Olen lähdössä reissuun jussin jälkeen ja saattaisi tarvita Pohjois-Italasta alle renkaat kesken matkan. Onko hinnoista ja saatavuudesta kokemuksia? Pyörä on FJR, joten koko on normaali.
Liikun Dolomiittien suunnalla, ensin tosin Jesolossa ja sitten Arabban suuntaan. Kotiin aikanaan läntistä reittiä..
Sepäs kävi äkkiä, kiitos. Vaikuttaa loistavalta. Onko vielä vinkkejä edullisista B&B paikoista alueella kun ilmeisesti olet perillä seudusta. Olen siellä autolla ollutsen tuhannen kertaa, mutta yleensä teltalla. Nyt ei ole camping kamoja mukana...
Kylä me ihan hotelleja käytetään, edullista, en tiä, riippuu omasta näkökulmasta. Me ollaan Dolomiiteilla 9.-11.7. ja bunkataan täällä Bikerhotel Alforte..3 ja puali kilsaa Arabban keskustasta Cortinan suuntaan....kiva staffi, erittäin herkullista ruokaa ja mukavat huoneet. Ja hyvä sijainti, olutterassilla voi tsiigailla miten kukin mopo lähtee hotellin edustan mutkasta suoralle...
On niitä muitakin rengasmestoja,mm. Bolzanossa on KP-racing joka vaihtaa nopsaan renkaat, saa Metzeleriä ja Pirelliä, mutta Brixen on hyvä. Hein Gerickellä myös rengaspalvelu Bolzanossa.
Jos noista hyvistä vinkeistä ei löydy tai tilanne ei salli asiointia em. liikkeissä niin kannattaa ihan rohkeasti mennä kysymään normaaliin rengasliikkeeseen eli pääasiassa autojen nakkeja myyvään puljuun. Italia on kuitenkin melkoinen mp-maa, joten ei meitä ole unohdettu. Itse vaihdatin uudet renkaat viime kesänä Veronan seudulla. Vaikka oli pääasiassa autorengasliike niin varasto oli täynnä Metzeleriä ja Pirelliä joka mallia ja kokoa. 300€ uudet Pirelli Diablo Rosso Corsat asennettuna. Ajelin paikalle, vähän aikaa ihmeteltiin mistä olen tulossa jne ja sitten mopo halliin. Alle tunnissa oli koko operaatio hoidettu, pikkaisen joutui vielä odottamaan kun ensin oli joku Buell saamassa uutta kumia alle.