www.boosterplug.com
Olen tässä miettinyt hetken (toista vuotta)ratkaisua Ässän pieneen nypytykseen. Olisko tässä vastaus ongelmaan?
edit: laitoin linkiksi -zapster
R1250GS
Tai sitten toi
Accelerator
hieman halvemmalla, 34 euroa kotiin toimitettuna.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
TackarMitä halvempi sen parempi, meinaan ostoslistalla on ihan tarpeeksi tavaraa: jarrulevyt, palat, jarrunesteet, tulpat, peräöljyt ja pari pulloa motivaatiota.
Luulin, että Acceleratori olis ollut vain R-sarjaan...
R1250GS
Vaikuttaa aika simppeliltä tavalta huijata seosta. Varmaan toimii.
Mihin väliin tuo Accelerator lykätään 1200 Gessuun? Ei sattunut silmään asennusinfoa...
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Samasta syystä tuli itse hankittua tuo Acceleraattori tuossa reilu kuukausi sitten, kun se ei tuon enempää kustantanut. Tosin tuommoisen tekisi varmaan suht helposti itsekkin, mutta henk. koht. ei löytynyt kiinnostusta tarvittavien liittien etsimiseen ja kolvaamiseen tuohon hintaan.(Jussiboy @ Tammi. 13 2011,09:33) kirjoitti
Asentamatta tuo vielä on ja ajokelitkään ei ole ihan parhaasta päästä testaamiseen vaikka muutamaa + aste tuossa viikon alussa oli *
Voin laittaa infoa sitten keväämmällä kun saan sen asennettua ja testattua miten toimii (jos toimii), mikäli tuon hankkiminen mietityttää.
Tässä linkissä joitain asennuskuvia ja juttua aiheesta.(tapjar @ Tammi. 13 2011,13:12) kirjoitti
BMW R1200GS
Kertokaapa Kädelle, että mihin kohtaan/paikkaan tuo asennetaan? K 1200 S on moponi. Tuosta näyttää olevan pidempi ja lyhyempi versio; kumpi on oikea?(Pekkavee @ Tammi. 13 2011,10:03) kirjoitti
Nimim. Tyhmä Käsi
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Näyttäis, että lyhemmässä ei ole NTC-termistoria vai mikä se nyt on...
R1250GS
"Kiihdyttimen" mukana tuli ainakin minulle mukana kuvallinen ohje.(tapjar @ Tammi. 13 2011,13:12) kirjoitti
Kaikista jutuista päätellen toimii parhaiten ennen 2010 vuosimallia. Omassa -09:ssä toimii bueno eli niinkuin mainospuheet lupaavat.
Tässä lisää aiheesta.
F800GSA
Power FRK niminen firma myy myös samanlaista palikkaa sikahintaan ($293), mutta ainakin osa tuotoista on näköjään investoitu kotisivuihin koska sieltä löytyy ihan selkeät ohjeet tuohon toimenpiteeseen. *(ttuttu @ Tammi. 13 2011,15:15) kirjoitti
![]()
Ei ne kaikki rahat menneet noiden ohjeiden tekoon.(Bozze @ Tammi. 13 2011,16:42) kirjoitti
Taisi jäädä tekijöillekin rutosti.![]()
![]()
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Taas kerran tyhmää kusetettiin - moisen härpättimen asennus edellyttää tankin irrottamista eli täysin mahdoton homma meikeläiselle.(ttuttu @ Tammi. 13 2011,15:15) kirjoitti
![]()
Jos joku haluaa ostaa moisen asennusohjeen kanssa 34 eurolla, niin maksan postikulut.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Mites näiden ohjeiden kanssa? Oli jo tuolla aikaisemminkin mainittu mutta tässä vielä?
Kuulemma 45min. homma.
http://www.powerfrkusa.net/setup/bmw...ides/k-1200-s/
F800GSA
Accelatoria on tullut hetki testattua ja ajattelin kommentoida tuloksia.
Sebringin slip-onin kanssa pyörä tuntui nuhaiselta ja tehottomalta, vähän niinkuin olis ollu "ryyppy" päällä, ilma oli tosin aika kylmä. Originaaliputken kanssa härpäke tuntuu pelaavan kuten oli toivomuskin, eli nypytys on lähes poissa.
Eli halba viritys katsotaan onnistuneeksi, koska tehot eivät laskeneet yli 30% ja pyörä käy ja kukkuu.
Mitens muilla mainoksen uhreilla?
R1250GS
Joo ei noi originaaliputket ole mitenkään paha juttu.
Niistä tulee vastapainetta sopivasti, niin ei kaikki bensat mene suoraan änkkäriin ja pauku siellä.
Kai noi Acceratorit sun muut toimii niillä ihan hyvin.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Se Accelator/Booster plug toimii parhaiten silloin kun on änkkäriä vaihtaessa tullu 'huonot vibat', orkkis setupilla sillä ei juurikaan ole vaikutusta!
Kari
Mulla pauke putkessa väheni. Ja toisinaan aiemmin kylmänä stumppas eli sammu lähdössä useasti jos ei antanut kunnolla kierroksia. Nyt enää ei.
Aiemmin, oli n 5000 kierroksn kohdalla kuoppa. Ja nyt tuntuu että kun vetää torvi auki niin siinä 5000 kierroksen kohdalla löytyis kuin 7 vaihde. Eli se ns. kuoppa paheni.
Mulla on akran racesetti ja k@n suodatin. Ja se accelelerator halvempi malli.
Pitäis varmaan laittaa kunnon säädinyksikkö mihin saa modatun kartan.
gs lc
BMW, askel kohti aikuisuutta..
Tuli hommattua tuo Accelerator "pitkällä johdolla". Nyt testattu noin 700 km verran, kone väntää vahvasti, esim. 6 vaihteella voi halutessa körötellä' taajama-alueet eikä yhtään kakistele. Tällä muutoksella moottorin käyttökelpoinen vääntöalue laajeni alakierroksille. Aikaisemmin mainittu että tuntuu kuin olisi yksi uusi vaihde tullut lisää pyörään kuvaa hyvin myös omaan fiilispohjaista arviota laitteesta.
R1200GS vm 2005 (ajettu 85 tkm).
Pyörässä on Acrapovicin vaimennin ja Wunderlichin vapaavirtaus suodatin, accelerator on #pitkällä johdolla".
Asennus pyörään kesti noin 5 min.
SUOSITTELEN !
R1200GS
Takana nyt 800 km ja hyvin on toiminut *(Jussiboy @ Huhti. 25 2011,16:54) kirjoitti
Pienenä tarkennuksena niin omalla kohdalla on ollut kahdenlaista nypytystä, eli sitä on esiintynyt sekä tasakaasulla ajettaessa että myös esim. isolla vaihteella taajamanopeuksissa niin kaasunavauksissa (kierrokset siinä 1500 - 3000) kone on empinyt hetken ennen kuin lähtenyt vetämään puhtaasti.
Ensiksi mainittu korjaantui lähes olemattomiin viime kesänä huollossa softapäivityksen myötä ja tuohon toiseen auttoi nyt tuo Accelerator.
Pyöränä K1200S jossa kiinni Remuksen slip-on
Lykkäsin tänään R1200GS:ään (-06) kiinni tuon Acceleratorin, halvemman version. Plug and play.
Ajossa tuntuu todella hyvältä. Vaikutus ei ole hirveän suuri mutta kyllä se tuntuu. 2...3 tonnin kierroksilla vetää kakistelematta ja tosiaan siinä 5 tonnin kierroksilla puhuu ihan eri tavalla. Käynti on tasaisempi. Mitään huipputehon lisäystä en perstuntumalla kehu, mutta kaiken kaikkiaan pirteempi on ulosanti. Ja kaasuun vastaavuus parani, eli pieni ranneliike antaa ikäänkuin sen minkä ennen sai vasta kun väänsi tupin kokonaan nurin.
Suosittelen. Maksoi 35 €, tuli kirjepostissa kotiin alta viikossa, ja asennus gessuun kesti noin 10 minuuttia.
Tilatessa muuten oli kysymys että onko pyörä katillinen vai ilman. Mulla siis pyörä on tehtaan vakio eli normiputkistolla ja muilla kamppeilla. Tarkoittanee, että viriputkelliseen toimittavat eri kilkkeen joka tarjoilee vielä enemmän soppaa?
![]()
![]()
btw: 2500...3000 rpm alueella ilmennyt Surging, nypytys, eli Konstant Fahr Ruckeln ei hävinnyt mutta väheni jonkin verran.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."