joo, laajenvat , turpoavat ja muotons menettävät tankit
on hidas piilossa oleva ongelma. Näillä näkymin
on ongelmia löytynyt Ducati: Sport Classic, Monster, Multistrda
Aprilia oisakin on ollut samaa ongelmaa en saanut mallia
vahvistettua,.. lisäksi pikku enduroissa.
Ilmeisesti Suomessa kun ei ole eko bemsaa on ongelma
jäänyt esteettiselle tasolle, kaikilla repsottaa katteet sen
5mm- 15mm,... USA:ssa ekobensalla muodon muutokset on niin
pahoja että irrotettua tankkia ei saa enään takasin kiinni,
bensapumput vuotaa,...
Ducati on taas jollekin korjannu ja jollekin ei. Bensan valuminen
tankin ja pumpun raosta on jo USA:n AHK:n recall listalla,...
Onko kellä ollut Suomessa ongelmaa nailonisten ( PA ) tankkien kanssa.
Itselleäni repsottaa katteet ja tekee tiukkaa saada tankki pois ja paikalleen huolloissa,... seuraavassa pyörässä on metallinen!!!
---
joni
http://boy007.dy.fi
Ei olisi mikään vaikea homma pinnoittaa tankki ennen kuin se on pilalla. Liemet sisään ja pientä hölskytystä.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Eipä taida noi liemet muovitankeissa oikeen pysyä.
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99
Mää olen hoitanut toin aina toisessa järjestyksessä.(vetomies @ Touko. 14 2011,15:26) kirjoitti
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Nailoniin tarttuvaa läpäsemätön kamaa joka ei hilseile(vetomies @ Touko. 14 2011,15:26) kirjoitti
aikanaan irti ei taida olla. Mitään mikä kyllästäisi
ja estäisi veden pääsyn eikä alentaisi luujuutta
ei taida olla löytynyt.,,.. Itse nailon muovi massa
kun oikein tehty niin se ime niin paljoa ja kun mitottaa
lujuuden alenimisen ja huomio sen hyvin pienen
turpoamisen mitoituksessa niin ei ongelmaa,...
.... mutta mehän ei olla Ducatilla töissä?
Pitäiskö alkaa valmistaa kaksipyöräsiä suomessa
niin saisi halumaansa laatua?
---
joni
http://boy007.dy.fi
kävi joo mielessä, että triumphi vaihtoi 2006-7? vuosina speed triplet pois muovitankeista, uudemmissa vuosimalleissa taitaa olla peltiä taas kaikki. tämmöiset ongelmat voisi olla yksi asia vaakakupissa.
http://deformedfueltanks.com/
tuollapa juttua ja kuvia asiasta.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Monsterissa on pikku probleemeja saada se valumiininen bensapumpun laippa tiiviiksi muovitankkia vasten. Kerrankin ylikiristetty joltain sivulta niin vuotaa. Loctite pinkki 511
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Näin offina, olihan se tankin vai satulan vika, että trumpassa satula hankas tankista maalit irti? Itsellä ainakin penkki kairasi kunnon kolot tankkiin 30tkm aikana.(jaket @ Touko. 14 2011,18:11) kirjoitti
K750 -61
Siksipä nykyään tankataankin ysikasia ainakin pidemmän seisonnan ajaksi.
E10 on kyllä niin nerokas kusetus. Oikea talouden piristysruiske, mistä hyötyvät lähinnä öljy-yhtiöt.
Jostain Jenkkifoorumilta olin lukevinani, että ongelma on Acerbiksen valmistamista muovitankeista.
Millessä on pitänyt muotonsa, mutta sinne ei "viinaa" kaadeta.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"