Moro. Pystyisiköhän joku tietäjä kertomaan,onko Englantiin myydyissä Ducateissa(lähinnä malli 996)erilaiset ajovalot,kuin muissa euroopan malleissa?
Autoissahan ajovalot on erilaiset,ja eurooppaan ajellessa joutuu tarroja niihin liimailemaan.Mutta onko Italian poika nähnyt noissa vaivaa ja tehnyt kahdet erilaiset tuikut?
"If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
"Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."
Ducati 996 Evoluzione
Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
Ainakin 998:n osaluettelon mukaan lamppu on erilainen GB ja Japanin versiossa.
520.4.004.3A Complete headlight
GB 520.4.004.3C Complete headlight L.H. drive
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Japanissa käsittääkseni ajetaan samalla puolella tietä kuin UKssa.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Oliko japanissa käytössä ameriikkalainen kuvio, mutta väärän kätisenä?
Tyypillisesti 2000 luvun alussa Ducatilla on ollut mallisarjat:
Europe
UK
France
Japan
Australia
USA
California
Mulla ei ole tietoa mitä muita eroja noissa keskenään on kuin että maissa joissa on vasemmanpuoleinen liikenne, luonnollisesti valot eroavat. California-malli tietysti emissioiltaan normaalista kuristetumpi.
90-luvulla oli Euroissakin vielä laajempi hajonta.