Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Kokeilin hakua ja selailla palstaa , mutta ei osunut silmään
    seuraavaa ongelmaa.
    Eli pyörä -87/-88 mallia ja ajettu 72tkm.
    Sammui eilen kesken ajon , lähti vielä uudestaan
    käyntiin kun päästin kytkimen ja annoin kaasua.
    Sammui uudestaan , eikä inahtanutkaan.
    Selvisi myöhemmin , että poltti sulakkeen.
    Käynnistäessä edelleen polttaa sulakkeen B ,
    sulake palaa heti kun kone käynnistyy.
    Startti ei polta sulaketta (start kytkin off asennossa).
    Onkohan vastaavaa vikaa ollut ja mikä on ollut ongelman aiheuttaja?
    Kaveri mittaili ja tutki kytkentäkaaviota ja totesi cdi boksin olevan sökö ehkä?
    Jännitteen säädin tuskin aiheuttaa vikaa , kun otettiin liittimet säätimeltä irti ja kokeiltiin startata... poltti edelleen sulakkeen.



    Honda CBR 1000F
  2. #2
    Laittelin ostoilmoa tuonne http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=128920
    jos jollakulla sattuis tollanen cdi boksi löytymään nurkista?
    Honda CBR 1000F
  3. #3
    Tää selvis yllättäen *
    Sain käsiini värillisen kytkentäkaavion josta saa jotain
    selvää.
    Lopulta hokattiin ottaa bensapumppu irti ,
    niin johan hörähti käyntiin rikkomatta sulaketta.
    Piuha kiinni ja rele edelleen irti ja edelleen käynnistyy *
    Eli rele vaihtoon , mahdollista tietenkin et pumppu on sökö...



    Honda CBR 1000F
  4. #4
    Laitetaan ny jatkoa tänne kun alotettu on kerran..
    Varmistui lopullinen vika , bensapumppu on sökönä.
    Kokeilin ottaa akulta suoraan virtaa pumpulle
    ja piuhan välillä ollut sulake pamahti samantien.
    Tällä hetkellä pyörä käy ja kukkuu ilman pumppua ,
    duunikaveri hitsasi vanhan pumpun päätylaipan umpeen ,
    jossa on letkunliittimet.
    Tuo on siis kiinni letkuissa tällä hetkellä.

    Huomenna pitäisi saada bensaletkuun liittimet ,
    joilla saa 10mm letkun liitettyä 8mm letkuun.
    Toi uus bensapumppu kun on 8mm liittimillä.
    Pumppu oli 100€ (7.21440.51.0 Pierburg) ja letku 5€ , liittimet
    ei tainnu montaa euroa olla.



    Honda CBR 1000F
  5. #5
    Oli hyvä ettet sitä CDI:tä ostanut *



    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6. #6
    Koeajolla käyty ja pelittää jälleen loistavasti!
    Pikkasen oli säätämisen makua noiden letkujen kanssa , mut sain
    ne jotenkin mahdutettua paikalleen.
    Bensansuodattimen jouduin siirtämään hieman eri paikkaan.
    Kännyssä olis pari fotoa kunhan saa jossain vaiheessa purettua koneelle ne.
    Honda CBR 1000F
  7. #7
    Terve, mitenkäs tuo pensapumppu ? onko se vain jossain tietyissä vuosimalleissa kun en omassa -98 mallissa kuule releen ääntä virta-avainta kääntäessä.
  8.  
  9. #8
    Mä olen aika huono vastaamaan tähän , mutta haulla
    löytyi jonkin verran juttua näistä bensapumpuista.
    Käsittääkseni noi -87 ja -88 mallin pyörät olis
    pumpulla ja uudemmat (en sitten tiedä yhtään mistä lahtien)
    olis jollain alipainehanasydeemillä?
    Oli tuolla tosin joku topikki jossa keskusteltiin
    pumputtomista alle -90 luvun pyöristä *

    Esim täällä keskustelua pumpuista...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....63;st=0
    Honda CBR 1000F