Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Pyörä on XV250 '89 joka on seissyt kuusi vuotta aina viime syksyyn asti. Ongelmana on itsekseen nousevat kierrokset, ja ajaessa kun kaasun kääntää kiinni niin kone jatkaa laukkaa muutaman sekunnin ajan ennen moottorijarrutusta. Epäily ilmavuodosta imusarjassa, imusarja ja o-renkaat vaihdettu uuteen, samoin kaikki alipaineletkut, kaasari purettu ja pesty ultraäänipesurissa ja muutakin tehty. Laaja oppimäärä: http://luupilotti.blogspot.com/2011....ja.html

    Kysymys 1: Mitä ne kaasariin tulevat anturit ovat? Niitä ei näy räjäytyskuvissa ainakaan täällä: http://www.boats.net/parts....rts.htm

    Kysymys 2: En kaasarin pesun yhteydessä vaihtanut kaikkia o-renkaita. Olisiko siellä syyllinen jossain?

    Kysymys 3: Mistä muualta vikaa pitäisi kaivella?
    Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home. More about this: http://luupilotti.blogspot.com/
  2.  
  3. #2
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kaasareiden sähköt? Arvaus: yksi on lämpömittari-anturi ja kaksi on lämmittimiä.

    Ainakin Diversionissa on yhdessä kaasarissa lämpötila-anturi ja sitten kaasareita lämmitetään joko sähköllä tai vanhemmissa peleissä solenoidiventtiilillä ohjatulla öljylämmityksellä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)