Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 95:een 95:sta
    Eilen tuli mieleen soittaa kun seisoin autolla liikennevaloissa yksisuuntaisella kadulla neljäntenä jonossa niin valot kun vaihtui vihreiksi takaa kuului prätkän ääni ja idiootti veti keula pystyssä oikeata vapaata kaistaa risteyksen yli ja vauhtia oli varmasti toista sataa, neljänkympin rajoitus keskustassa.

Antaa hyvän kuvan moottoripyöräilijöistä, eräs tuttu tunsikin kyseisen kaverin ja on kohmonnut itsensä sairaalaan ennenkin
    Honda vfr 750f -92
    Muutaman kerran olen soittanut rattijuoppoepäilystä ja "paras saalis" on ollut 3,4-promillea puhaltaneen kuskin saanti poissa liikenteestä. Ja jatkossakin kyllä ilmoitan jos sattuu epäilyttäviä tapauksia kohdalle.

Ilokseni voin todeta, että poliisit ovat ottaneet kyllä aina asiakseen tarkistaa tilanteen kun olen ilmoituksen tehnyt ja olenkin miettinyt, että kuinkahan paljon noita siviilipolleja tienpäällä onkaan kun suht syrjäisilläkin seuduilla on hyvin äkkiä ilmestynyt Octavia tms. pysäyttämään epäillyn. Propsit siis sinipukuisille siitä, että suhtautuvat asiaan sen vaativalla vakavuudella.

Mutta jos jotain pitäisi ruikuttaa, niin mun mielestä olisi poliiseiltä fiksua myös ilmoittaa onko epäilys ollut aiheeton vai aiheellinen. Eikä se huonolta tuntuisi jos sattuisivat joskus kiittämäänkin jos saadaan yksi teiden viinapiru poissa liikenteestä. Minulle ei ainakaan koskaan ole ilmoitettu oliko kyseessä rattijuoppo vaan lehdestä on sattunu "tuloksen" bongaamaan.

Ja kyllä, ilmoitan kyllä epäilykset jatkossakin....tuli kiitosta tai ei...kännikuskeilla kun on paha tapa viedä muita mukanaan vahingon sattuessa.
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
    Lainaa GhostSpider kirjoitti Katso viesti
    Mutta jos jotain pitäisi ruikuttaa, niin mun mielestä olisi poliiseiltä fiksua myös ilmoittaa onko epäilys ollut aiheeton vai aiheellinen. Eikä se huonolta tuntuisi jos sattuisivat joskus kiittämäänkin jos saadaan yksi teiden viinapiru poissa liikenteestä. Minulle ei ainakaan koskaan ole ilmoitettu oliko kyseessä rattijuoppo vaan lehdestä on sattunu "tuloksen" bongaamaan.
    Jos rattis liputetaan livenä tienpäältä pois, ilmoitukseen ei läheskään aina edes kirjata ilmoittajan tietoja, ne jää hätäkeskuksen päivystyslokiin ja ei se hommaa hoitava polliisi soittele ilmoittajalle.
    Jos hätäkeskuspäivystäjällä on aikaa ja mahdollisuutta, hän saattaa ilmoittajaan ottaa yhteyttä kiittääkseen havainnosta, joka johti toimenpiteisiin. Joskus tiedän että ilmoittavat jopa lukemia ilmoittajille mitä kohteet puhaltelevat, mutta kun kyseessä on kuitenkin vasta epäily rikoksesta niin ei se oikein ole kuitenkaan soveliasta kertoa niitä lukemia kesken tutkinnan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Joskus muinoin edellämenevä auto ajoi suoraan risteyksen yli ojaan ja sinne sitten kattomaan että kuinka kävi, äijä ympäri päissään ja traktoria olis vaan pitäny lähteä hakemaan että saa auton pois sieltä ojasta... Emäntä soitti poliisit ja sankari itte lähti karkuun kun tajus mitä oli tapahtumas. Poliisit tuli ja me saatiin lähteä pois paikalta. Jonkin ajan kuluttua poliisista soitettiin että pitäis tulla käymään paikanpäällä että ovat saaneet miehen kiinni. Käytiin sitten tunnistamas samaksi ukoksi ja ottivat yhteystietojakin ylös, mutta ei oo asiasta sen jälkeen kuulunu... Aikaa likimain kymmenenvuotta...
    Mikko Koivusalo
    Kawasaki ER-6N -06
  5.  
    Jos kaupunkialueella joku ajelee epäilyttävästi, voisin ajatella soittavan häkeen. Mutta maalla on ihan turha soitella. Lähin partio on kuitenkin 100 kilometrin päässä, joten eipä se sitten paljon auta. Pahimmassa tapauksessa poliisien loppuunajetut romut vielä hajoaa tienpäälle ja voit joutua hakemaan itse virkavallan paikalle
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234