Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 99:een 99:sta
  1. #91
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 24 2011,13:05) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Syys. 23 2011,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 23 2011,11:17) kirjoitti
    Trellisrungon tekeminen ei ole aivan halpaa, eikä sitä robotit hevin ainakaan kokonaan rakenna.
    Nimenomaan toisin päin. Trellisrungon osat ovat pääsääntöisesti suoria putkenpalasia, joiden automatisoitu hitsaaminen robotilla ei ole mitenkään vaikeaa (saati kallista).

    Robot sylkee hitsattua trellisrunkoa duksun alihankkijalta huomattavasti edullisemmin kuin tuleva alurunko tulee olemaan.
    Onko todella näin? Materiaali toki on ymmärrettävästi kalliimpaa, mutta jos putkijigin rakentaminen on helpompaa ja halvempaa kuin alurungon, niin kaikkee ne Saksalaiset keksii.

    Kuvittelin mielessäni että putkihäkkyrän sisällä viuhtovat robon hitsauspäät on vaikeampi tai jopa mahdotonta tehdä. Kotelorungon päälle tehtävien saumojen osalta kun on suorempi yhteys robon varsiin eikä ilmatiellä ole esteitä.

    Noh, sittenhän tuo nostaa hintaa ja uusi on taas kalliimpi.

    Tai ehkä tuo aluboxi kantaa paremmin tuon "keskimittaisen ja paksuisen amörikkalaisen"
    Itse 10v. robottihitsauksen suunnittelun ja toteutuksen kanssa naimisissa olleena voin kertoa, että laadukkaaseen sarjatuotantoon pyrittäessä on kotelorakenne huomattavasti houkuttelevampi ratkaisu..

    Jos jossakin on tuotannon puolesta muuta väitetty, niin ihmettelen suuresti...
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #92
  3. #93
    Silmä alkaa jo tottua. itse asiassa etuviistosta aivan hyvän näköinen ja takaakin, sivukuva kestää vielä. Hienoja yksityiskohtia on paljon. Punainen näyttää minusta paremmalta kuin Tricolore. Hinnat ovat Euroopassa perusmalli sama ja S 300 Eur kalliimmat kuin 1198.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #94
    Sen verran hieno peli on, että ei kyllä totuttelua kaipaa. Mittaristo on upea!
    ducati
  5. #95
    Naamakirjassa Unkarin Ducatin (Ducati di Bosco) sivuilla on lisää pressi kuvia pyörästä.

    Aika radikaalin näköinen peli. Osa tosta miellyttää, mutta osa taas ei. Tuntuu että on vähän sekasikiö toi pyörä ihan kun sillä olisi identiteetti kriisi.

    Ehkä ajalla tai kun näkee livenä niin mielipide muuttuu.
    Ducati 1098s Tricolore *-07
    Kawasaki zx-10r -04
  6. #96
    Ei heti tule mieleen rumempaa keulaa sport kategoriasta.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  7. #97
    Aiheuttaa vakavaa, todella vakavaa, omistushalua... *prkl*
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  8. #98
    Lainaa (Sledgehammer @ Loka. 10 2011,15:26) kirjoitti
    *Tomosessa koneessa rattailla totetutettu jakopää olis ollu vielä henompi juttu (tyyliin VTR-SP).
    Superquadrossa ketju pyörittää rattaiden välityksellä nokka-akseleita. Eli on siellä rattaitakin jakopäässä.
    t. Jukka
    Ducati ST2 '98
    ex. Ducati SS 600 '95, 2xYamaha RD 125 LC '85
  9.  
  10. #99
    Musta toi näyttää päivä päivältä ***vetisti siistimmältä. Ja tekniikka on kyllä upean kuulosta.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234