Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Moi, Konkarit.

    Olisin taas palailemassa moottoripyörien maailmaan.

    Olisin ollut ostamassa tuollaista SV Tonnista.

    Vuosimallia 03-05

    Mitähän tuollaisesta pyörästä pitäisi osata katsoa kun menee paikanpäälle pyörää ihmettelemään?

    Osaatteko kertoa huolto-ohjelmasta onko jotain isoja remontteja tietyillä kilometreillä?
  2. #2
    Moro!

    Eipä näissä ole mitään sen ihmeempiä mitä varsinaisesti katsella, hyvä on katsoa pyörän mallista ja merkistä riippumatta vähän kulutusosia jottei niitä tarvitse heti ensimmäisenä olla vaihtamassa.

    -Ketjut ja rattaat
    -Renkaat
    -Öljyt & suodatin

    SV:ssä huolto-ohjelman mukaan 6tkm välein vaihdellaan öljyt & suodatin, 12tkm välein öljyt & suodatin + tarkistuksia ja tarvittaessa jarru- sekä kytkinnesteitä. 24tkm välein on ns. iso huolto joka sisältää em. kohtien lisäksi venttiilien tarkastuksen sekä tarvittaessa säädön ja ohjauslaakerin tarkistuksen / kiristyksen.

    Ja lopuksi vielä joudun mainostamaan että omani on myynnissä:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...1000s-03-28tkm
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  3. #3
    Kiinnitä huomiota pyörän oikeaan vuosimalliin. Svessoja on myyty paljon ylivuotisina ja jotku ilmottaavat rekisteröintivuoden vuosimalliksi. 05 ja uudemmissa on musta runko, 03 ja 04 hopeinen. 03 ja 04:kin on helposti erotettavissa jos ovat edes suurinpiirtein vakiokuosissa. 03 mallissa hieman erilainen takarunko (pystympi) ja seisontajalka nyt ainakin . On tärkeää varaosien hankinnan kannalta.
    :-)
  4. #4
    Keketin: On muutenn yksi hienoimpia SV:itä mitä olen nähnyt! (Ellei takavuosien Hi-pipe viritelmiä muistella...)


    - Ja aloittajalle mainospala, omani myynnissä:
    http://www.nettimoto.com/suzuki/sv/1502708nite

    Keulaan stefat ja öljyt uusittu tänään. Uusi akku kuuluu myös kauppaan.

    Tyyppivikoina SV1000:ssa olen myös kuullut puhuttavan kytkimen kruunuista, pitää kuulemma meteliä rikkinäisenä? (vrt.avoin kuivakytkin-Ducut?)
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  5. #5
    Timbacharly: Kiitos.

    Tuossa kun tyyppiviat otettiin puheeksi niin muistan että olisin joskus lukenut näissä myös virtalukon temppuilevan joissain tapauksissa.

    Ja koska akku mainittu, huomasin että unohdin ilmoituksestani sen että se on myös uusittu viime viikolla!
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  6. #6
    Moro,

    Molempien teidän pyörät on suosikki listalla. Nettimotossa =)

    Ongelma lähinnä tuossa Kekettimen pyörässä on, että en tykkää tuosta koko katteesta......

    Ja jälkimmäisellä on omaan makuun vähän liikaa mittaristossa. Vaikkakin molemmat ois hyviä pelejä

    Olen menossa alla olevaa pyörää katsomaan:

    http://www.nettimoto.com/suzuki/sv/1496033
  7. #7
    Varsin pätevän oloinen peli tuo jota olet menossa katsomaan, vaikkakin ilmoituksessa aika suppeasti kerrottu. Lykkyä tykö ja toivottavasti löydät mieleisesi. Se on hieno pyörä.

    Huomaa myös että vaikka löytäisit mieleisesi SV:n, täyskatettuna, joka sopisi itsellesi muuten niin ne katteet ovat muistaakseni neljällä ruuvilla kiinni per puoli, äkkiä on riisuttu puolikatteelliseksi.
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  8. #8
    Joo ilmoituksessa oli huonosti tietoa, mutta puhelin soitolla selvisi kyllä aikas paljon.

    Takarengas täytyy tänäkesänä uusia, mutta muuten kaikki kulutusosat on kyll kunnossa. (Ainakin puheiden mukaan)

    Mites keketin onko tuo sun pyörän hinta apteekin hinta?
    Viimeksi muokannut: Kaktus4; 14.05.2013 klo 19:10.
  9. #9
    Rimputeltu. Ja näin viiden pisteen vinkkinä tässä nykyisessä internetin ihmemaailmassa, laita puhelinnumerosi ensimmäisten kahden nollan tilalle vaikka X:t niin parhaassa tapauksessa saat muutaman ei-toivotun puhelun vähemmän.
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  10. #10
    Kaktus voi muokata tuota viestiään...hop hop suositellaan
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

    Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
  11. #11
  12. #12
    Tuu vilaseen samalla pirkkalan viereen,jos tellu yhtään kiinnostaa

    http://www.nettimoto.com/suzuki/tl/1504854
  13. #13
    Dodi Keketimmen pyörä vaihtoi omistajaa
    Nyt on uus pyörä alla ja ensi metrit ajeltu. On se V-kone loistava!

    Kysymys: Mistähän ois mahdollista saada korjausopas? Tartteis saada tietoa huolloista yms..
  14. #14
    http://www.moottoripyora.org/keskust...uoltomanuaalit

    Badumtshh! Sieltäpä löytyy SV1000 manuaali myös. Merkkikohtaista keskustelua -> Suzuki -> SV1000 löytyy myös melkoinen määrä tietoa ko. pyörästä.

    Naatiskele fillarista, pidä Sussusta huolta, kaiholla kaivaten.

    Ja turvallisia kilometrejä!

    Itse poistun tässä vaiheessa takavasemmalle pyörämaailmasta, toivon mukaan ainakin täksi kesäksi, katsotaan miten lakko pitää, ciao!
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  15.  
  16. #15
    Muuttui muuten keulan toiminta olennaisesti parempaan suuntaan kun vaihdoin litkut sisään! Vanhat nesteet taisivat olla alkuperäiset, sillä viskositeetiltaan ja olemukseltaan se oli verrattavissa kuraveteen...
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200