-05 Daytona kävi 20tkm huollossa ja nyt sen jälkeen on ollut ongelmia kylmäkäynnistyksen kanssa. Pyörä starttaa normaalin kuuloisesti, muuta ei yritäkään lähteä käyntiin. Kun aikansa (20-30s) on sahannut niin lähtee sitten ihan yhtäkkiä käyntiin ja toimii sitten ihan normaalisti. Lämpimänä myöskään ei mitään ongelmia. Huoltoon olin jo yhteydessä ja kehottivat ajamaan vanhat bensat pois tankista. Itse vaan epäilen, että jokin muu nyt kiikastaa..? Voisiko olla jotain asennettu pieleen bensalinjoissa tai huohotinletkuissa?
Olisko tulpat paskana tms. koska niiden vaihto kuuluu 20tkm huolto-ohjelmaan ja siten sopis oireisiin. Toisaalta jos ei edes lupaa yhtään niin.. Ei ole todennäköistä että kaikki tulpat olis sökönä.
Bensansuodattimen vaihto kuuluu myös ohjelmaan, mutta jos sen sössii ni ei kyl mopo lähe enää ollenkaan käyntiin. Eli tuskin on siitäkään kiinni.
Joku alipaineletku vois olla litistyneenä ilmaboksin tai tankin välissä.
Mistään vanhoista bensoista tollanen ei johdu, mulla seiso bensat aina tankissa talven yli ja keväällä pörähti käymään ilman mitään onkelmia.
Ducati Diavel Dark
Onko lämpöarvoltaan oikeat tulpat?![]()
Onko vika löytynyt?
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.