mulla ois mtx projekti tarkoitus ois rakentaa siitä alkuperäiskuntoon niin siihen ei ole papereita entiseltä omistajalta (serkun isä) on ajan myötä kadonnut niin pitääks käydä sen ne paperit hakemassa?
Jos pyörä on ollut rekisterissä hänellä, niin silloin hänen on myös uudet paperit haettava. Näin olen minä asian ymmärtänyt.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
kieliasusta jäi hieman epäselväksi, onko se entinen omistaja kadonnut vaiko ne paperit.. ilmeisesti ne paperit, toivon.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Paperit saa myös nykyinen omistaja esittämällä kauppakirjan jossa on edellisen myyjän nimikirjoitus. Tai esittämällä katkeamattoman ketjun kauppakirjoja / kuolinpesän todistuksia jne edellisestä rekisteriin merkitystä omistajasta nykyiseen omistajaan asti.
Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home. More about this: http://luupilotti.blogspot.com/
joo siis paperit on hävinnyt ei entinen omistaja.(XX-xenon @ Kesä. 01 2011,08:56) kirjoitti
OT, ihan alkuun anteeksi nyt kauheesti mutta tässä olis näitä pilkkuja ja pisteitä joita voisi käyttää lauseissa. , ...,,,....,, ?!
On huomattavasti helpompi lukea viestejä kun käytetään näitä välimerkkejä tarpeellisissa paikoissa.
Kiitos ja uudestaan anteeksi.
Honda XL1000VA 2006