Joo elikkä 1991 750cc kikseri. paikallaan kiertää rajottimelle asti hyvin mutta kun ajaessa kiiihdyttää 1 ja 2 menee ihan hyvin mut sit kun lyö 3,4 tai 5 pesään niin jotenkin "puutuu" 10 000 alkaa pätkiä ja tökkiämikä mahtaa olla?
Oletko käyttänyt tankkia pystyssä ja alipaineletku jäänyt littanaan kun olet laskenut alas?(Scrw @ Kesä. 07 2011,21:32) kirjoitti
Suuttimissa kököä, ei saa tarpeeksi soppaa isommalla vaihteella vetäessä.
Nuo tuli ekana mieleen.
KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
Kompataan edellistä vastaajaa, eli alipaineletku. Myös tukkoinen bensafiltteri voisi olla...
Now playing: K7
Ihan yksinkertainn juttu: tarkasta että vaijeri kääntää kaasun loppuun saakka eli läpät aukeaa kokonaan. Ihmeteltiin kerran yhtä pyörää kun ei ota kierroksia => vaijerin kiinnitykset oli pettäneet ja läpät ei auenneet missään vaiheessa kokonaan.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Tuskinpa se vaijerista johtuu et alkaa pätkii ja sit kun tarpeeks runnuttaa vastaa niin se sammuupaska mikä paska ostkaa joku 100eurolla.
..taitaa mennä huutokaupax.. 110€ *![]()
Lahjakortilla..
Mulla olis vähän samanlainen ongelma vm.92 GSX-R:ssä! Aattelin kattoo sen alipaine letkun ja vaihtaa ilman ja bensan suodattimen. Mutta kysymys kuuluu... Onko noissa bensansuodatin vain sellanen letkun väliin tuleva, kun ei ole tarvinnut vielä purkaa pyörää yhtään!!(viime syksynä aloittanut pyörä harrastuksen)
Kiitos jo valmiiksi!!![]()
Suzuki GSX-R 750 -92
Komppaan muihin, eli ruoka loppuu kesken. Kaasareiden puhdistus voisi olla kova juttu.
Bensapumppu toimii varmaankin alipaineella, kannattaa tarkistaa se letku ettei ole revennyt tai mitään ettei alipaine karkaa=bensapumppu ei pumppaa kunnolla.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...
Jeesjees, oon nyt tarkistanu kaikki letkut, tulpat ja tulpanjohdot. kaikki näyttäis olevan ihan kunnossa.
Vika alkoin kun ajelin semmosta 150-220km/h vauhtia muutaman kilometrin ja rampista tulin ylös niin huris tosi oudosti valoista lähdettyä. Ei kiihtyny eikä ottanu kiekkaa ropel vaan kummallisesti. Vedin tien sivuun annoin käydä hetken ja sit taas toimi normaalisti. Nyt oon ajellu semmoset 300kilsaa sen jälkee ja nyt se ropeltaa kokoajan siinä 8000-11000 tietämissä.
Et ole yksin ongelman kanssa!! mulla tekee suikki ihan samaa.. alkaisin nyt laittaa, mutta kun täytyy yöks töihin(pyörällä töihin) ja aamulla pitäs vielä ajaa 200km.. viikonloppuna tutkin asiaa ja ilmoittelen, jos saan mopon pelaamaan!![]()
Suzuki GSX-R 750 -92
Ehdottaisin kaasarien luisteja, joita yksi jää ylös asentoon, ja palautuu itsekseen (vaikea vika löytää, jos ei tiedä).
Korjaantuu itsekseen. jos luisti palautuu alas asentoon ja pelaa sen jälkeen normaalisti.
Vika esiintyy kovan kiihdytyksen jälkeen.
ja edit
Puhdista luistit ja voitele ohuella öljyllä.
parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
nyt on tankki ja kaasarit purettu, putsattu ja kasattu. Tilasin tommoset vapaamminvirtaavat putsarit ni laitan ne kuhan kerkee tulemaan niin pääsee kokeileen. mut eipä siel kaasareissa mitään erityistä paskaa ollu ja kaikki näytti olevan ihan ok.
Joo, se luistivika ei oikeastaan näy silmällä muuten kuin luistin reunoihin on tarttunut hieman alumiinia.
Tämä saa alipaineluistin jäämään ylös asentoon, joka voi palautua moottorin tärinästä vähänajan päästä itsekseen alas ja kone pelaa taas normaalisti.
Minulla ainakin ne alkoi toimimaan puhdistettuani luistit cleanerilla ja ohuesti öljyämällä.
parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
jatkuu.. nyt on kaasarit tarkistettu/putsattu, tulpat vaihdettu ja johdot tarkistettu. Laitoin myös vapaasti virtaavammat suodattimet ja takistin imukaulat sekä letkut. Kävin kokeilee niin ongelma toistuu yhä, mutta välillä se lähti kiertämään eli parempaan suuntaan siis. What next?![]()
Oletko irroittanut tulpanjohdot puolista ja mitannut vastukset.
Kaikissa pitää olla sama vastusarvo.( johto+tulpanhattu) Ehkä n.
5- 10 kilo-ohmia eli 5000-10000 ohmia.
Myös puolan lähdöt voi olla hapettuneeet, joka myös selviää kun irroittaa johdot puolista.Takaisin laittaessa tiivistä jollain massalla.
Myös tulpanhattu irtoaa johdosta ja se väli voi hapettua.
Kyllä se vika jostakin pitää löytyä, kunhan et lannistu.
Ja taas edit.
Kai olet jo sen yleisimmän vian koittanut ohittaa, eli seisontatuen katkaisimen, mutta alä jätä sitä ohitetuksi, jos vika on siinä, eli vaihda se uuteen turvallisuutesi vuoksi.
parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
Bensatankin korvausilma tukossa?
Kakku loppuu tai käy kolmella, tuo vois olla yksi syy.
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Kyllä katsoin ne tulpanhatut ja johdot, katkasin pienet palat pois ja kiersin uudelleen kiinni. Ei tossa ole tota jalan katkaisijaa.
Vastuksia en ole mittaillut niistä. pitänee vielä kattoo ne.
Korvausilmaletku tarkistettu pitäis skulaa.
Kiitos kuitenkin![]()
Noo, oisko tankin päässä oleva bensasihti tukossa?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Taas hyviä ideoita tarjolla keskellä yötä kun ei nukuta.
Aikaisemmin sanoit jalan katkaisimen puuttuvan, pääseekö sen katkaistu/ irroitettu johto jostain maihin tai kontaktiin toisiinsa.
parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
Ai Saksastaki löytyy Espoo \o/(Scrw @ Kesä. 10 2011,19:47) kirjoitti
Kyl me suomalaiset ollaan hyviä keksimään kaupunkien nimiä!
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
No niin..
Mulla alkoi toimimaan moitteettomasti, kun vedin bensaletkut vähän eri kautta ja putsasin sihdin ja tyhjensin tankin KOKONAAN! Vaihdoin toki vielä uuden putsarin! Ei oo suikki ikinä vielä rullannu noin makiasti!!![]()
![]()
Suzuki GSX-R 750 -92
Nonii nyt toimii, paitsi kun vetää kaasun nurin niin hetken miettii ja ropletaa mutta kun antaa kassulle sentin takapakkia niin sit kulkee niin pirusti! Eli en nyt sit tiedä missä oli vika mutta nyt viimiseks otin tankin pois, putsasin ja hieroin vielä niitä puolia vähän.
sit menin ajaa roplels jonkun aikaa mutkun lämpes niin alko toimii niin kuin pitääkin. Kiitos paljon osanottajille!! ;)