Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli pyörä ei starttaa lämpimänä, kylmänä ei mitään ongelmaa vaikka käynnistelee useammin peräkkäin.. Lämpimänä jaksaa pyörittaa muutaman sekunnin kunnes nuukahtaa, jonka jälkeen pyörähtää kerran ja sen jälkeen ei sitäkään..

    Tänään sitten syttyi Fi valo ja startti siritti kun yritin starta lämpimänä, 80-100 astetta.. Eli sirinää/nakutusta kuuluu eikä edes anna pyörähtää. Työntämällä lähtee käyntiin hyvin, pysyy käynnissä eikä pätki mitenkään ajossa ei edes korkeilla kierroksilla..

    Olin olevinaan haistavinani hieman palaneen käryä tutkiessani päällisin puolin pyörää, voi olla mielikuvitustakin.. Nesteet ok, juuri ostettu uusi akku koska luulin akussa olevan vika kun rupesi temppuilemaan..

    Pyörässä on käyttöturva mp saloseen turkuun. Osaisiko pk-seudulla kukaan katsoa hieman tarkemmin missä vika? Korvaan tietenkin..

    Pyörä ajettu 10500km ja 12 000km huolto tulossa, jossa vaihdetaan tulpat ja öljyt sekä jarrunesteet. Hinta 410e MP salosella, villi veikkaus että hinnassa 100e extraa koska tietävät että huollatan käyttöturvan takia heillä... Mitähän tämä käyttöturva sitten tarkoittaa käytännössä? Jonkinlainen takuu mutta tarkempaa kuvaa ei ole minulla..
    Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse

    ex - Gsx-r 600 K7

    KTM smr 690 -09
  2. #2
    up
    Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse

    ex - Gsx-r 600 K7

    KTM smr 690 -09
  3. #3
    Jännitteensäädin paskana ja lataa liikaa. Tarkista lataus, kun saat mopon käyntiin!

    Tuosta nyt ensimmäiseksi lähtisin liikkeelle.. Katsoppa samalla mitä staattorilta tulee säätimelle.
  4. #4
    maakaapeli irti tai akku päreinä. myös uusi akku voi olla rikki, mutta veikkaan maata. lämmetessään löystyy ja kontakti huononee.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  5. #5
    staattori, jännitteensäädin, akku, startti vaihtoehtoina. Lähtee huomenna huoltoon turkuun, pitäis ajaa sinne.. Lähtee työntämällä käyntiin eikä käynnissä ongelmia (toivottavasti ei tulekkaan), käyttöturva kattaa 250e omavastuulla. Toivottavasti pikku vika (johto irti, jne) mutta epäilivät isompaa..

    Ei sattuis kukaan ajamaan turku-hki huomenna 17.00 jälkeen? Kyytiä vailla..
    Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse

    ex - Gsx-r 600 K7

    KTM smr 690 -09
  6.  
  7. #6
    Lähdin sitte äsken ajelemaan Turkuun. Ajattelin että ajan pyörällä 1km matkan tankille hermanninrantatien nesteelle. Sammutin pyörän kuvitellen työntäväni sen käyntiin.. Tankkasin, käännän virta-avaimesta, täysin mykkä, ei valoja ei mitn... Kokeilen työntämällä käyntiin ei edes 5 kerralla ;D

    lähellä n.300m on akkuliike, työntämällä sinne, avulias myyjä katsoo että akku on täysin tyhkä. Ei voi ladata edes normaalilla akkulaturilla jos haluaa saada toimivan akun vielä.. Kokeillaan uudella akulla, jännitteen kai pitäisi olla 14.4 mutta ei ole kuin 12.6 joten ei lataa uuttakaan akkua..

    Akku jäi lataukseen liikkeeseen 5e ja kokeilen ajaa pyörän alkuviikosta täydellä akulla Turkuun..

    Hieman hiki pukkasi kun työntelin pyörää ja yritin käynnistää sekä purin penkkiä pois jotta voi katsoa sulakkeet..

    Pyörä lähti uudella akulla käymään heti nätisti eikä antanut FI valoa jonka antoi kun jouduin työntämään käyntiin..

    Sen verran vitutuskäyrä nousi ja oli tuskan hiki että en jaksanut lampsia ajokamat päällä kotiin n.1km vaan taksi alle...
    Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse

    ex - Gsx-r 600 K7

    KTM smr 690 -09