Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 52:een 52:sta
    Lainaa (UMAS @ Touko. 28 2011,20:25) kirjoitti
    paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän
    Ahaa, okei. Terkkuja lahtelaisille; hienoo oli anyway.
    Ja voihan laskijalla olla samanlaiset silmät kun tossa sun avattaressa olevalla aplarilla, jota tuo banaani "taputtelee"(?)

T7
    Lainaa (W-P @ Touko. 28 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (UMAS @ Touko. 28 2011,20:25) kirjoitti
    paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän
    Ahaa, okei. Terkkuja lahtelaisille; hienoo oli anyway.
    Ja voihan laskijalla olla samanlaiset silmät kun tossa sun avattaressa olevalla aplarilla, jota tuo banaani "taputtelee"(?)
    HEH totta. mut satamassa useita satoja enemmän!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Sitä mää ihmettelin, että iso osa mopoista ohjattiin jonnekin hyppyrimäen nurkille parkkiin Torilla oli vielä tilaa puhumattakaan torin lähistön olevasta hiekkakentästä joka oli aivan tyhjänä. Täyttämisen olisi voinut aloittaa torilta päin eikä perimmäisestä nurkasta torille päin. Tilaa oli kuitenkin varattu varmaan 5000:lle mopolle.

Noo hyväähän se kilometrin kävely pyttipannun päälle teki - kai vissiin
    Lainaa (oba @ Touko. 28 2011,21:34) kirjoitti
    Sitä mää ihmettelin, että iso osa mopoista ohjattiin jonnekin hyppyrimäen nurkille parkkiin Torilla oli vielä tilaa puhumattakaan torin lähistön olevasta hiekkakentästä joka oli aivan tyhjänä. Täyttämisen olisi voinut aloittaa torilta päin eikä perimmäisestä nurkasta torille päin. Tilaa oli kuitenkin varattu varmaan 5000:lle mopolle.

Noo hyväähän se kilometrin kävely pyttipannun päälle teki - kai vissiin
    torilla tarkoitat varmaan sataman parkkipaikkaa??
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (UMAS @ Touko. 28 2011,21:46) kirjoitti
    torilla tarkoitat varmaan sataman parkkipaikkaa??
    Juu, ei ole noi Lahden paikat ihan hallussa * Eli juuri tuota parkkista....
    joo olis pitäny ajattaa kaikki siihen parkkikselle ja sille hiekkakentälle
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?

gs lc

BMW, askel kohti aikuisuutta..
    Lainaa (ktv @ Touko. 28 2011,22:05) kirjoitti
    Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?
    Oliks se eiks kandennu mennä ?

kummittelee
    Lainaa (ktv @ Touko. 28 2011,22:05) kirjoitti
    paikalliset liikkeet niin syvältä ettei niiden kanssa mitään voi sopia..tiedät kyllä..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    http://youtu.be/slq1IHA3ox4

Tuossa on mun ottama kypäräkameravideo toisesta ryhmästä.
    '03 ZX-9R
    Lainaa (ArhPos @ Touko. 28 2011,23:06) kirjoitti
    http://youtu.be/slq1IHA3ox4

Tuossa on mun ottama kypäräkameravideo toisesta ryhmästä.
    Voi elämä, mihin peräkylille ne teidät ajatti? Mie olin kanssa tossa tokassa ryhmässä mut me päästiin parkkiin ihan esiintymislavana toimineen laivan eteen... Kivaa oli kuitenkin, satamassa olis kyll saanut olla muutakin näkemistä kuin ne pari hassua ruokatelttaa ja poliisien skootterit
    mitähän sen yhden kotari urpon päässä liikkui kun siellä paraatissa keulitteli jatkuvasti kun olisin viereen sattunu niin ei olis pysynyt pystyssä kokomatkaa..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (UMAS @ Touko. 29 2011,17:54) kirjoitti
    mitähän sen yhden kotari urpon päässä liikkui kun siellä paraatissa keulitteli jatkuvasti kun olisin viereen sattunu niin ei olis pysynyt pystyssä kokomatkaa..
    No kävikö sille kaverille jotain, vai aiheuttiko tolkutonta vaaraa jollekin?
    Lainaa (samserious @ Touko. 29 2011,18:48) kirjoitti
    No pääs se ainakin sunnuntain Etlarin kanteen. Eli positiivista (?) mediajulkisuutta

Kawasaki Er-6f
    Lahnukselta Jokimaalle ajaneen letkan reitti oli tämmönen.

Kiitos mukana olleille!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Hieno oli tapahtuma ja järjestelyt pelas hienosti, teivaan satamaan mekin saatiin ajaa pyörä parkkiin. Eli käveltävää tuli mikä ei kyllä harmittanut yhtään, sillä omaan suht terveet jalat, eikä harmita vai kengät vähän kuluukin...Tosin en aja autoanikaan kaupan oven viereen "manneparkkiin"...
    Elä ja anna muiden roudata.
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 29 2011,19:46) kirjoitti

Kiitos mukana olleille!
    Joo, ja kiitos sulle letkan vedosta Lahteen. Me päästiin ainakin kuivana takasin.....
    T7
    Lainaa (W-P @ Touko. 29 2011,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 29 2011,19:46) kirjoitti

Kiitos mukana olleille!
    Joo, ja kiitos sulle letkan vedosta Lahteen. Me päästiin ainakin kuivana takasin.....
    Muutama kuva letkasta Lahteen ja paraatista: Klik sekä 2 päiväisestä TouRinki -reissusta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tarkoittaako viestisi selkokielelle käännettynä sitä, että no mitä sitten , jos joku vähän keulii paraatiajossa?
    Lainaa (GSXman1400 @ Touko. 30 2011,09:03) kirjoitti
    Tarkoittaako viestisi selkokielelle käännettynä sitä, että no mitä sitten , jos joku vähän keulii paraatiajossa?
    Kortti pois tollasilta urpoilta kuudeks vuodeks ainakin!!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Huippua!
    Lahti kiittää ja kumartaa kaikkia ihania jotka pikku sateesta huolimatta olitte matkassa mukana.
    Oli mahtavaa olla järjestämässä näin isoa tapahtumaa ja ensi vuonna pääsen itse letka ajoon mukaan hymyilevässä. Kuvia löytyy ympäri nettiä ja kivoja videoita youtubesta... Kiitos myös teille jotka niitä olette jakoon laittaneet
  22.  
    Lainaa (Go-Za @ Touko. 30 2011,09:27) kirjoitti
    Lainaa (GSXman1400 @ Touko. 30 2011,09:03) kirjoitti
    Kortti pois tollasilta urpoilta kuudeks vuodeks ainakin!!!
    ymmärtääkseni rekisteri kilpi on virkavallalla tiedossa ja kyseisen henkilön kortti olisi hyvässä tallessa... Varma en kuitenkaan ole asiasta
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12