Eh nimittäin, on tuosta zetorin kytkinkahvalta menneet kierteet, mihin kytkimen säätöruuvin pitäisi kiertyä, ruuvi itsessään on ok. Minkäslaista perus autotallissa toteutettavaa korjausta jengi suosittelee?
Täytin eilen sen ruuvin paikan kemiallisella metallilla ja siihen ajattelin tehdä uuden kierteen, josko nyt hetken kestäisi... Aluhitsivehkeitä tallilta ei löydy.
KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90
Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
Mutteri sahalla kehästä "poikki" ja siihen ruuvin "päälle"?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mutteri on ihan jees. Siistimpi vaihtoehto on tehdä kahvaan isompi kierre ja laittaa väliin kierreholkki. Esim. Helicoil.
-> Helicoil <-
Täytyypi kokeilla noita, jos/kun tuo kemiallinen antautuu.
KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90
Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma