Hommasin minulle uuteen tuplaan xenon-sarjan miniballastilla, onko mitään asennusvinkkejä ballastin sijoittelun suhteen ?
Mihin olette asentaneet lisäpistokkeen navigaattorin virranotolle ja mistä kannattaa järkevimmin ottaa virransyöttö ?
Vinkin myös virranotolle kahvanlämppäreille, kiitos.
Orggis-sivulaukkujen lisäksi tarvitsen perälaukun, tästä kaipailen telinevinkkejä.
Honda CBR1100 XX
VW Passat 3C Variant TDI DSG6
VW Golf IV
Perälaukun asentaminen originaalien laukkutelineiden kanssa on hankalaa, valmiit telineet eivät tietääkseni käy, ei edes SW-Motech jota muuten suosittelisin. Jotkut ovat askarrelleet itse perälaukun kiinnikelevyn OEM-telineisiin kiinni, alla olevassa ketjussa kuvia:
http://www.cbrxx.com/riding-....ox.html
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -04
Omassa on ballasti pistetty jonkun sortin 'sikaflexillä' kiinni umpion oikealle puolelle katteen sisäpintaan.(ple123 @ Kesä. 06 2011,10:11) kirjoitti
Ja johtuisiko siitä ballastilta tulevasta piuhasta että kello hyppii miten sattuu, kannattaa siis piuhat kiinnitellä mahd kauas mittaristosta (?). Pitäisi itsekin purkaa ja katsella kunhan ehti... *![]()
Pörrr
Itse otin zumo 660:lle virran suoraan akulta. En näe tässä mitään haittapuolia kun ei sitä navia siihen pyörään kannata jättää kiinni jos ei ole itse ihan vieressä.
Kahvalämppäreille kai periaatteessa voisi myös ottaa suoraan akulta sulakkeen kautta, mutta siinä on riski että ne jää vahingossa päälle ja imee akun tyhjäksi. Eli paras olisi kierrättää se virtalukon/valojen kautta.
Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.
BMW K1300S Black Edition -14
BMW K1200S -06 ex
Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
Kawasaki ZX-6R -05 ex
Honda CBR 600F Sport -03 ex
Niin kahvalämppäreistä... aiemmassa XX:ssä oli lämppärit vedetty suoraan akulta, kun sitä sitten kaatosateessa työnteli työpäivän jälkeen käyntiin niin tuli mieleen että joku relehässäkkä olisi pop *
Eli relettä väliin ja heräte jostain sopivasta paikasta, ajovalo tms. Asiantuntija en ole mutta noin olen tehnyt.. *![]()
Pörrr
Xenon-polttimo asennettu lähivaloon, jäi kuitenkin hieman löysälle hölskymään. Miten muilla asennukset onnistuneet? Tosi ahdas laittaa paikalleen, pitäiskö laittaa polttimon taakse jokin "koroterengas", jotta polttimos saa oikealle kireydelle kiinni ?
Honda CBR1100 XX
VW Golf IV
pitää laittaa joku holkki siihen väliin. Itse laitoin kumisia tiivisterenkaita, joku oli sorvannu nylonista ja joku laitteli pätkän puutarhaletkusta polttimon juureen. Jos kantti kestää niin silpoo sen originaalin lapunpitimen xenonpolttimoa tukemaan. Itse en viitsinyt särkeä alkuperäistä osaa. Juttua löytyy asennuksesta kun jaksaa penkoa keskusteluja,haullakin löytää jotain
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
löytyy tuosta blackbirdin omasta osiostaki löytyä neuvoa aikaa moneen ongelmaan, kannattaa lukea sieltäki. tuntuu olevan aika paljon toistoa nyt tässä alekkain..
itellä ne ballastit pysyy ilman liimaaki, tungin ne siihen alakatteen päälle, ilmanoton ja katteen väliin, suunnilleen siihen kohti missä se pieni "ilmanottoreikä" siinä yläkatteessa..
hyvin ovat pysyneet jo kolmatta kesää.
tupakansytkä tangossa, veto suoraan akulta sulakkeen välityksellä. auton navi menee suoraan töpseliin ja kännykän laturi.
alkuperäiset kahvalämppärit vedetty johtoihin, en muista mikä tuli ja meni mistäki, maadoitus meni peilin taakse ja virta saattoi tulla kenties jarruvalon johdosta. asennuksen teki heppu joka hondiin asentaa työkseen noita varusteita niin tiesi heti miten laittaa, eikä menny kauan.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Linkin kuvat selvetävät hienosti, miten teline tehdään, nyt vain töihin ...
Honda CBR1100 XX
VW Golf IV