Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    kokemukseni mukaan tuollaiset alkoholikamat eivät oikein öljyä liuota. Itse käytin E85 pumppubensaa, suojahanskoja, ylipainemaskia jne.

Itse käytin jarru cleaneria ja puhdasta tuli..
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    kokemukseni mukaan tuollaiset alkoholikamat eivät oikein öljyä liuota. Itse käytin E85 pumppubensaa, suojahanskoja, ylipainemaskia jne.
    hmmm...täytynee lisätä ostoslistalle!
    Juuh aivan kuten Teemu sano jarru cleaneriä tai petroolia (kerosene), ilmeisesti lamppuöljy kävis, ovat immeeset ulkomaailmassa käyttäneet.
    Kiitokset kaikista näistä vinkeistä, itse todella noviisinakin sain juuri homman hoidettua. Aikaa meni reilu 3 tuntia, josta todella iso osa lokasuojan kanssa tapellessa (tulikivenkatkuiset terveiset suzukin insinööritiimille ;))

Aiheeseen tutustuessani törmäsin myös tällaiseen erinomaiseen opastusvideoon juutuubissa. http://www.youtube.com/watch?v=8cSYiIl8gQk

Itselleni ainakin helpompi tajuta noi vaiheet kun näkee mitä milläkin tarkoitetaan. Tota 'erikoistyökalua' jäin vähän kaipaamaan, mutta kun tuon pohjapultin löystää kun putket vielä kiinni (ja irroittaa tulppa paikallaan) niin hoituu ihan hyvin. Pultin takaisin laitossa riittää mikä tahansa pitkä putki/rima, jolla mäntää saa edes vähän pidettyä paikallaan, jotta kierteen saa aluilleen. Tiukkauksen saa tehtyä laittamalla tulpan hetkeksi kiinni ja lopuksi kunnolla kireälle sitten kun putket taas kiinni pyörässä.

Myös tuo pipetti öljypinnan mittaamiseen on aika mainio idea. Muuten varmaan oisin kaadellu öljyjä eestaas.

Tuo putkenpätkä kannattaa tosiaan etsiä - nopeuttaa stefan nakuttelua kummasti. Itse ostin suosiolla suoraan rautakaupasta hintaan 5e.
  4.  
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12