Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    jep, FAQ luettu läpi ja ilmeisesti vain meikä on niinpaljonsairas et tulee mieleen muotoilla pleksi uusiksi ihan ajokokemuksien perusteella. Tätä ei ole sitten tarkoitus kokeilla yli 50*pii vauhdeissa vaan ihan vaan kotimaan nopeuksilla . Kukaan koskaan kokeillut tahi ajatellut (selvinpäin) moista?. Itse ajattelin kokeilla takareunaan 100-150mm jatkoa joka taitettu jouhevasti ylöspäin tms.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
    Ai niin kun laminarlip? Jos niin ni kyllä se on jollakulla muistunu mieleen huurujen hävittyäkin :-)
  3.  
    Itse olen onnistuneesti modannut pleksejä, pari kappaletta. Lisää en ole koskaan laittanut, vaan aloittanut suuremmasta josta sitten ylimääräiset pois. Yllättävää on ollut lähinnä se, että pleksin reunan terävyys vaikuttaa todella paljon siihen kuinka paljon turbulenssia se aiheuttaa. Oma tavoitteeni on siis pitää koko kypärä puhtaassa pyörteettömässä ilmassa, mutta antaa ylävartalolle riittävä suoja, että pidempikin 120km/h siirtymä ei ole ihan silkkaa tuskaa.

Mitä lisäämiseen tulee, luulisin, että tuollainen lisäkappale toimii paremmin jos sen tekee selkeästi erillisenä siten, että ilma pääsee vuotamaan pleksien välistä. Jos näin ei ole, pyörre pleksin takana voi olla turhan voimakas. Ei kai tuossa mitään sen ihmeellisempää ole, kuin kehität hyvän kiinnitysmekanismin jota on helppo säätää ja sitten vain kokeilemaan parasta asentoa lisäkkeelle.