennen taikka jälkeen kuuden, ihan millai vaan.
Tulisko muita?