Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Olis tarve saada oranssiin -07 950 SM:ään uus tarra siihen vasemman kyljen katteenpalaseen mikä on ikäänkuin tankin jatkona. Kaupasta saa vaan kokonaisia settejä n. miljoonalla eurolla.
    1. Onko kellään myydä moista tarraa?
    2. Tietääkö joku mistä semmosen edullisesti hankkis?
    3. Onko jollain tarvetta jollekin toiselle tarralle samaan mopoon jos ostais kimppaan semmosen setin?
    Huomattavaa on että -06 / -07 välissä vaihtui ne koristukset pikkasen, eli ei käy ristiin.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Lainaa (VesaS @ Huhti. 28 2011,12:17) kirjoitti
    Kiitti, pistin viestiä tuonne, katsotaan mitä vastataan.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Moi!
    Ei nuo KTM tarrat ole kalliita .saat tuon sivukopan jossa on jo tarra valmiina niin oliko 40-50e.vm-07 on tarrat kiinni nuissa muoveissa valmiina.vm.06 ei ole...Ja oliko koko tarra sarja vähän yli 100e. Mulla olis kyllä tuo vasen kopan tarra yli määräsenäkin..sami
    sami
    Lainaa (ktm.950.sm @ Huhti. 28 2011,12:37) kirjoitti
    Moi!
    Ei nuo KTM *tarrat ole kalliita .saat tuon sivukopan jossa on jo tarra valmiina niin oliko 40-50e.vm-07 on tarrat kiinni nuissa muoveissa valmiina.vm.06 ei ole...Ja oliko koko tarra sarja vähän yli 100e. Mulla olis kyllä tuo vasen kopan tarra yli määräsenäkin..sami
    Moi

Racingbikestä myivät mulle katteen 49€ tohon mutta ilman tarraa se tuli, ja nyt metsästän siis tarraa. Ettei ne nyt sit tilannu sellasta vanhempaa... Ja tarrasarjaa tarjosivat hintaan 180€, eli n. miljoona

No jokatapauksessa, kiinnostas se sun ylimääränen tarra, pistin YV:tä.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Moi!
    Niin ne on myynyt sulle 06.sivukopan..käy sanomassa niille mukavia terveisiä ...Mut multa saat siihen tarran .paa sähk.p.tulemaan niin sovitaan joku hinta. .sami
    sami
    Pistetään nyt tännekin yleiseen tietoon:

Aikasemmin ainakin -07 mopoon on saanut tilattua yksittäisen kopan tarralla, niinkuin ktm.950.sm tuossa mainitsi. Nyt tehdas on (ainakin Racingbiken mukaan) muuttanut systeemiä niin että saakin vain paketin missä on molempien puolien kopat ilman tarroja. Mikä lie yritys edistää tarrasarjojen myyntiä lieneekään...? Hinta kuitenkin pysyy samana, n. 50€. Halpaa muovia kun vertaa muoviluotien katteisiin.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Moi!
    Joko sait tarran laitettua.tuliko hyvä?? .yrittikö ne pimittää vielä sen toisen kopan?? vai oliko molemmat mukana?
    sami
    Lainaa (ktm.950.sm @ Touko. 05 2011,21:50) kirjoitti
    Moi!
    Joko sait tarran laitettua.tuliko hyvä?? .yrittikö ne pimittää vielä sen toisen kopan?? vai oliko molemmat mukana?
    En oo vielä saanu laitettuu kiinni. Tarvii puhdastilan ja asennus-sixpäkin ennenku yritän

Kyllähän ne molemmat kopat tuli, se oikee poski on varmaan sulla postissa tänään.
    MC Mankkaan Peruuttajat
  10.  
    Jos jollakin tarvetta oranssiin -07 950 SM:ään tankin tarroille niin minulla olisi ylimääräisenä.