Elikkä mistä saisi halvimmalla etujarrulevyt vuoden 1999 ZX-9R Ninjaan? Olen kuullut tarua että muunmuuassa Saksasta saisi puoli-ilmaiseksi, mutta onko ihmisillä linkkiä kauppoihin?
Toisekseen olisin kysellyt että kuinka pitkälle suurinpiirtein kyseisellä pelillä ajelee täydellä tankilla?
Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
Tuolta löytyy,ei muuta kun tilaamaan.
Suzuki dr-z 400 sm bigbore
KTM r.i.p
MasterStreetRiders
Olen lukenut aiheesta jo täällä ZX-9R topikissa mutta kysyn nyt kuitenkin vielä.
Eli tuo omani on vasta 36 tonnia rullattu, mutta tuntuu tärisevän/kolisevan ajettaessa 2-3k rpm kohdilla. Onko tuo tosiaan Kawaan kuuluvaa käytöstä, vai pitäisikö tässä lähteä huoltoon säätämään venoja ja varmistamaan ettei nokkaketju hillu koneen sisällä?
Pyörä toimii kyllä täysin, lähtee kylmän sadeyön jälkeen käyntiin vaivatta etcetra etcetra.
Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
Ei virikoneet käy noin pienillä kierroksilla.(Fourstroke @ Touko. 13 2011,13:34) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mulla 34tkm ajettu vm.01. Ajanu vasta sellaset 350km, mut ihan samat huomiot.(Fourstroke @ Touko. 13 2011,13:34) kirjoitti
Alle 3000 kiekan tärisee,käy epätasaisesti jne. Siitä ylöspäin vetää todella nätisti. Mikäli itse olen ymmärtänyt niin tuo on pikemminkin ominaisuus melkein kaikissa yseissä tai sit oma on paskana, mut en usko..Kawat on tälläsiä..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Jep, kyllä se on vaan niin että ysissä on jyrkät nokat ja kone on kaasutinversio, joten se käy juuri tuollain noin ns. tyhjäkäyntialueella!(Kawa600 @ Touko. 22 2011,20:35) kirjoitti
Ite lykkäsin exsääni kiinni webcamin virinokat ja yoshin kokorännin viemään loputkin alaväännöt ja siitäkös se "tyhjäkäynti" parani lisää...
Urpaanin kaupunkilegendan mukaan vaihtamalla isompia tyhjäkäyntisuuttimia ongelmaa on saanut korjattua. Lycka till!![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Eipä ne nokat nyt niin jyrkät ole, mutta kuitenkin.
Hieromalla säätöjen kanssa saa vähän parannettua, mutta ei mitään mullistavaa.
Kuten scuuba jo totesi, ei sen kuulu kunnolla käydäkään noin alhaalla. Hondat on erikseen.