Vanhana Monkey miehenä tuli vaihdettua välituksiä Z50J :n.
Kun heitti 16 piikkistä eteen johan alkoi kulkemana tuhatta ja sataa.
Mites on isoveljen kanssa,jos vaihtaisi piikin pienemmän eturattaan,ni vääntääkös jouheemmin?
Vakkarivälityksillä vääntöä piisaa,mutta ehkä toivoisi hitusen ärhäkkäämpää kiihdytystä,jos suurimmalla vaihteella ohittelee ja mutkapätkiä painelee. Onko järkeä/kukaan testannut?
Toinen asia eilen ajelin TomTomin opastamana ja se väitti nopeudeksi 100 kun mittarissa oli 110 kmh? Kumpi kampi?
Paljonkos mahtaa mittari näyttää liikaa?
Mun mielestä Tom Tom näyttää oikein ja XX valehtelee minullakin n. 10km/h.
Mä meen orkkis rattailla ja on ok.
Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird-04
Iron Butt ss1000
Täältä näkee kaikki variaatiot. LINKKI
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
GPS näyttää TASAN oikein.
Jos välityksiä vaihtelet niin moponmittarin saat kuosiin Speedohealerilla. Itse vaihdoin piikin pienempään Varaderossa ja jouduin korjaamaan Speedolla *semmosen -8,9% nyt on taas tarkka lukema.
-k-
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Mulla normi välityksillä 100-130 mittarinopeudella näyttää 10 liikaa
Honda CBR1100XX
100 % luotettavasta virkavallan lähteestä sain aikoinaan sellaisen tiedon, että GPS näyttää juurikin täsmälleen oikean nopeuden. Tutkat ovat kalibroituja tiettyyn heittoon, eli tutka antaa tietyn määrän anteeksi. Tämä erotus oli juurikin oikea verrattuna GPS:ään.
Motarilla(kin) se ranteen asento vs. sallittu nopeus on vaan niin älyttömän pieni. Peukalokaasu vai mikä sen lisälirpakkeen nimi nyt onkaan auttaa jonkin verran, mutta silti tulee yleensä ajeltua alinopeutta kortin hallinnan pelossa. Ylitys on kanssa niin pienestä kiinni. Täytyisi tuon omankin rastaan mittari tarkistaa näille yleisimmille nopeuksille. Toisaalta yhtälö musta mopo + mustat ajokamat+musta kypärä = punapukuinen lenkkeilijä...niitähän piisaa. Salamavalon tuhlaamiseen menisi nekin kuvat. Valkoiset Fazerit ja FJR:ät tosin näkevät nekin liian hyvin.![]()
-06 Mustarastas, mustana
ex. -93 Suzuki PV, mustana
Tehoero vain 100-kertainen...