Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Lainaa (Hodarij @ Touko. 24 2011,17:27) kirjoitti
    eturatas saakin liikkua kuulema karvan..

    -Kyllä, akselin suuntaisesti.



    eikä hänen mukaa eturattaalla ole merkitystä onko vaimennettu vai ei...

    -Kyllä on :-)

    joutessaan vois ottaa syylärin irti ja painepesurilla varovasti pestä hiekat pois jos lämmötkin sais aisoihin. mitäs jäähdytin nestettä sinne survottu vai ihan normaali auton jäähdytin neste käy.

    -Älä Älä Älä mene sitä syyläriä painepesurilla pesemään, toden näköisesti tuhoat ne hentoiset lamellit.
    eturatas saakin liikkua kuulema karvan..

    -Kyllä, akselin suuntaisesti.



    eikä hänen mukaa eturattaalla ole merkitystä onko vaimennettu vai ei...

    -Kyllä on :-)

    joutessaan vois ottaa syylärin irti ja painepesurilla varovasti pestä hiekat pois jos lämmötkin sais aisoihin. mitäs jäähdytin nestettä sinne survottu vai ihan normaali auton jäähdytin neste käy.

    -Älä Älä Älä mene sitä syyläriä painepesurilla pesemään, toden näköisesti tuhoat ne hentoiset lamellit.
    Älä korjaa ehjää....
  2. #32
    Lainaa (Maintenanceman @ Touko. 24 2011,21:38) kirjoitti
    -Älä Älä Älä mene sitä syyläriä painepesurilla pesemään, toden näköisesti tuhoat ne hentoiset lamellit.
    Paitsi tarjouskaupan käsilaukunkokoisella jossa kyljessä lukee 200 baaria...kissakin kusee kovemmin. Ei lainkaan, itse puhdistaisin syyläriä ihan letkulla, pehmeällä harjalla ja runsaalla vedellä ennenkuin heikollakaan painepesurilla
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  3. #33
    pöntössä (pyörässä siis) vaimennuskumit oli kunnossa. kun puhalsin ja maalasin ne..(jalkatapit siis) ja nyt ajattelin että pistän kumiprikat jotka on satulan kohdalla rungossa jos sekään mitään auttaa..

    joo kunhan saa rimpuiltua syylärin irti kattoo miten tiukasti ja paskanen on että millä putsaa. ajattelin että kevyt ja hento painepesu tai sitten letkulla vaan. tai paineilmalla...

    vaihdoin etupleksin tourinmalliin ja vilkut toiseen ja tuskin kellään
    on tarvetta kirkkaalle etupleksille tai keltasille vilkuille umpioineen..
    taitaa pölyttyy tuolla nyt vaan...
  4. #34
    Paineilmallakin sitten varovasti Kuiva kura kyllä lähtee paineilmalla kohtuu hyvin kun varoen puhaltelee.
    Älä korjaa ehjää....
  5. #35
    Lainaa (Maintenanceman @ Touko. 24 2011,23:57) kirjoitti
    Paineilmallakin sitten varovasti Kuiva kura kyllä lähtee paineilmalla kohtuu hyvin kun varoen puhaltelee.
    sisältä ulospäin, ettei puhalla likaa syvemmälle
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  6. #36
    Lainaa (Hodarij @ Touko. 23 2011,17:21) kirjoitti
    ...
    Tangon painot otettu irti, kun pyöri, korjattu, ei auta. kädet puutuu 20km jölkeen. emäntä valittaa että jalkatapit tärisee koiville. mikä sitä vaivaa (pyörää siis) taka-akseli purkuun ja etsimään / uusimaa laakereita?
    ...
    Mitä jos antaisit jonkun kokeilla pyörääsi, vaikka joku jolla on samanlainen, että tärikseekö enemmän kuin kuuluisi?

    -J-
  7. #37
    Mitä jos antaisit jonkun kokeilla pyörääsi, vaikka joku jolla on samanlainen, että tärikseekö enemmän kuin kuuluisi?..

    juu antaisin heti kun olis täälläpäin sellanen jolla olis tuollainen... se tässä just harmittaa kun ei ole.. olis liian helppo ja nopeaa testata....
  8. #38
    No niin, nyt ketjut / rattaat vaihdettu. kahvaan uudet tupit.. sain jopa testattua kaverin CBR-RR pyörää ja SE se vasta tärisee... kaveri ei huomannu minun vehkeessä mitään ihmeellistä.

    eli vika on suurimmaksi osassa kuskissa. Käyty nyt jopa hierojalla ja mikään ihme että puutuu. paikat tosi jumissa mutta epäili jo että vika saattaa olla vielä syvemmällä. jee kuullostaa hyvältä "hermoratatukos" no ajellaan kesä ja käydään hierojalla ja katotaan mihin tää menee.. joko pyörä myyntiin ja keskittyy sit mielikuva ajeluihin..

    mutta tosiaan 3500-4000 kierroksilla tulee ne pahimmat tärinät. ja pitää ajella että pääsee lepuuttamaan enemmän käsiä niin auttaa. ketjunvaihdon jälkeen kyllä huomaa eron että helpotti tärinä ja pieneni mutta kokonan tuski mistään saa pois sitä.
    ei muuta kun ajelemaan..
  9. #39
    Kokeile vielä tankopainoilla, jotka ovat huomattavasti nykyisiä tankopainojasi raskaammat. Omat vastaavat ongelmat loppuivat, kun laitoin sellaiset +200 grammaiset möntit per puoli.
  10.  
  11. #40
    http://www.hondaoriginalparts.com/ho...1&block_03=600

    vasen puoli parani huomattavasti kun purin ja kasasin uudestaan. ja tein omapatentin.. oikea tärisee karvan enään ja tiedä onko kaasukahvasta josta tulee se pieni välys / tärinä. eli saakohan sinne vaikka vaseliinit väliin...
    mutta parempaan suuntaan menny nyt..
    tai molemmat puolet korjasin samalla tavalla kyllä. kun painosta otti kiinni pyöri ihan vapaasti koko höskä sisällä myös. lukitus irti niin lähti vetämällä tosi helposti irti ja nuo kumit 10,11 oli poikki.
    nyt pitäs päästä kokeilee pidempi reitti vaan kerralla.

    pitää sanoo mammalle että lähden päivä ajelulle niin vastaus on tässä.. *
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12