Pyörä on 900 cbr vm 96 ja tulpat on aivan mustat ja nokiset. Eli jos väännän kiinnipäin seosruuvia, niin meneekö laihemmalle vai rikkaammalle. Pyörässä on acrapovin koko putkisto suutinsarja ja ilmeisesti kn suodatin.
Kyllä se siitä, kunhan ei hoppuile ...
Seosruuvin säätö ei tohon vaivaan juurikaan auta. Se auttaa tyhjäkäyntikierroksilla lähinnä.
Siun pitää vaihtaa ensin oikeat pääsuuttimet (täyskaasu seos),
sitten oikeanlainen neula, neulankorkeus ja neulasuutin (osakaasu).
Ja lopuksi vasta sit toi seosruuvin säätö.
Nokiset tulpat viittaavat rikkaaseen seokseen, yleensä menee laihalle kun muuttaa konetta paremmin hengittäväksi.
Suosittelen säätöä colortunen, lambdan taikka ammattimiehen avulla. Ja penkitys.
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95