Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Eli ongelmana on hondan ajoasento. Toista kesää nyt liikenteessä ja kädet, niska ja selkä puutuu jo kymmenen kilometrin ajon jälkeen! Molemmilla (siis minä ja vaimo) samat ongelmat kun molemmat ollaan lyhyitä...(173 ja 165cm).
    Pyörähän on muuten mieleinen ja sen vuoksi kyselen onko kenelläkään kokemusta kuinka paljon ajoasento muuttuu jos clip-onien tilalle vaihtaa normaalin tangon?
    Stormilla setti olisi myynnissä mutta hinta tuntuu aika suolaiselta varsinkin jos lopputulos ei sitten olekaan toivottu.
    Mahtaakohan kyseistä muutossarjaa saada muualta kuin stormilta..?
    Pyörää kun ei viitsisi alkaa vielä vaihtamaan mutta kai se on edessä jos ei muutkaan keksitä!!
    Honda Shadow VT 700C -84
  2. #2
    Oudon äkkiä puutuu, olen ajanut PC25:lla 900+km päivämatkan ja useita 500+km päivämatkoja peräkkäin eikä muu puutunut kuin perse, kannattaa hakea vähän eri ajoasentoja. Enkä ole kuin 177cm lyhyt joten en usko että pituus on tuossa niin merkitsevä juttu
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #3
    Kannattaa ensin kokeilla ihan siirrellä jalkojen asentoa tapeilla, kaasuapuria jne. vaikka pyörä olisi kuinka "vääränlainen" itselle niin pitäisi lähemmäs 100 kilsaa päästä ajoasentoa muuttamalla ennenko alkaa puutumaan..
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  4. #4
    Voin sanoa, että ajoasennon voi muuttaa pystyksi. Meikä räpelsi just tuommoseen pyörään tangon askartelumielellä käyttäen halppis osia eli paljon mm. biltemaa.

    Nyt puutuu :P

    En jäänyt arpomaan mahtuuko alkuperäiset katteet tangon kanssa, ei ainanaan yltäny enää vaijerit/jarruletku.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  5. #5
    Stormilta löytyy kyseiseen pyörään myös korotetut clip-onit.

    Jos pyörä on tuore hankinta, niin ajoasentokin on pitkälti tottumiskysymys. Kaverit jotka ovat omaa pyörääni käyneet kokeilemassa, ilman aiempaa kokemusta kyykyistä, ovat valitelleet jo lyhyen matkan jälkeen. Itselle 180 senttisenä ajoasento ei voisi alkuperäisestä paremmaksi muuttua, mutta lyhyempi kuski on kieltämättä paremmin tuulelta suojassa ja ajaminen käy enemmän käsille myös maantie nopeuksissa.



    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
  6. #6
    Lainaa (Kaks-Seiska @ Kesä. 10 2011,11:35) kirjoitti
    mutta lyhyempi kuski on kieltämättä paremmin tuulelta suojassa ja ajaminen käy enemmän käsille myös maantie nopeuksissa.
    Tuollaisella jonkin verran ajaneena sanoisin että tuossa voi olla syy.
    Sanoisin että "pakottakaa" itsenne rennoksi ja kannattaa ehkä kokeilla pienempää pleksiäkin. Myös tärinä saattaa olla osasyy jos pyörään on vaihdettu ohuet kahvatupit --> itsellä oli ja vaikutti ranteisiin+hartioihin, paksummilla ei ollut ongelmia ainakaan 500-700 km päivätaipaleilla, pidempiä ei tullut ajettuakaan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  7.  
  8. #7
    Laitoin juuri VTR:ään korotuspalikat clip-onien alle ja ensivaikutelma on hyvä. Nostoa 2.0 cm. Katteen yläreunaa piti vain tuunata 0.5mm ulospäin. Sekin onnistui aluslevy-kuminpalavirityksellä.

    Niin ja nämä maksoivat suunnilleen 80€ eBay.uk:sta.



    GSX1250FA
    XJR1300