Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    separi ähävä hontta tuli hommattua, pyörä tuntuu toimivan , väri on mainio tumma violetti.
    mutta pari asiaa ihmetyttää?Honda tietäjät...!
    En ole löytänyt kuin 5 vaihdetta, kulkee noin 100kmh vitosella vajaalla 5000rpm sekä toinen seikka on tehojen hävikki 8 vuoden aikana noin 10hp mitä luin noita penkitys lappuja normaaliako..onkohan roplattu välityksiä..?
    slipari vaihdettu ja dynojet setti ilmeisesti myös laiteltu.valaiskaas noobia..
  2. #2
    öö, kyllä tuossa pitäs 6 vaihetta olla. Ja se teho on varmaan mitattu takarenkaalta niin se on eri kuin valmistajan ilmoittama niinsanottu koneteho.
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

    BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
  3. #3
    Ok huomenna testaus, jos se 6 sieltä löytyy. tuntuu vaan että 5 jälkeen ei vaihdepoljin enään nouse..??
  4. #4
    Olet varmaan huomannut, että ykkönen on alhaalla ja vain ne viisi muuta ylhäällä *
    Pannaan haisemaan.
  5. #5
    ^ Sama tuli mullakin ekana mieleen
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  6. #6
    Lainaa (Riding The Eagle @ Kesä. 09 2011,00:10) kirjoitti
    kulkee noin 100kmh vitosella vajaalla 5000rpm
    Tämä lukema kuulostaa ainakin ihan oikealta, eli eiköhän se suurin vaihde ainakin ole siis löytynyt.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  7. #7
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 09 2011,09:57) kirjoitti
    Lainaa (Riding The Eagle @ Kesä. 09 2011,00:10) kirjoitti
    kulkee noin 100kmh vitosella vajaalla 5000rpm
    Tämä lukema kuulostaa ainakin ihan oikealta, eli eiköhän se suurin vaihde ainakin ole siis löytynyt.
    Onkohan tosiaan sillä kakkosvaihteella ja pikku luistatuksella lähdetty liikenteeseen tms??
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  8. #8
    Lainaa (JaySon1 @ Kesä. 09 2011,12:30) kirjoitti
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 09 2011,09:57) kirjoitti
    Lainaa (Riding The Eagle @ Kesä. 09 2011,00:10) kirjoitti
    kulkee noin 100kmh vitosella vajaalla 5000rpm
    Tämä lukema kuulostaa ainakin ihan oikealta, eli eiköhän se suurin vaihde ainakin ole siis löytynyt.
    Onkohan tosiaan sillä kakkosvaihteella ja pikku luistatuksella lähdetty liikenteeseen tms??
    Tuo taitaa olla todennäköinen vaihtoehto, kyllä määkin cebarilla lähdin aina välillä kakkosella, oli tauon jälkeen eka pyörä aikanaan...
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  9. #9
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 09 2011,09:57) kirjoitti
    Lainaa (Riding The Eagle @ Kesä. 09 2011,00:10) kirjoitti
    kulkee noin 100kmh vitosella vajaalla 5000rpm
    Tämä lukema kuulostaa ainakin ihan oikealta, eli eiköhän se suurin vaihde ainakin ole siis löytynyt.
    Sama.
  10. #10
    -00 cbr 600f kiertää kutosella ~4600-4700 kun ajaa satasta, joten eiköhän siel se kutonen oo silmässä, kuten tossa jo moni on sanonut vaikka taitaakin olla uudempi malli kyseessä.
  11. #11
    Hehheh niinkuin voi otsikosta päätellä, prätkä opiskelu jatkuu..
  12. #12
    Muuten 48tkm tulee pian täyteen,mitähän tuo pitää sisällään hintoineen? ketjut sekä rattaat on vielä hyvässä kunnossa öljyt vaihettu hiljattain.. eikä juuri rallatuksia kuule..kannattaako viedä suosiolla pajalle, vai tehä ite?
  13. #13
    Suosittelisin että tarkistutat venttiilivälykset pajalla, koska et ole tainnut hirviästi näitten kanssa vielä pelautua. Vierestä on mukava seurata ja samalla oppii. Hyvän pyörän olet ensimopoksi valinnut

    Tuntitöinä kun paja tekee niin kyllä siihen sen 300erkkiä saa varata. Toisaalta, jos mitään ylimääräsiä ääniä ei ole niin tiedä sitten viedäkkö huoltoon.

    Ainakin öljyn vaihdot, ketjut+rattaat, rasvaukset, tulpat, suodattimet on helppoa vaihtaa, jos vaikka korjausoppaan löydät jostain. Tuppaa vaan näissä muovipyörissä olemaan sitä katteitten purkamista mutta sekin nopeutuu kun olet ekan kerran sen tehnyt ja parit muoviklipsit halkaissut ärräpäitten saatteleman

    Ja hyvä että ne vaihteetkin ilmeisesti löyty
    Elämäntapa motoristi.
  14. #14
    Juu mopojen sielun elämään täytyy vähän tutustua, mutta eiköhä tää tästä. Ähävässä taitaa sittenkin olla 6 vaihetta
  15. #15
    eli kyse 48tkm huollosta, se on isohuolto, huoltokortista näkee mitä tehdään, eli tarkistetaan venttiilien välykset jne.

    Jotenkin epäilen, ettei toi 300e tuu riittämään millään...
  16. #16
    Aivan..kyselin Huolto-kaksikolta venojen säätöväliä ,sanovatten välin olevan ks hontassa 25tkm, ellei kuulu ääniä yms : rallattele kylmänä..?viimeks otettu auki kun mittarissa ollut 30tkm.
    Mitäs tuossa huollossa on sellasta mitä ei ite voi tehdä muutaku kaasarin synkrot ja venat??
  17. #17
    Voisit varmaan jatkaa täällä: Yleisketju ko pyörämallille

    Mitä tulee 48tkm huoltoon. Jos siitä on oikeasti 30tkm kohdalla venat säädetty ja siitä on raportti, niin minä itse en noudattaisi orjallisesti 10 vuotta vanhan pyörän huolto-ohjelmaa enää, vaan tarkistaisin venat 54tkm kohdalla. Pyöräsi arvo on mitälie 4000-4300e ja jos siihen huoltoon pistät 500e, niin ikinä et saa takaisin. Omassani ei ollut mitään säätötarvetta 24tkm kohdalla eikä ne ääntäneet 40tkm kohdallakaan. Tai siis pitäähän niiden ääntää - muuten ne kantaa.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  18. #18
    Lainaa (Riding The Eagle @ Kesä. 14 2011,17:01) kirjoitti
    Mitäs tuossa huollossa on sellasta mitä ei ite voi tehdä ??
    Ei mitään.
  19.  
  20. #19
    Ok kiitän vastanneita, eiköhän tämä ketju saa loppua tältä erää tähän, kyselen tyhmiä taas sitten tuossa 600F topicissa..