Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    1. Mulla on tuo cbr 600f -91 ja siinä vuotaa kummatkin etuiskarit ja noihin kun saa noita stefasarjoja mutta mites vaihto? mitä oljyö sinne tulee entä tarviiko työssä jotain erikoistykaluja?

    2. Mistä mahtais kuulua sellanen ihme surina aina välillä, joskus kuuluu, useimmiten ei.. jostain moottorista se tulee kun kiihtyy kierrosten mukana? mikähän vois tehö tollasta?
  2. #2
    1. vanhoissa hondissa yleensä keulassa on ATF öljyä, eli jotain 10w automaattivaihteistoöljyä. voi tietysti ostaa oikeata keulaöljyäkin. etsi huoltomanuaali netistä, sieltä näkyy se purkaminen.

    2. voi olla nokkaketju. tai sen kiristin. yleensä ei haittaa, kunhan ääntää.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
    Pyöräsi huoltotiedot löydät tuolta: http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto/600-cc

    Öljy 10W ja määrä 508cc, mitta ylhäältä 118mm.
    Tärkein työkalu on se jolla tiiviste lyödään paikalleen, ruuvari ei käy kuten juuri yhden stefan jäljistä päätellen joku käyttää asennuksessa.

    Se ääni tulee luultavasti jakoketjusta.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  4. #4
    Olisko jakoketju syytä vaihtaa tai mitä sille vois tehdä?

    Olisi kiva tuosta iskarista saada räjäytyskuva ja/tai ohjetta sen kunnostukseen. Löytyykö jostain?
  5. #5
    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  6. #6
    Itsekkin aloin tekemään tuota stefan vaihtoa -98 600f cebariin. Ruoto lähti irti jousineen kun avasi yläpään ja irrotti alapäästä sen pultin. Kuinka tuo sisempi putki irtoaa? Nyt kun pölysuoja ja stefan lukkorengas on irti, niin onko tuo putki enään pelkän stefan varassa?

    E: Löysin tietoa että pitäisi lähteä, mutta eipä tuo irronnut "lyömällä" eikä 6 barin paineen alaisena



    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
  7.  
  8. #7
    Irtosihan se lopulta, kun lämmitti puhaltimella stefan kohtaa ja rynkytti putket erilleen, mutta oli kyllä tiukassa. Samalla lähti siitä alapäässä olevasta liukuholkista sen verran pinnoitetta, että joutuu myös ne uusimaan.
    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge