Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olen suunnitellut superduken ostoa jo pidemmän aikaa. Keväällä siihen tuli mahdollisuus kun sain vanhan pyörän myytyä.

Olen seurannut superduken hintoja nettimotossa jo lähes vuoden.

Ihmetystä herättää ihmisten hintapyynnöt ja kuvitelmat omien pyörien hinnoista. Samoja pyöriä on myyty jo VUODEN päivät. Hintoja ei ole juurikaan pudotettu. Muutama järkihintainen yksilö on ollut ja ne myydään viikossa.

En oikein ymmärrä yhtälöä. Pyörästä halutaan eroon, mutta hinnat ovat jotain aivan outoa??

Jatketaan seuraamista

Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Eihän se ole "hullu" ketä pyytää, vaan se ketä maksaa...
    Nettimoto tuntuu olevan sellainen paikka, että jos myyt jotain niin se myydään sitten pilkka hintaan tai ei ollenkaan...
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Lainaa (Pavel Pude @ Touko. 08 2011,13:50) kirjoitti
    Eihän se ole "hullu" ketä pyytää, vaan se ketä maksaa...
    Nettimoto tuntuu olevan sellainen paikka, että jos myyt jotain niin se myydään sitten pilkka hintaan tai ei ollenkaan...
    Juurikin tuon takia minäkin vaihdan pyöräni uuteen liikkeessä. Ei ole tapana sponsoroida toisten harrastamista puoli-ilmaisilla pari-kolmevuotiailla pyörillä.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Lainaa (Pavel Pude @ Touko. 08 2011,13:50) kirjoitti
    .. tai sitten sen voi vaihtaa karvanoppa-Taunukseen tai turbo-Ladaan (päikseen) *
    Pikku Duken korvikkeeksi miettinyt tuollaista 2006-2007 Super Dukea. Joissain lähteissä mainitaan, että ainakin 2006 malli olisi kaasarilla. Itse olen käsittänyt, että 990 kone olisi aina ruiskulla. Miten on?

Samalla voisi kysellä löytyykö jotain erityistä syytä, miksi kannattaisi hieman satsata hankkia hieman tuoreempi vuosimalli?
    Lainaa (nokonzok @ Kesä. 05 2011,23:31) kirjoitti
    Pikku Duken korvikkeeksi miettinyt tuollaista 2006-2007 Super Dukea. Joissain lähteissä mainitaan, että ainakin 2006 malli olisi kaasarilla. Itse olen käsittänyt, että 990 kone olisi aina ruiskulla. Miten on?

Samalla voisi kysellä löytyykö jotain erityistä syytä, miksi kannattaisi hieman satsata hankkia hieman tuoreempi vuosimalli?
    On ruiskuja kaikki. Uudempi malli on huomattavasti paremman näköinen ja kaikin puolin hiottu vieläkin paremmaksi.
  7.  
    Lainaa (nokonzok @ Kesä. 05 2011,23:31) kirjoitti

2007 -> on isompi tankki, nykyaikaisempi mittaristo ja loivempi ohjauskulma jolloin pyörä on aikalailla rauhallisempi. Itsellä ollu molemmat mallit ja aika levoton oli mielestäni tuo vanhempi malli, toisaalta ehkä vähän räyhäkkäämpi..
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC