Terve !
Pyörä on FZR 1000 vm 90
Lämpimänä ykkönen on todella tiukasti pesässä, ei meinaa saada vaihdetta vapaalle. Kakkoselle menee helpommin, etenkin kun pyörä liikkuu.
Selvästi jossain on liian pieni välys. Kytkin irrottaa hyvin ja öljynä on Teboilin Superbike. Muuten vaihteisto toimii hyvin, mitä nyt hieman jollottaa.
Onko asialle tehtävissä jotain. Kiitos vastauksista
Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.
Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc
Delvac ja tissit
Ei mitään synteettistä kuraa moottorille,jonka syntyessä synteettinen öljy oli vasta kehitteillä.
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Oma mielipide kallistuu samaan suuntaan grandi67 kanssa, eli mineraaliöljyä koneeseen.
Oman ysikyt- luvun Yamahan kytkin ja vaihteisto tuntuu toimivan hyvin Motox-Super 20W50 mineraaliöljyllä. (Motonet 15.50 €/ 5l).
BMW R850R -02
web: www.oilhead.org
mail: info@oilhead.org
kytkin ei irroita...
![]()
jos ykkönen ei tule pois ja kakkonenkin menee helpommin liikkuessa päälle...
meneekö se ykkönenkään kunnolla päälle paikallaan ja kuinka paljon nytkähtää jos menee??![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Tere !
Ei nytkähdä. Kolahtaa kyllä kuuluvasti. Ja ilmenee vain koneen ollessa lämmin. Ykkönen menee kyllä ihan hyvin päälle.
Koneeseen on tehty täysremppa parituhatta kilometriä sitten, ei arvaa tällaiseen mineraaliöljyä laittaa. Vai voiko öljy tosiaan tehdä ko. ilmiön.
Olisiko rempassa joku shimmi jäänyt liian tiukalle toleranssille vaikkapa vaihteensiirtimessäOnko joku joskus purkanut Jammun laatikkoa.
Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.
Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc
Mineraaliöljyille se kone on suunniteltu. Tuo kuvaamasi vika kuulostaa siltä, että voi ainakin osittain johtua siitä, että öljyjen kuumapään viskositeetti ei riitä. Mitä viskositeettia olet käyttänyt?(jaskap1 @ Touko. 15 2011,17:34) kirjoitti
Superbike #7
itelläki jumi joskus vaihteet ja tulin sillon siihen tulokseen että öljyssä oli vika. En nyt muista mitä litkua sillon oli, mutta nyt on motulia ollu ja ei ainakaan enää ole mitään sellasia ongelmia ollu...
FZR 1000 -91
Kyllähän 90 luvun pyörään kuuluu mineraaliöljy.Nykyisetkin toimii paremmin sillä.(mmHonda ja Kawahan suosittelee mineraalia) Nimim.Isoa Reetä käyttänyt R1:ssä sekä nykyisessä 10r:ssä(jaskap1 @ Touko. 15 2011,17:34) kirjoitti
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Alkoi pelittämään.
Ilmeisesti talviseisokin () jäljiltä kytkimen levyissä oli pientä jumia. Ajo näemmä auttaa.
Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.
Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc