Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 48:sta
  1. #1
    veli asuu nykyään samassa kerrostalo asunnossa kuin mä ennen. no, mulla oli pyörälle paikka talon vieressä, koska parkkipaikallakaan ei tilaa ole.
    ite asuin 5v tuolla eikä kertaakaan mitn ongelmia pyörän suhteen.
    veli muutti läpystä samaan kämppään,eli ainoastaan mopo pihalla vaihtui.
    noo, eilen kotiin tullessaan veljen pärrän tankissa (-07 repsoli) oli TUSSILLA KIRJOITETTU "siirrä 1m" ja nuoli vasemmalle.

    SIIS MITÄ #@#TUA???

    teksti lähti järjettömällä hinkkauksella pois, ehkä kiitos myös sen että veli vahailee mopoaan aika tiuhaan.
    mutta näin, alaovella on nyt lappu josko tussitaiteilija haluaisi tulla kahville..
  2. #2
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei jumalauta Joku roti saatana
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #3
    niinja lisätään vielä että mopo ei ollu minkään tiellä.
    vieressä pyöräteline, jolle niinikään täysin esteetön kulku.
  4. #4
    Mitä helv...

    Mun järkeen ei mee ei sitte millään tommonen käytös, tai ylipäätään se, miten kerrostaloissa sikaillaan ! Jokaisen kerrostaloasujan pitäisi tietää säännöt ?!

    Joo nyt vaan tarkkailemaan kuka siellä pyörän luona häärää, tod. näkösesti joku viereisen parkkiruudun omistaja? ...Ja tiukkaa viestiä.
    Yamaha FZ6-S 2006 (2012)
    Kawasaki ER-5 *2002 (2011)
  5. #5
    Kateellisten ja elämäänsä kyllästyneiden ihmisten päähän saattaa juolahtaa kyllä ihan mitä vain. Vaikka jopa tuollaista toisten omaisuuden turmelemista. Eipä näitä voi normaalijärkinen ihminen ymmärtää.
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
  6. #6
    Oikeesti aika paljon hulluja kulkee ja ihan ilman saattajaa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  7. #7
    Ihan oikeesti, ja anteeks kielenkäyttöni. Mut mikä vittu siinä on et kerrostalossa ei voi käydä ystävällisesti sanomassa asiasta vaan pitää keksiä jotain tämmöstä? Tapahtuisko asialle vähän helpommin jotain kun ilmottas asian mallia "Anteeksi, mutta moottoripyöräsi on vähän hankalasti tuolla olisitko voinut pysäköidä sen jatkossa hieman sivumpaan?" *

    Ite koin kohtaloa kun naapuri heitti melko vihamielisen lapun postiluukusta että ei saa polkupyöriä viedä sisälle asuntoon. (no taloyhtiön kokouksessa eukko työnnettii suohon valituksinensa ; )

    edit. pyörä -> polkupyörä



    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  8. #8
    ei välttämättä oo talon asukas, mut ehkä jostain läheltä.

    Noita tussilla piirtelijöitä on paljon niissä nuoriso porukoissa jotka kuleskee ja lorvii alueella (ainakin meidän talon nurkilla).
    Meidän talossa näyttää myös toisinaan nuorempien asukkaiden jotkin vieraat piirtelevän ja sotkevan paikkoja käytävissä yms.

    OT: Tässä just ykspäivä ihmettelin posahtelua pihalta, ikkunasta näin rullaluistimilla ja rullalaudoilla liikkuvan porukan, jotka kaivoi lasinkeräysastiasta purkkeja ja heitteli niitä pihan betonille. En ehtiny saada kiinni enkä nähny kunnolla naamaa.
    Reilun 2 kiloa arvioin lasia harjanneeni - en viittiny jättää oottaan talonmiestä, kun liikennettä on ja jokunen koirakin asustaa alueella.



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  9. #9
    Kantaa ottamatta asiaan, mutta tenulla luulisi tussin lähtevän ilman järjetöntä hinkkausta.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  10. #10
    Olisi kannattanut ennakoida
  11. #11
    Tässä tapauksessa ei ollut tilaa parkkiksella mutta useimmiten oon huomannut että porukalla menee hermot siihen että parkkiksella on tilaa ja silti pysäköidään pihaan "ilmaiseksi". Maksaahan ne ruudut.

    Ja se ei helpota asiaa mitä ei pärrääjä aina tajua että kaikki ei sitä välttämättä ymmärrä jos sitä ducatia termareilla höpöttää yhdeltä yöllä toisen ikkunan alla ja lähtee lusu pohjassa liikkeelle

    Näin tuli mulle naapuri joskus avautumaan. Oma pärrä on parkkiksella maksetussa ruudussa että ei ollut mun
    1300cc Suzuki
  12. #12
    Lainaa (Akiva @ Touko. 27 2011,12:40) kirjoitti
    Kantaa ottamatta asiaan, mutta tenulla luulisi tussin lähtevän ilman järjetöntä hinkkausta.
    Jep..Sinolia rättiin ja pyyhkäisy niin pois on...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  13. #13
    Kyllähän tollanen pyörän sotkeminen menee ilkivallan puolelle ja ainakin minä tekisin asiasta rikosilmoituksen.
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
  14. #14
    Tässä yksi niistä syistä kun mekin OKT muutettiin. Nyt on oma tupa ja oma lupa pysäköidä mopokin just tasan siihen mihin itseä haluttaa
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  15. #15
    Lainaa (Juhis @ Touko. 27 2011,12:01) kirjoitti
    veli asuu nykyään samassa kerrostalo asunnossa kuin mä ennen. no, mulla oli pyörälle paikka talon vieressä, koska parkkipaikallakaan ei tilaa ole.
    ite asuin 5v tuolla eikä kertaakaan mitn ongelmia pyörän suhteen.
    veli muutti läpystä samaan kämppään,eli ainoastaan mopo pihalla vaihtui.
    noo, eilen kotiin tullessaan veljen pärrän tankissa (-07 repsoli) oli TUSSILLA KIRJOITETTU "siirrä 1m" ja nuoli vasemmalle.

    SIIS MITÄ #@#TUA???

    teksti lähti järjettömällä hinkkauksella pois, ehkä kiitos myös sen että veli vahailee mopoaan aika tiuhaan.
    mutta näin, alaovella on nyt lappu josko tussitaiteilija haluaisi tulla kahville..
    Otihan veljesi kuvan tussauksesta? Itse tekisin kuvan kanssa ilmoituksen ilkivallasta ja näin tuo tussaus jää myös poliisin arkistoihin.
    //CBF600SA -11
  16. #16
    Lainaa (SPL @ Touko. 27 2011,13:08) kirjoitti
    ja näin tuo tussaus jää myös poliisin arkistoihin.
    Ja siellä pysyy.
  17. #17
    Kerrostaloasumisesta.... Nykyinen hallitus, joka ei edes vielä tapahtuman aikoihin asunut vakituisesti osoitteessa, jätti autonsa vieraspaikalle klo 02-06 väliseksi ajaksi.
    Piti aamulla lähteä aikaisin töihin....noh...autosta oli tyhjennetty kaksi rengasta viimeistä pihausta myöten. Myöhästyipä sinä aamuna töistä.

    Joku pikkusielu ilmeisesti nähnyt kyseisen auton useamminkin pihassa niin päätti kumit tyhjentää,kun ei hänen mielestään enää vieraspaikalle kuulunut. "Pikkaisen" himmensi mielipidettä tästä mukavana pitämästäni asuinpaikasta.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  18. #18
    Tuollaiselle tussaajalle pitäis antaa tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko laittaa maalaamaan omat silmänsä mustiksi mallia "panda" tai kopauttaa sitä isällisesti saman efektin aikaansaamiseksi..
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  19. #19
    Ei siihen vaadita edes kerrostaloa, taloyhtiö kuin taloyhtiö...

    Meilläpäin on aika rajallisesti parkkitilaa, kotikulmilla ei lähimaillakaan ole tien varressa sallittua pysäköintitilaa. Taloyhtiön pihalta löytyy yksi (maksullinen) paikka per asunto, lisäksi viisi ruutua joita nimitetään "vieraspaikoiksi". Koska kuitenkaan parkkitilaa ei kilometrien säteellä muualta löydy ja useimmilla asukkailla on useampia autoja, oman pihapiirin autoja siinä seisoo vieraspaikoillakin. Näin on ollut iät ajat, solidaarisesti paikan on siitä rivistä saanut se ken ensin ehtii.

    Itselläni siinä on aina seissyt talouden toinen auto, nyt sattuneista syystä jonkun aikaa ollut kolmaskin auto jota täytynyt jossain seisottaa. Tilapäinen tilanne, yksi joukosta lähtee heti kun joutaa myyntipuuhiin.

    Mutta sitten alkoi kahden talouden osalta mutina, ei muka mahdu heillä kylässä käyvien vieraiden autot ikinä parkkiin. Yhtiökokouksessa dynaamisen duon itkuvirsi muuttui muotoon "ei voida hankkia toista autoa talouteen, kun se ei mahdu parkkiin". Kaikki vikinät tietysti lauottiin tiukasti minua tuijottaen - minähän olin paras syypää koko asiaan kun autoja yleisen mittapuun mukaan liikaa.

    Muu porukka toppuutteli että tungosta paikoille on aina ollut ja sanaton sopimus että siihen pysäköi ne jotka ensin ehtii. Itse aikani mölinää kuunneltuani otin rauhallisen puheenvuoron ja tokaisin että "köyhät ne vaan itkee, käyttäkää tuo parkkiruutujen käyttöasteen kyttäämiseen menevä aika töissä niin on varaa ihan oikeesti ostaa se toinen auto perheeseen".
  20. #20
    Mitäs jos kyseinen tussaaja katsoi, että on vieras pyörä talon asukkaan "paikalla"? Ei sillä, että kyseinen teko sillä paremmaksi muuttuisi, mutta kuitenkin.
  21. #21
    entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #22
    Lainaa (XX-xenon @ Touko. 27 2011,14:25) kirjoitti
    entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u.. *
    Spray-maalilla seinään, että "En siirrä!"

    Tuossapa oiva ratkaisu ongelmiin naapureiden kanssa:

    http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0304.shtml
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  23. #23
    Lainaa (specka @ Touko. 27 2011,12:19) kirjoitti
    ei välttämättä oo talon asukas, mut ehkä jostain läheltä.

    Noita tussilla piirtelijöitä on paljon niissä nuoriso porukoissa jotka kuleskee ja lorvii alueella (ainakin meidän talon nurkilla).
    Meidän talossa näyttää myös toisinaan nuorempien asukkaiden jotkin vieraat piirtelevän ja sotkevan paikkoja käytävissä yms.
    veli sanoi että käsialasta päätellen kyseessä joku vanhempi heppu (lue: ei siis harakanvarpaisia tikkukirjaimia tms.)
    hyvähän tosta olis ollu kuva ottaa, mutta tajus vasta myöhemmin ku oli kiiru hinkkaamaan sitä poies.
    mistään sinolista tms. ei ole hajua miten toimii, eikä ekaa kertaa viitteis kokeilla mopon tankkiin.
    ja aivan sama vaikka olisi ollu vesiliukoista tussia. kenellä tulee edes mieleen??
    no, nähtävästi tulee..
  24. #24
    Lainaa (vetomies @ Touko. 27 2011,14:29) kirjoitti
    Lainaa (XX-xenon @ Touko. 27 2011,14:25) kirjoitti
    entä jos olis pyörän omistaja itse kirjoittanut siihen tekstin alle tussilla vastaukseski, että haista vi**u.. *
    Spray-maalilla seinään, että "En siirrä!"

    Tuossapa oiva ratkaisu ongelmiin naapureiden kanssa:

    http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0304.shtml
    ei ###tu, onko tällänenkin sivu oikeesti olemassa?
  25. #25
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 27 2011,13:53) kirjoitti
    Itse aikani mölinää kuunneltuani otin rauhallisen puheenvuoron ja tokaisin että "köyhät ne vaan itkee, käyttäkää tuo parkkiruutujen käyttöasteen kyttäämiseen menevä aika töissä niin on varaa ihan oikeesti ostaa se toinen auto perheeseen".
    Mun bravuurini näissä tilanteissa, missä joku alkaa nillittämään, on "velkako se noin kovasti kiukuttaa?". Tosin kuulun boheemilla asenteellani, röyhkeydelläni ja ylimielisyydelläni siihen osaan ihmisiä, ettei naapureista ole minulle haittaa, minusta on heille tarvittaessa sitten senkin edestä.
    hooondaaa
  26. #26
    Lainaa (MrEre @ Touko. 27 2011,14:42) kirjoitti
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 27 2011,13:53) kirjoitti
    Itse aikani mölinää kuunneltuani otin rauhallisen puheenvuoron ja tokaisin että "köyhät ne vaan itkee, käyttäkää tuo parkkiruutujen käyttöasteen kyttäämiseen menevä aika töissä niin on varaa ihan oikeesti ostaa se toinen auto perheeseen".
    Mun bravuurini näissä tilanteissa, missä joku alkaa nillittämään, on "velkako se noin kovasti kiukuttaa?". Tosin kuulun boheemilla asenteellani, röyhkeydelläni ja ylimielisyydelläni siihen osaan ihmisiä, ettei naapureista ole minulle haittaa, minusta on heille tarvittaessa sitten senkin edestä.
    Njoo, en kai sympaattisimman kaverin mainetta minäkään kanna...

    Tulee mieleen eräät illanistujaiset joissa entuudestaan tuntemattomempia neitihenkilöitä. Yksi heistä sitten illan tummuessa rohkaistui tiedustelemaan viinipäissään "miks sä oot mua kohtaan niin vittumainen jätkä?".

    Johon totesin että en suinkaan, olen ihan yhtä vittumainen kaikkia kohtaan tasapuolisesti.
  27. #27
    Kummasti se vaan ihmisten tunteita herättelee kyseenalaisella tavalla esiin, jos jollain on prätkä tai joku erikoisempi auto.
    Saman tunteen joillekkin aiheuttaa koirat.

    Olenkin ihmetellyt, että miten pahimmat kyylät, kyttääjät, kukkahatut yms. melusta/autopaikoista/koirista valittavat persesilmät asuvat kaupungissa kerrostaloissa
    missä on takuuvarmasti muitakin ihmisiä äänineen liikkeineen, lemmikkeineen ja menopeleineen.

    Muuttasivat metsämökkiin pitäjille niin ei olisi muita ihmisiä häiritsemässä eloa...

    En ole väkivallan kannattattaja, mutta jossain se minunkin mitan raja kulkee.
    Varmasti jos rysänpäältä jonkun tavoittasin tussin kanssa saattaisin äkkipikaistuksissa vaikka hieman tanssittaa kaveria pihamaalla...

    Luojan kiitos ei tarvitse naapureista murehtia.
  28. #28
    Lainaa (jamas @ Touko. 27 2011,13:03) kirjoitti
    Lainaa (Akiva @ Touko. 27 2011,12:40) kirjoitti
    Kantaa ottamatta asiaan, mutta tenulla luulisi tussin lähtevän ilman järjetöntä hinkkausta.
    Jep..Sinolia rättiin ja pyyhkäisy niin pois on...
    Juu, mutta sen kanssa kannattaa olla aika varovainen hangatessa.

    Olipa kerran joku s...atanan lökäpöksy äpärä mennyt tekemään niitä graffitejaan tussilla auton oveen, ja siinä alkoi auton punainen maali haalistumaan ennenkuin se tussi lähti.

    Tusseille ja spray maaleille ikäraja K-20, ja sen jälkeenkin myynti vielä harkinnan mukaan. Että jos on housut nilkoissa ja pipo kainalossa, niin ehdoton EI!

    JOU NOU MÄN!

    Kurittomia kersoja!
    Murjaanien kuningas!
  29. #29
    Lainaa (Juhis @ Touko. 27 2011,14:31) kirjoitti
    mistään sinolista tms. ei ole hajua miten toimii, eikä ekaa kertaa viitteis kokeilla mopon tankkiin.
    ja aivan sama vaikka olisi ollu vesiliukoista tussia. kenellä tulee edes mieleen??
    Millä ihme aineella olet järjettömästi hinkannut?
    Tuzzin saa yleensä spriillä pois hinkaamatta, eikä se vahingoita oman tai kaverin tankin maalipintaa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  30.  
  31. #30
    Lainaa (trj @ Touko. 27 2011,16:53) kirjoitti
    Olipa kerran joku s...atanan lökäpöksy äpärä mennyt tekemään niitä graffitejaan tussilla auton oveen, ja siinä alkoi auton punainen maali haalistumaan ennenkuin se tussi lähti.
    Pelkällä tentullako maali lähti?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen