Ota kantaa liikenneasioista
tällaisen bongasin MP Maailman kautta eli yleistä keskustelua tulevaisuuden liikenteestä. Saas nähdä miten pitkään kestää ilman kunnon vääntöä...
Honda XL1000VA 2006
ITS kalvaa mieltäni mutta onneksi olen niin vanha jo sen asian suhteen että olen siirtynyt autokantaan mustan auton takaosastolle kohti kalmistoa.
mm
Mua vituttaa bussiiliikenteessä ennenkaikkea se melu. Tampereellakin kun automaattivaihteinen TKL:n bussi tulee huutaen jotain neljäätuhatta rpmmäää minuutissa, niin korvat ja mieli huutaa perkelettä apuun. Henkilöautothan on nykyään jopa peläyttävän hiljaisia, bussit taas huutaa kuin koivuhalolla tapettava hirvi. Kunnolla äänieristystä niihin moottoritiloihin pliis.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
höh... max kierrokset noissa on n.2500.......
Se ääni tulee varsin silloin kun täytyy pitää konehuoneen luukkua raollaan ettei ne keitä kesä kuumalla.
Hidas ajovauhti ja jatkuvat kiihdytykset nostaa koneen käyntilämmön melko nopeasti tappiin.
Sitten asia erikseen ne laatikkovikaiset jotka ei vaihda kuin vasta punaisella kierrosalueella (2000) ei niillä hääviä ole ajaakaan...saa arpoa kiihtyykö vai ei vaikka petaali pohjassa kokoajan.![]()