Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Olisiko kilpailijat kiinnostuneita jos varikolla olisi tarjolla renkaanvaihtoa/painotusta irtovanteille.
    paikalle hommattaisiin kunnolliset välineet ja myyntiin tulisi myös muuta asiaan kuuluvaa/kuulumatonta tarviketta.

Hintaa vaidolla/painotuksella tulisi olemaan 10e

Nyt kaivattaisiin mielipidettä asiaan jotta mahdollisesti homman toteutuessa saataisiin kalusto paikalle jo alastaroon

Bola Race
    Juha Kauhanen
    040-8744873
    Tuohon hintaan ainakin minua kiinnostaisi, jos kilpaa ajaisin. Tietysti sillä varauksella, etteivät vanteet saa sikaa.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Kyllä tuohon hintaan palvelua käyttäisin. Joka kisassa ei välttämättä ole tuolle tarvetta, kun sateiset on omilla vanteilla.
    xxx

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (vetomies @ Kesä. 01 2011,11:02) kirjoitti
    Tuohon hintaan ainakin minua kiinnostaisi, jos kilpaa ajaisin. Tietysti sillä varauksella, etteivät vanteet saa sikaa.
    Mekaanikko vääntää ilmaiseksi...

Palveluna tuo on loistava ja toimii varmasti ratapäivillä. Kisapaikoilla vaan helposti käy niin että palvelu ruuhkautuu kun keli vaihtuu 40 min ennen aika-ajon tai kisan alkua.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TeroT @ Kesä. 01 2011,11:37) kirjoitti

Palveluna tuo on loistava ja toimii varmasti ratapäivillä. Kisapaikoilla vaan helposti käy niin että palvelu ruuhkautuu kun keli vaihtuu 40 min ennen aika-ajon tai kisan alkua.
    Ihan itse saa vääntää ilmaiseksi, kun on vermeet hankittuna!

Onhan tolle varmasti kysyntää, mutta ruuhkaa saatta just olla jossain vaiheessa kun kaikilla ei ole kolmea settiä vanteita olemassa.

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Mistä löytyy ilmaisia mekaanikkoja? Siis muitakin kuin niitä jotka juo kaljat ja piilottaa työkalut

Ratapäivillä tälle on varmaan enemmän kysyntää kuin kisoissa.
    Road racing aiheinen blogi

Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
    Lainaa (TOMBOLA @ Kesä. 01 2011,09:24) kirjoitti
    Olisiko kilpailijat kiinnostuneita jos varikolla olisi tarjolla renkaanvaihtoa/painotusta irtovanteille.
    paikalle hommattaisiin kunnolliset välineet ja myyntiin tulisi myös muuta asiaan kuuluvaa/kuulumatonta tarviketta.

Nyt kaivattaisiin mielipidettä asiaan jotta mahdollisesti homman toteutuessa saataisiin kalusto paikalle jo alastaroon

Bola Race
    Juha Kauhanen
    040-8744873
    Vaikken kilpaa ajakkaan niin moinen palvelu tuohon hintaan kelpaisi kyllä.

Mikään vakituinen käyttäjä minusta tuskin tulee kuitenkaan, ei mulla renkaita kovin monia kesässä mene.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (TOMBOLA @ Kesä. 01 2011,09:24) kirjoitti
    Jos orgin ratapäivillä käyt, niin pistä viesti aina ratapäivän triidiin, niin palvelua haluavat tietävät etsiä sut käsiinsä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Lainaa (Vuorela @ Kesä. 01 2011,11:56) kirjoitti

Mistä löytyy ilmaisia mekaanikkoja? Siis muitakin kuin niitä jotka juo kaljat ja piilottaa työkalut

Ratapäivillä tälle on varmaan enemmän kysyntää kuin kisoissa.
    Ei kai niitä muunlaisia mekaanikkoja olekkaan?
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
    Ei varmman tarvii kauan tehdä hommia jos meinaa sikaa vanteille antaa.
    Niin pienet piirit täällä että on pakko hoitaa asiat kunnolla.

Tarjouksia on rengaskoneesta kyselty.
    Pirun kalliita "oikeat" tukevat koneet, millä yleensäkään mitään tekee. (3500-4500e)

Onko kellään kokemusta/näkemystä kyseisestä laitteesta MP kaytössä ?

http://www.youtube.com/watch?v....EEF67CA

On ainakin hellävarainen vaihtoehto vanteelle.
  12.  
    Lainaa (TOMBOLA @ Kesä. 03 2011,05:59) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta/näkemystä kyseisestä laitteesta MP kaytössä ?

http://www.youtube.com/watch?v....EEF67CA

On ainakin hellävarainen vaihtoehto vanteelle.
    Buttlerin kone oli meillä tallilla, mutta kuten kaikissa yleiskäyttökamoissa, siitähän tietysti apinat hajoittivat heti käpälät vaikka kysellessä asiaa, kukaan ei ollut niitä rikkonut. Ihan pätevä laite jos kiinteästi haluaa jossain pitää, mutta mukana raahattavaksi aika raskas. Käytännössä pitää olla kuorma-auto tai rekka jos tuollaista viitsii raahailla ja renkaita vaihtaa sitten todella paljon. Käsikäyttöisellä renkaat vaihtaa lähes yhtä nopeasti ja menee pieneen tilaan.

Myytiin oma pois ja lienee tällä hetkellä erään pyöräkorjaamon tiloissa. Liian paljon vei tilaa pienessä tallissakin.

Jukka