Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Lainaa (pecha @ Touko. 25 2011,15:29) kirjoitti
    Lainaa (Mirro @ Touko. 24 2011,17:35) kirjoitti
    Kaikki avaimet on vielä tallella, mutta pystyykö niistä tekemään kopion ilman sitä metallilätkää?
    Pystyy, jos pyörässä ei ole ajonestolaitetta. Malliavain vaan mukaan. Ja siis lätkän avulla voisi mekaanisen avaimen käydä teettämässä myös silloin, jos on kaikki avaimet hukassa (ongelma on vain yleensä siinä, että jos on kaikki avaimet hukantiellä, niin lätkä on hävitetty jo paljon aikaisemmin)... *
    No kun tässä vehkeessä se ajonestolaite löytyy...sittenkö pitäisi olla lätkäkin? (Voi gagga kun mä heitin sen pois).
    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
    oon teettänyt lukkosepällä tai suutarilla etukäteen vara-avaimet ja en ole hankkinut navikaattoriakaan, sekä mp:ni on mallia suht wanhat.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (Mirro @ Touko. 25 2011,15:47) kirjoitti
    Kaikki avaimet on vielä tallella, mutta pystyykö niistä tekemään kopion ilman sitä metallilätkää?
    Pystyy, jos pyörässä ei ole ajonestolaitetta. Malliavain vaan mukaan. Ja siis lätkän avulla voisi mekaanisen avaimen käydä teettämässä myös silloin, jos on kaikki avaimet hukassa (ongelma on vain yleensä siinä, että jos on kaikki avaimet hukantiellä, niin lätkä on hävitetty jo paljon aikaisemmin)... *
    No kun tässä vehkeessä se ajonestolaite löytyy...sittenkö pitäisi olla lätkäkin? (Voi gagga kun mä heitin sen pois).
    EI TARVI, jösses. Kunhan edes yksi toimiva, alkuperäinen avain on tallessa.

Merkkiliikkeen tiskille vaan sen kanssa.
    Lainaa (kawabata @ Touko. 25 2011,16:22) kirjoitti
    oon teettänyt lukkosepällä tai suutarilla etukäteen vara-avaimet ja en ole hankkinut navikaattoriakaan, sekä mp:ni on mallia suht wanhat.
    Minä oon katsonut nykyään vähän helpommaksi käyttää tässä viime vuosina tuota navia, kuin ostella ja metsästellä kulkiessa joka kaupungin paperikarttoja, lippuja, lappuja, ja koittaa etsiä milloin mitäkin katuosoitetta.
    Köyhä poika kun oon, ja noissa hyöty ajeluissa monesti vielä vähän kiirekin, niin eihän sitä silloin ole aina aikaa metsästää, eikä pitkän päälle kovin halpaakaan ruveta ostaan joka kaupunkiin ja kylään mennessä semmosta tosi tarkkaa 30 euron gt-karttaa. Kovin olis työlästä ja hidasta hommaa.

No ja sitten lomalla: Jos laukut on täynnä virvokkeita,
    muita reissu eväitä ja rekvisiittaa, niin eihän noita mopon vähäisiä kuljetustiloja kannata semmosiin jonnin joutaviin karttoihin tuhlata? 3 gt-kartaa = 1/2 L tapio pullo. Ja kyllähän toki se kaljakin välillä reissussa maistuis, mutta kun näissä moporeissussa ne kuljetustilat!

Ja onhan se navi veneessäkin ihan hyödyllinen, kun ei lompsan paksuus riitä ajaa paattia kovin usein matalikkoon vierailla vesillä. Perätkin on kalliita ja pohjan korjaukset on isoja remontteja.

Mutta joo, tästä avain vahingosta viisastuneena nyt löytyy vara-avaimet joka h...levetin hilavitkuttimeen ja räpättimeen mitä pihasta löytyy.

*Delvac! * Sivuvaunu?

Murjaanien kuningas!
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 25 2011,18:10) kirjoitti
    Lainaa (Mirro @ Touko. 25 2011,15:47) kirjoitti
    EI TARVI, jösses. Kunhan edes yksi toimiva, alkuperäinen avain on tallessa.

Merkkiliikkeen tiskille vaan sen kanssa.
    Jotkut suutarit tekee ainakin autoihin ajonestoavaimia. Jopa toimivia. Onnistuikohan prätkään samalla mallilla?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    ^ kuulostaa aika ihmeelliseltä jos noin on.. vois kuvitella, et pitäisi olla jotku luvat/valtuutukset eri merkeiltä jne

Mutta joo, ite kävin teettämässä bikeworldin kautta itelleni vara-avaimen hondaan. (ajonesto löytyy vaikka vanha vessa onkin).
    Riitti hyvin vanha avain mukaan.

(sitä ennen olin suutarifrendilläni teettäny vara-avaimen, ja ihmettelin kun starttaa starttaa, muttei käynnisty, kunnes tuli mieleen toi ajonesto (kyll ämopon sai käyntiin teetetyllä, jos käytti oikeaa avainta virtalukon vieressä käynnistysvaiheessa))

^ voi ne suutarit juu tehdä mekaanisesti ihan toimivia avaimia, mutta hieman epäilen, saavatko kuitenkaan tekemänsä avaimet koodattua ajonestolaitteen muistiin, mikä täytyy siis suorittaa, jotta ne toimivat.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Ainakin täällä mainostavat tekevänsä ajonestollisiin pyöriin avaimia.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
    Tämän triidin innoittamana sain vihdoin ja viimein tilattua vara-avaimia. Kyseessä ajonestollinen -05 zx-6r.
    Neljä blankoa oem avainta jenkkiebaystä postikuluineen 43.26e.

Kawan service manuaali sanoo ett viis avainta on maksimi mitä pystyy naittamaan ecun kans.
    Tarvitaan Key Registration Unit joka kytketään Self-diagnosis system liittimeen.
    Master key pesään, virrat päälle, virrat pois, (ecu on sen jälkeen 15 sekunttia koodausmodessa,) avain1 pesään, virrat päälle, virrat pois, (ecu on sen jälkeen 15 sekunttia koodausmodessa) avain2, jne.

Tietääkös joku Turusta/lähiseudulta jotain firmaa joka pystyy viilaan noi blankot avaimet?
    Nimimerkillä; En ole koskaan teettänyt yhtäkään avainta. Ainoa kopio minkä olen tehnyt Abloy Classic avaimesta, olen viilannut itse terästangosta...

Entäs firmaa jolla on toi tarvittava palikka? Kawaedustajilla luulis olevan?

"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Saa muuten koodattua about pyörään ku pyörään avaimet eculle vaikka ei ole yhtään avainta tallella. Tässä firma joka tekee moisia hommia.
    Moto Matrix
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
    Lainaa (Taavi @ Touko. 26 2011,14:20) kirjoitti
    Saa muuten koodattua about pyörään ku pyörään avaimet eculle vaikka ei ole yhtään avainta tallella. Tässä firma joka tekee moisia hommia.
    Moto Matrix
    Ei ihan ilmaista tuokaan, mutta halvempaa ainakin Hondan HISSimiehille kuin uusi ecu

On muuten eka jonka kuulen väittävän HISSin hakkeroinnin onnistuvan...
  12.  
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 26 2011,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Taavi @ Touko. 26 2011,14:20) kirjoitti
    Moto Matrix
    Ei ihan ilmaista tuokaan, mutta halvempaa ainakin Hondan HISSimiehille kuin uusi ecu *

On muuten eka jonka kuulen väittävän HISSin hakkeroinnin onnistuvan...
    Jep, meinasi tulla käyttöä tuolle palvelulle kun bläkkärin ainoot avaimet menin hukkaamaan, löyty kyllä onneksi parin päivän päästä.

400 puntaa oli ebayssa kokonaan uus setti missä oli kaikki lukot ja lukkopesät + ecu ja pari avainta. Ei ihan sairaan kallista kuitenkaan.
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12