Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Lainaa (peppoone @ Touko. 23 2011,22:49) kirjoitti
    Aiheeseen: 3K omavastuuta on kaadossa bisnestä omistajalle, varsinkin jos se itse hinnoittelee varaosat ja työn. Näin niinkuin maalaisjärjellä.
    Näin niinkuin maalaisjärjellä täsmälleen saman verran bisnestä kuin vaikka 500e omavastuullakin kun vakuutus maksaa sen ylimenevän osuuden.
    (edit: + vakuutuksista saa helpommin rahat kuin vaikka varattomilta koeajajilta)

Osaisiko joku kertoa minkä verran nuo koeajovakuutukset liikkeille maksavat?

~SV1000N~
  2.  
    Lainaa (peppoone @ Touko. 23 2011,22:49) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Touko. 23 2011,21:12) kirjoitti
    Kannattanee kuitenkin muistaa, että kaikki me vakuutusmaksuissamme maksamme nuo koeajopäivillä tuhotut vermeet. Minulle sopii mainiosti, että omavastuu on vaikka 3k€. Enpähän ajele turhaan, ja ajelen ajatuksen kanssa.

Mulla ei ainakaan ole mitään halua maksella "Teini-Teron Rykkös-kokeiluja"...
    Sulla ei sitten varmaan ole omassa pyörässäkään kaskoa, kun ajatus päässä ajelet ja siten estät vahingot??

Aiheeseen: 3K omavastuuta on kaadossa bisnestä omistajalle, varsinkin jos se itse hinnoittelee varaosat ja työn. Näin niinkuin maalaisjärjellä. Tästä on tainnut ollakin jo toinen ketju.
    Höpö, höpö. Mitäs noilla asioilla on keskenään tekemistä? Siis sillä etten halua vakuutusmaksuissani maksella niin paljon toisten testi-tyrimisiä ja toisaalta sillä onko omassa pyörässäni Kasko.
    <p>2002-2014</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12