Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Terve !

    Pyörä on FZR 1000 vm 90

    Lämpimänä ykkönen on todella tiukasti pesässä, ei meinaa saada vaihdetta vapaalle. Kakkoselle menee helpommin, etenkin kun pyörä liikkuu.

    Selvästi jossain on liian pieni välys. Kytkin irrottaa hyvin ja öljynä on Teboilin Superbike. Muuten vaihteisto toimii hyvin, mitä nyt hieman jollottaa.

    Onko asialle tehtävissä jotain. Kiitos vastauksista
    Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
    Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.

    Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc
  2. #2
    Delvac ja tissit

    Ei mitään synteettistä kuraa moottorille,jonka syntyessä synteettinen öljy oli vasta kehitteillä.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  3. #3
    Oma mielipide kallistuu samaan suuntaan grandi67 kanssa, eli mineraaliöljyä koneeseen.
    Oman ysikyt- luvun Yamahan kytkin ja vaihteisto tuntuu toimivan hyvin Motox-Super 20W50 mineraaliöljyllä. (Motonet 15.50 €/ 5l).
    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org
  4. #4
    kytkin ei irroita...

    jos ykkönen ei tule pois ja kakkonenkin menee helpommin liikkuessa päälle...

    meneekö se ykkönenkään kunnolla päälle paikallaan ja kuinka paljon nytkähtää jos menee??
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #5
    Tere !

    Ei nytkähdä. Kolahtaa kyllä kuuluvasti. Ja ilmenee vain koneen ollessa lämmin. Ykkönen menee kyllä ihan hyvin päälle.

    Koneeseen on tehty täysremppa parituhatta kilometriä sitten, ei arvaa tällaiseen mineraaliöljyä laittaa. Vai voiko öljy tosiaan tehdä ko. ilmiön.

    Olisiko rempassa joku shimmi jäänyt liian tiukalle toleranssille vaikkapa vaihteensiirtimessä Onko joku joskus purkanut Jammun laatikkoa.



    Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
    Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.

    Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jaskap1 @ Touko. 15 2011,17:34) kirjoitti
    Koneeseen on tehty täysremppa parituhatta kilometriä sitten, ei arvaa tällaiseen mineraaliöljyä laittaa.
    Mineraaliöljyille se kone on suunniteltu. Tuo kuvaamasi vika kuulostaa siltä, että voi ainakin osittain johtua siitä, että öljyjen kuumapään viskositeetti ei riitä. Mitä viskositeettia olet käyttänyt?
    Superbike #7
  7. #7
    itelläki jumi joskus vaihteet ja tulin sillon siihen tulokseen että öljyssä oli vika. En nyt muista mitä litkua sillon oli, mutta nyt on motulia ollu ja ei ainakaan enää ole mitään sellasia ongelmia ollu...
    FZR 1000 -91
  8. #8
    Lainaa (jaskap1 @ Touko. 15 2011,17:34) kirjoitti
    Koneeseen on tehty täysremppa parituhatta kilometriä sitten, ei arvaa tällaiseen mineraaliöljyä laittaa. Vai voiko öljy tosiaan tehdä ko. ilmiön.
    Kyllähän 90 luvun pyörään kuuluu mineraaliöljy.Nykyisetkin toimii paremmin sillä.(mmHonda ja Kawahan suosittelee mineraalia) Nimim.Isoa Reetä käyttänyt R1:ssä sekä nykyisessä 10r:ssä
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  9.  
  10. #9
    Alkoi pelittämään.

    Ilmeisesti talviseisokin ( ) jäljiltä kytkimen levyissä oli pientä jumia. Ajo näemmä auttaa.
    Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
    Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.

    Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc