... eli mittailu käynnissä. paksuus olisi tärkein mitta.
*tuo otsikko tuli aika epäselvästi mut siis sen sensorin mittoja haen enkä kommanderin. vitoskommanderiin se kyllä liitetään.*
myyjäliikkeestä sen verta sain "tietoa" että PC III:n ja V:n shifterianturit olisivat saman paksuisia, vain liittimet olisivat siis erimaata. edelleen olisin siis mittoja vailla! *![]()
... Mulla oli muistaakseni toi pull versio ja siinä sen sensorin paksuus on 20,5mm...
... Ja kun Dynojetin sivuilta katson kuvia, niin samanäköisiä mokkuloita noi pull ja push on, korjatkaa jos oon väärässä...
... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
Näin muistista niin aika lailla varmaan pitää paikkansa.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
kiitos. oliko tuo tosiaan puolen millin tarkkuudella vai kirjoitusvirhe?(ESKIL @ Touko. 15 2011,20:06) kirjoitti
... Noin se työntömitta sanoi, tai ihan tarkka taisi olla jopa kymmenesosa millin vähemmän. Itelläkin oli hieman ahdas toi asennuspaikka tolle sensorille, kun on tossa 1000rr:ssä sen verta korkea toi alkuperäinen rataskoppa. Aika paljon oon ottanu dremelillä tavaraa pois tosta kopasta sensorin kohdalta ja samalla vähän muualtakin *(wannabe-rider @ Touko. 15 2011,22:09) kirjoitti
![]()
... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...