Tästäkin on juttua varmaan vaikka kuinka mutta enpä haulla osunut aiheeseen *.
Siksi kyselenkin että onko
tämä misukka kova kulumaan ja onko märällä pitoa ihan vaan perus kurvailuun tarkoitettuna. Takarengas kysessä tässä tapauksessa.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tiedä sitten kuluuko mutta viimeksi meni vaihtoon heti 19210km:n jälkeen......![]()
Just no eipä tuo sitten vissiin huono ostos ollut vaikka vähä hirvitti laitella tuo alle kun kokemus misukasta puhdas nolla.(Pandemia @ Syys. 14 2010,15:56) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Minäkin ajoin Pilot Roadeilla yli 16 tkm ennenku vaihdoin. Vähä olis vielä pintaakin ollu mutta alko olla liukkaat ja takanen kantikas.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
No 2 kommenttia vasta vaan taidan hylätä tuosta etuvanteesta metzleri veks kun sekin kohtuu kulunut ja misukan laitella tilalle.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
hahaa.. kysypä Hondamanialta kuinka paljon tuollainen etunen kestää.
Ps. meinaan vaan että kilometrit tuplaantuu......
Tunnut tietävän nii kerroppas ? Kiinnostas tietää.(Pandemia @ Syys. 14 2010,17:26) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
muistaakseni sanoi menneen yli 30000km!!!
ihan mahotonta.
Piikkisen tuli uskon vaikeutta tuohon 30 000km suhteen *(Pandemia @ Syys. 14 2010,17:29) kirjoitti
Tai kestää toki vaikka 100 000km jos kytkee etusen ilmaan siksi aikaa *
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
uskoo ken tahtoo kysypä vaikka YV:llä niin saat uskoosi vahvistusta.![]()
Ei helvetti jos toi pitäs paikkasa nii kaikilla ois misukat alla(Pandemia @ Syys. 14 2010,17:34) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kyllä niitä meneekin.. ei kesällä tahdo hyllyssä olla ..
eräästä toisesta foorumista lainattua tekstiä (hondamanialta)
>>>
Tuo ulina on minulle tuttu. Pilot Road 1 ulisi vielä enemmän. Tosin sitä harvemmin huomaa, mutta välillä alkaa kuutelemaan että onko tosiaan mennyt perästä laakeri
Ajan paljon ja siksi pidän kulutuskestävyyttä arvossaan. Myöskään pidossa ei ole moittimista.
Takarenkaalla olen ajellut sellaisia 18 - 20 tkm pätkiä, jolloin kulutusmerkit vielä näkyvissä. Edessä on kesti edellinen rengas 34 tkm, järjetön määrä kilometrejä. Keväällä vaihdoin molemmat joten takanakissa on nyt 21 tkm ja pari tuhatta ajattelin vielä ajella.
>>>
että sellasta.Kyllä siinä pito säilyy ihan loppuun asti.
Damn no hemmetti sentäs kaippa pitää sitten usko ja olla tyytyväinen valintaani kaiken pähkäilyn jälkeen.(Pandemia @ Syys. 14 2010,17:40) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Paitsi että mää sekotin kaks rengasta.... Sorry
tarkotin pilot road 2 :sta
Pahus juur hokasin ton sun linkin kuvaan....![]()
No nii ja just meinasin nakuna juosta ympäri taloa ja huutaa "mulla mahti rengas" jääköön se nyt sitten tekemättä(Pandemia @ Syys. 14 2010,17:48) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Voit sää silti siellä juosta ja huudat vaan että meinas olla mahtirengas mahtisonnilla.....![]()
joo lohtu se o laihaki lohtu... hiihh melkee renkaan ostin ....kaippa sitten itte keräilen paskat tai hyvät kokemukset tuosta renkaasta...aika näyttää...
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Joo kait se sitten on niin että tuosta mun ostamasta renkaasta oo kellä mitää kokemusta...
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
ajoin pilot road 2:lla reilu 20tkm ja pintaa oli vielä... veikkaisin että ykkönen kestää myös hyvin
varmaan yksi "kestävimmistä" sporttouring renkaista, sateella pikkasen liukas mutta sporttouring luokkaan mielestäni kaikenpuolin hyvä rengas.
Juu kyllä tuo rengas aikas hyvältä märälläkin vaikutta. Mielipiteeni alkaa hissukseen olemaan sitä mieltä että kyllä tolla kiekolla pärjäilen hyvinkin.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kuka jaksaa ajaa samalla renkaalla 20Tkm?(sasaa @ Syys. 14 2010,19:00) kirjoitti
Minusta 5000 ajettu eturengas tuntuu jo ihan paskalta ajaa verrattuna uuteen...
<p>KTM 990 SMT -10</p><p>KTM 250 SX-F -14</p>
Elämä on valintoja ei sitä kaikki viitsi joka reisulla renkaita vaihtaa.
Tai sitten ne on vaan toiset niin pirun köyhiä, että on pakko ajaa vaihtoon vaikka renkaassa vielä pintaa ja muotoa kuin uudessa.....![]()
Suoraan ajaessa varmaan europan reissulla tuollainen miljoonan kilometrin rengas on ihan ok mutta normaalissa paikallispyörityksessä tyyliin 200km säteellä kotoa näkisin tuollaisten renkaiden vievän pyörän ominaisuuksia.
PanEuropen ominaisuuksia tosin tuskin renkaalla ei voi juuri muuttaa...
<p>KTM 990 SMT -10</p><p>KTM 250 SX-F -14</p>
pilot road B kingissä antoi 10.000 km Pelkkää eurooppa reissua ja oli aivan loppu kun kotosuomeen päästiin.. hyvä rengas mielestäni
Poweri 2 ct ei oo koskaan kestäny yli 4000 km
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Juuri laitatin uudet PilotRoad 2:t, edellisetkin oli vielä aika hyvät, vaikka niillä oli ajettu 20tkm. Taitaa olla jo neljas kerta samaa mallia peräkkäin.
Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
SUZUKI DL650A
Kävin juuri mittaamassa, 12500km ajettu Pilot Road 2 K8 hayabusassa, ja pintaa jäljellä 4.5mm takana keskellä. Uutena renkaassa on 7mm.
Sisältäen 2.5 ratapäivää ja nopeampaa ajoa myös autobaanalla.
(muutenhan ajan kuin mummot, en edes polta kumia paikaltaan showmielessä)
Ihan hyvä rengas, ja seuraavat todennäköisesti samanlaiset. Mutta nyt viileämmillä keleillä sateella pito karkaa aika helposti, tosin takana oli vain kaupunkiajoa joten rengas oli kylmä
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Näyttäisi olevan Reifenversandilla kohtuulliseen hintaan tarjolla tätä Pilot Roadin 1. versiota. Onko vielä käypäinen rengas rataa vieroksuvalle 90 -luvun "kusiaista" ohjastavalle?
Edellinen kanssakäymiseni Michelinin kanssa loppui ennenaikaisesti kun sain tarpeekseni muovista sorvatusta Macadam 100 -renkaankorvikkeesta, joka muistaakseni aiheutti pelonsekaisia hetkiä jopa kuivalla kelillä pidon suhteen.
Liekö tämä "nakki" verrattavissa mitenkään esim. Continentalin Road Attack:iin tai Metzelerin Roadtec Z6:een? Vai onko Pilot Road kauhistuttava Macadam 100 uudelleen nimettynä...?
Pilot Road 2 laitettiin VeTuRiin taakse. En voi valittaa. Ei mitään mullistavaa, mutta ei mitään haukuttavaakaan. Toivottavasti kestää, hintakin oli ihan mieluinen (se perinteinen parisataa).
KTM 640 "Monster"