Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta

Pysähdyn edessä oleviin punaisiin liikennevaloihin ja jään odottelemaan niiden vaihtumista. Olen juuri hakenut porakoneen jotta voisin vaihtaa pyörääni uuden LED-jarruvalon. Yhtäkkiä tunnen että liikun eteenpäin, vaikka jarru ja kytkin ovat pohjassa. V-Maxilla on joko oma tahto, tai sitten joku työntää minua autollaan. Jälkimmäinen vaihtoehto voittaa. Katumaasturilla liikkeellä oleva keski-ikäinen naiskuski oli katsellut parkkipaikkaa tien läheisyydestä, eikä ilmeisesti huomannut että ryömittää autoaan edelleen eteenpäin. V-Max lentää kyljelleen, itse pysyin pystyssä. Pakoputkeen lommo ja naarmuja, jalkajarrutappi taipui ja löi moottorin kytkinkopan puhki pyörän kaatuessa sen päälle ja öljyt vuosivat asfaltille. Ei tietoa kytkinlevyjen tai niiden kiinnitysvarren kunnosta. Jarruvalo löystyi liitoksistaan ja rekisterikilpi murtui.

Soitin virkavallan paikalle ja rauhoittelin toista osapuolta. Heitä odotellessa ryhmä rakennusmiehiä tuli jeesaamaan pyörän nostamisen kanssa. Autot kyllä mahtuivat ajamaan sen ohitse muutenkin, mutta jotta joku muukin ei karauttaisi pyörään. Ohitse ajava armeijan rekan kuski kysyi onko kaikki kunnossa.

Poliisipartio saapuu paikalle ja miltei ensimmäisenä meitsi puhallutetaan, mutta peräänajajaa ei (?) Vaihdellaan henkilötietoja ja sovitaan kuinka hommassa menetellään. Kaikki menee luonnollisesti toisen osapuolen piikkiin, itse kun olin pysähtyneenä punaisissa valoissa. Pyöriä on kuulemma vaikea havaita: Olinhan sentään metrin päässä suoraan edessä, kypäräni autojen kattojen yläpuolella korkeustasossa, V4 käynnissä kovaäänisesti päristen. Poliisi soittaa paikalle hinausauton ja toinen osapuoli poistuu paikalta kokoukseen johon oli matkalla.

Jutustelemme parikymmentä minuuttia pyöristä, virkamies kun on itsekin motoristi. Ihmettelemme, miksei hinausauto saavu. Poliisi soittaa uudelleen; hätäkeskuksen työntekijä oli unohtanut soittaa hinausauton. Odottelemme jälleen, ja yhtäkkiä yliopiston pihalta tepastelee paikalle nuorimies:

-Siisti pyörä.

-Kiitos.

-Mua on aina mietityttäny että miks tossa teidän partioauton tunnuksessa on ensimmäisenä X?

Poliisi selittää partioauton X -kirjaimen taustoja toteaa jälkeenpäin että ihmisiä kiinnostavat monenlaiset asiat, hymyssä suin. Seuraavaksi sokea nainen valkoisen kepin kanssa meinaa kävellä partioauton kylkeen. Poliisi ohjastaa naisen tien ylitse turvallisesti.

Parikymmentä minuuttia kuluu ja hinausauto saapuu paikalle ja Mr. Max lähtee kohti huoltoa. Varmaan ohiajavat katselivat että siinä on taas joku nuori rämäpää ajellut ylinopeutta tai kaahannut seinään kun seisoskelin konstaapelien kanssa tien vieressä pyörän kanssa. Eikun kypärä ja hanskat kourassa kävellen kotiin, juurihan sainkin pyörän pari päivää sitten huollosta pois ja kelit ovat tulossa hyviksi.

Vitutuskäyrästä saattaapi loppua kohta pykälät kesken. Tämmöinen peräänajo ehkä turhinta mahdollisinta sorttia, pysähdyksissä liikennevaloissa, ja matkaa kotipihaan oli 500 metriä.

http://www.youtube.com/watch?v=VPwqil82hRQ

Eli ollaanhan varovaisia kevätliikenteessä. Jopa kun olette paikoillanne. *

Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hyvä ettei pahempia sattunut.

Toivottavasti aiheutit akalle elinikäisiä traumoja huutamalla naama punaisena; ei noi lehmät muuten muista/ymmärrä katsoa eteensä.
    Olin eilen erään kyydissä ja sanalla sanoen pelotti hemmetisti.
    Dirty Nasty Furriner
    Yritän aina valoissa muistaa vilkuilla peileihin. Toivottavasti saat pelisi pian ajokuntoon.
    Durty Nelly's Boys
    No voihan helvata.. Toivottavasti saat pyöräsi nopeesti kuntoon, että pääset taas ...
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Hyvä ettei käynyt pahemmin, nyt pääsit kävellen kotiin.
    Itte olisin kyllä ollut sen verran v****mainen, että pilliä olis ollut turha turpaan tarjoilla, ellei akanrutjake olis puhallellut huilua ensin. On se outoa toimintaa silläpuolen lahtea tuo virkavallan tohellus. "Parkkipaikkaa" etsimässä,, koska niitä on keskellä risteystä löytyny?
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Kyllä tuollainen v*tuttaa ihan ylimalkaisen paljon. Itse otin melkein autosta tällin kun kuski päätti käyttää isomman oikeutta kolmion takaa tullessaan. Onneksi kerkesin jarruttamaan ja kääntymään viereiselle kaistalle. Kaikkea sitä löytyy !

Pitäisi varmaan olla kypärässä joku iso vilkkuvalo niin näkisivät ja ymmärtäisivät
    Six feet under makes all men equal
    Valitettava tapaus, mutta toi mieleen yhden muutama vuosi sitten omalle kohdalle tapahtuneen jutun jolle tänä päivänä pystyy jo nauramaan, vaikka tapahtuman hetkellä vitutti kuin pientä oravaa kun käpy oli jäässä.
    Olin siis pysähtyneenä myös liikennevaloihin loivassa alamäessä oikeanpuoleiselle kaistalle joka jatkaa kyseisestä risteyksestä eri suuntaan kuin oikeanpuoleinen. Edessäni seisoo Peugeot kangoo pikkupaku, huomaan kun valot vaihtuvat vihreiksi, polkaisen vaihteen päälle ja valmistaudun lähtemään liikkeelle, kun tuon pienen ihanan pösön kuski tekee jotain odottamatonta... Laittaa pakin päälle ja lähtee peruuttamaan!!! Minä siis tässä alamäessä yritän saada rakasta simäterääni (-92 1100 öljyärrä n.250kg) liikkumaan taaksepäin jotta en jää tuon pösön alle, ja vitut eihän sitä rohjaketta saa mihinkään liikkumaan jaloilla sitkuttamalla pyörän päältä ja kauhukseni näen että pösön puskuri alkaa nousemaan etupyöräni päälle. Seuraavaksi huomaan olevani kumossa pyöräni kanssa. Onneksi käy niin hyvä tuuri että eräs ystäväni sattui juuri olemaan rullaluistelemassa tien toisella puolella ja sattui näkemään tapahtuman ja sain hänestä todistajan tälle tapahtumalle. Olin sen verran pökerryksissä (tyrmistynyt) että en ymmärtänyt edes poliiseja soittaa. Auton kuljettaja ei osannut sanoa syytä tempaukselleen vaikka sitä moneen kertaan kovaan ääneen ja kirosanoilla tehostettuna kysyinkin.. Kuski oli vielä kaiken muun hyvän lisäksi ehkä turkkilaista syntyperää oleva huonoa suomea puhuva maahanmuuttaja.
    Noh kaikesta huolimatta autokuski myönsi syyllisyytensä ja hänen vakuutusyhtiönsä korvasi pyörän korjauksen eikä minulle tullut mitään vammoja. Mutta menetettyjä ajopäiviä ei korvannut mikään.
    Tarinan opetus on siis se että kannattaa aina odottaa sitä kaikkein epätodennäköisintäkin liikettä kun on pyörällä liikkeessä.
    Ja seuraavan kerra soitan kyllä poliisitkin paikalle vaikka olisi mitenkä selvä juttu.
    Mielenkiintoista oli kylläkin muiden autoilijoiden suhtautuminen, mitään apua ei kukaan tarjonnut, eikä edes autostaan voinut yksikään nousta, vaikka kaista oli siis tukossa ja kukaan ei eteenpäin päässyt ennen kuin minä ja pyöräni pääsivät tieltä pois.
    GSXR 1000 -08 ja GSX 1100T 1986
    ex: GSXR 1100 -92, GSXR 750W -94, FZR 600 -94
    Hanurista on, todellakin. toivotaan että tuloo nopeesti kuntoon.
    Eilen kun oltiin kierroksella kävi sillalailla että kaverini kaatoi pyöränsä lähes paikaltaan. Katseli jotain muuta (ei liikennettä) jono pysähtyi, etujarru lukkoon ja paniikissa vielä pikkusen kaasua till. Mopo edelläajavan pyörän perään ja nurin.

Tosi turha kaato ja kyllä harmittikin kaveria. Tässä tapauksessa menee 100% pyöräkuskin piikkin. Ei onneksi pahoja vaurioita, vähän katetta naarmuille ja poljinta mutkalle. Kuski täysin ehjänä, eikä edellä olleesta pyörästäkään vääntyny ku kilpi. Persiistä silti yhtäkaikki.

-k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Kyllähän nuo vituttaa! Toisaalta niin kauan kun vaan vituttaa kaikki on oikeastaan hyvin moottoripyörä kolarissa
    Kyllä se kuntoon tulee ennen parhaita kelejä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Saa nähdä kuinka kauan saa odotella että pääsee taas ajamaan.

Mahtaakohan menetetyiltä ajopäiviltä saada vakuutusyhtiöltä jonkinnäköisiä korvauksia tai korvaavaa menopeliä tilalle kun syyllinen on tehnyt vahinkoilmoituksen? Juuri makselin näiltä ajoilta vakuutuksenkin. Itselläni on IF. Kysyivät ainakin puhelimessa että "onko teillä toista toimivaa autoa?" -sanoin että kyseessä oli moottoripyörä niin asia vähänniinkuin jäi sikseen ja jatkoimme muista seikoista keskustelua.

Viimevuonna sai odotella pari kuukautta inssien lakon takia kortin saantia, tänävuonna sitten näin. Kyllä muuten sylettää.
    Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
    Vanhan mallin V-Maxin ruttaaminen pitäis olla rikoslaissa määritelty teko.

Samaten kyllä reikien poraaminenkin ko. pyörään ledivalon asentamiseksi.

Onneksi ei käynyt huonommin.

Citymaasturi vs prätkä, niin voisi odottaa että lähipäivinä ei foorumille kirjoitella.

toivottavasti saat pyörän pikaisesti ajokuntoon ja tosiaan kotilokuski sai ikuisia traumoja, mitä tosin epäilen suuresti.

Eihän sitä pyörää voi nähdä, kun on niin pieni ja aurinko paistoi ja mitä vielä....
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
    Lainaa (Fourstroke @ Huhti. 17 2011,16:16) kirjoitti
    Saa nähdä kuinka kauan saa odotella että pääsee taas ajamaan.

Mahtaakohan menetetyiltä ajopäiviltä saada vakuutusyhtiöltä jonkinnäköisiä korvauksia tai korvaavaa menopeliä tilalle kun syyllinen on tehnyt vahinkoilmoituksen? Juuri makselin näiltä ajoilta vakuutuksenkin. Itselläni on IF. Kysyivät ainakin puhelimessa että "onko teillä toista toimivaa autoa?" -sanoin että kyseessä oli moottoripyörä niin asia vähänniinkuin jäi sikseen ja jatkoimme muista seikoista keskustelua.

Viimevuonna sai odotella pari kuukautta inssien lakon takia kortin saantia, tänävuonna sitten näin. Kyllä muuten sylettää.
    Minun mielestä kolarissa syyttömän osapuolen ei tulisi joutua maksamaan yhtään mitään ja saada automaattisesti vastaava kulkupeli alle joka korjaamolle lähti.

Viime vuonna joku tuli autolla kolmion takaa tässä tapauksessa (onneksi) minun autoni eteen. Ei epäselvyyttä kuka on syyllinen, mutta ongelmitta ei kuitenkaan itsekkään selvinnyt.

Auto odottaa kaksi viikkoa risana, mutta juuri ja juuri ajokuntoisena pihassa. Vastapuolen vakuutusyhtiö ei tarjoa vuorkra-autoa kuin ainoastaan korjauksen ajaksi. Siis siksi ajaksi kun auto on pajalla. Silti tästä vuokra-autosta joutui maksamaan 10 prosenttia.

Tällöin piti vakuutusyhtiölle perustella miksi tarvin autoa. No työmatka pitää autolla kulkea. Mikäli sinulla on auto, niin et varmuudella saa moottoripyörää siksi aikaa käyttöön, kun omasi on pajalla.

Tämä on outoa. Olet kolarissa syytön, mutta silti joudut vuokraamaan lainapyörän täydellä hinnalla, mikäli haluat jatkaa ajokautta.
    Suzuki GSX 750 F -03
    Onko tosiaan niin,että peräänajajaa ei puhallutettu missään vaiheessa??
    Lainaa (polip @ Huhti. 17 2011,18:48) kirjoitti
    Eihän poliisin mikään velvollisuus ole puhalluttaa. Riittää että puhallutetaan tai muuten varmistutaan ajokunnosta. Luulen kuitenkin että puhallutettiin. Tai sitten epähuomiossa unohtu.
    Suzuki GSX 750 F -03
    no se X? miten se meni?

osanotto kolhuista ja toiv. pääset pian paanalle.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (polip @ Huhti. 17 2011,18:48) kirjoitti
    Tätä kanssa ihmettelen suuresti.

Mut joo, parikin kertaa ilmoittanut oudosti seilaavasta kuskista, virkavalta tarkistanut rekkarin perusteella kyseessä olevan ikäihminen.

Jos *jummalauta* selvinpäin ajaa kuin kännissä = kortti pois eikä armoa!!
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Lainaa (Fourstroke @ Huhti. 17 2011,13:29) kirjoitti
    Voin kyllä hyvin kuvitella sitä v*tutuksen määrää, kerran itsekin prätkällä peräänajon kohteeksi joutuneena (vuonna 1996 liikennevaloissa).

Mitä tuohon varovaisuuteen paikallanolevana tulee, niin eihän sekään aina riitä. Eilen kun tulin kotiin mukavalta ajolenkiltä niin pistin prätkän pihalla sivutuen varaan, ja aloin lapioida pyörän omaa paikka talon vierestä esiin lumesta (paljon katolta tippunutta). Ei aikaakaan kun busan sivutuki oli uponnut märkään maahan ja pyörä nurin paikallaan. Että sellaista ajokauden aloitusta täällä... Tosin pyörään ei tullut edes naarmuja (pehmeätä mössöä alla), mutta silti hieman v*tutti. Sinua varmaan huomattavasti enemmän, onneksi ei kuitenkaan käynyt sen pahemmin. Kohta pääset taas baanalle.

/MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
    claymore:n avatar
    Liittyi May 2010
    Etelän makiat rannikkotiet vieressä
    Onneksi ei sattunut sulle pahempaa ja pääsit omin jaloin kotiin, minut on pari kertaa vienyt mediheli, mutta ei kotiin, noita idiootteja on tänään jostain syystä ollut liikenteessä paljon. Itse ajoin tänään etuajo-oikeutta nauttivaa tietä pitkin, kun vanha papparainen tupsahti kolmion takaa suoraa eteen, sain onneksi pysäytettyä, mutta että äijä jäi vielä eteen kyrryttelemään kolmeakymppiä viidenkympin alueella ja näytti mulle nyrkkiä/fakkia taustapeilin kautta ja suu kävi, ohoh sentään ja voi voi ja Käääääääääääääääk
    Lainaa (Fubar @ Huhti. 17 2011,14:32) kirjoitti
    Edessäni seisoo Peugeot kangoo pikkupaku, huomaan kun valot vaihtuvat vihreiksi, polkaisen vaihteen päälle ja valmistaudun lähtemään liikkeelle, kun tuon pienen ihanan pösön kuski tekee jotain odottamatonta... Laittaa pakin päälle ja lähtee peruuttamaan!!! Minä siis tässä alamäessä yritän saada rakasta simäterääni (-92 1100 öljyärrä n.250kg) liikkumaan taaksepäin jotta en jää tuon pösön alle, ja vitut eihän sitä rohjaketta saa mihinkään liikkumaan jaloilla sitkuttamalla pyörän päältä ja kauhukseni näen että pösön puskuri alkaa nousemaan etupyöräni päälle. Seuraavaksi huomaan olevani kumossa pyöräni kanssa.
    Minulle kävi kerran vastaavasti, mutta oli tasamaa ja liikenneympyrän eteen pysähdyin auton perään. Auto peruutti yhtäkkiä. En ehtinyt löytää äänimerkkiä sillä nanosekunnilla, kun en sitä juuri koskaan ole käyttänyt ja kerrankin olisi ollut tarvis. Jos olisi selkärangassa torven soitto, niin olisi ehkä auto ehtinyt pysähtyä ennen tärmäystä. Hyvin nousi pikkuauto eturenkaan päälle, mutta en onneksi kaatunut. Mopoon ei tullut mitään, mutta auton muovinen peräpuskuri sai vähän siipeensä. Tyyppi olikin huomannut tiukasti oikealla olevan vapaan parkkipaikan, mutta ei huomannut katsoa peileihin peruutellessaan.
    Dixi et animam levavi
    Onnellinen täytyy olla että pahemmin ei käyny. Yhdelle tutulle kävi vastaavasti viime kesänä. Erona tosin että perrän ajajalla oli 50-60km/h vauhtia ja jarruvalot eivät välähtäneetkään. Lopputulos oli kyllä hieman rumempi
    Jos polliisi tulee paikalle, kannattaa pyytää yksi kipale itselleen polliisin paikan päällä täyttämästä kenttälomakkeesta, se helpottaa jälkiselvittelyjä ja siitä myös ilmenee osapuolien seulontapuhallukset.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Tää kuulostaa taas liian tutulta. Viime kesänä eräs nainen ajoi kanssa takalistoon. Hiljensin valoihin, niin naikkonen täräytti +40km/h takalistoon... Turvaväli oli kuitenkin yli 50m ja silti onnistui..
    GSX-R 750 K5
    Kumma kun nainen joka tilanteessa auton ratissa. Mäkin annoin kerran naisen ajaa mun autoo, se matka päätty siihen että yritti parkkeerata mut painokin kaasua jarrun sijaan ja veti kakkosvaihteella lämä tiskissa tiiliseinään.
    En taida pysähtyä ens kesänä kertaakaan punasiin ihan vaan oman terveyden takia. Mielummin maksan sakot.

edit: tai sitten ajaa suosiolla aina pientareelle tai keskiviivan tuntumaan autojen viereen odotteleen vihreitä.

Hämmästyttävä yhteensattuma. Minäkään en ole koskaan aiheuttanut onnettomuutta, mutta kerran nainen ajoi perään kun olin opastimen vaatimana pysähtynyt risteyksessä. Toisella kerralla nainen peruutti pysäköidyn prätkän päälle. Kolmannella kerralla nainen peruutti pysäköidyn auton päälle. Neljännellä kerralla nainen ajoi kolmion takaa, ei eteen, vaan kylkeen.
    Jokohan noista alkaisi löytyä joku yhteinen nimittäjä vai haetaanko lisää otoksia?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa (MarcusB @ Huhti. 17 2011,19:24) kirjoitti
    Lainaa (Fourstroke @ Huhti. 17 2011,13:29) kirjoitti
    Voin kyllä hyvin kuvitella sitä v*tutuksen määrää, kerran itsekin prätkällä peräänajon kohteeksi joutuneena (vuonna 1996 liikennevaloissa).

Mitä tuohon varovaisuuteen paikallanolevana tulee, niin eihän sekään aina riitä. Eilen kun tulin kotiin mukavalta ajolenkiltä niin pistin prätkän pihalla sivutuen varaan, ja aloin lapioida pyörän omaa paikka talon vierestä esiin lumesta (paljon katolta tippunutta). Ei aikaakaan kun busan sivutuki oli uponnut märkään maahan ja pyörä nurin paikallaan. Että sellaista ajokauden aloitusta täällä... Tosin pyörään ei tullut edes naarmuja (pehmeätä mössöä alla), mutta silti hieman v*tutti. Sinua varmaan huomattavasti enemmän, onneksi ei kuitenkaan käynyt sen pahemmin. Kohta pääset taas baanalle.

/MarcusB
    Pakko sanoa.

Ei tullu mieleen laittaa mitään lappua jalan alle?!
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
    Lainaa (vetomies @ Huhti. 18 2011,13:19) kirjoitti
    Jokohan noista alkaisi löytyä joku yhteinen nimittäjä vai haetaanko lisää otoksia?
    Kameravalvonnan puute.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Munki päälle on yritetty ajaa kolmion takaa

naiskuski tulla viiletti reilua vauhtia kolmion takaa ja mua kahto hullunkiilto silmässä et mitäs v***ua mä tuun sieltä mun mopottimella

++ kolmesti on tullu autoja vastaan omalla kaistalla ja saman pätkän aikana,pätkän mitta noin 10-15 kilsaa..

hengis vielä
    Lainaa (Fubar @ Huhti. 17 2011,15:32) kirjoitti
    Valitettava tapaus, mutta toi mieleen yhden muutama vuosi sitten omalle kohdalle tapahtuneen jutun jolle tänä päivänä pystyy jo nauramaan, vaikka tapahtuman hetkellä vitutti kuin pientä oravaa kun käpy oli jäässä.
    Olin siis pysähtyneenä myös liikennevaloihin loivassa alamäessä oikeanpuoleiselle kaistalle joka jatkaa kyseisestä risteyksestä eri suuntaan kuin oikeanpuoleinen. Edessäni seisoo Peugeot kangoo pikkupaku, huomaan kun valot vaihtuvat vihreiksi, polkaisen vaihteen päälle ja valmistaudun lähtemään liikkeelle, kun tuon pienen ihanan pösön kuski tekee jotain odottamatonta... Laittaa pakin päälle ja lähtee peruuttamaan!!! Minä siis tässä alamäessä yritän saada rakasta simäterääni (-92 1100 öljyärrä n.250kg) liikkumaan taaksepäin jotta en jää tuon pösön alle, ja vitut eihän sitä rohjaketta saa mihinkään liikkumaan jaloilla sitkuttamalla pyörän päältä ja kauhukseni näen että pösön puskuri alkaa nousemaan etupyöräni päälle. Seuraavaksi huomaan olevani kumossa pyöräni kanssa.
    Mulle kävi joku kuusi vuotta sitten samalla lailla. Sekin oli joku Pösön Partner tms. Heppu päätti peruuttaa punaisissa valoissa ja kääntää autonsa.. Puhui puhelimeen touhutessaan. Siihen se kipusi Pösö etupyörän päälle ja meitsi telemarkilla pyörän viereen. Pyörästä clipari, etuloksu, etukate jne hajalle. Otin ukolta kertakorvauksena riittävän tukon rahaa, että sain korjattua. Pyörään kun ei saa ko osia tehtaalta, maahantuojalta tai mistään varastostakaan.. Olisi mennyt ajokausi sitä puidessa, jos olisi ottanut vakuutusyhtiön kautta.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  30.  
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Maukka_56 @ Huhti. 18 2011,15:37) kirjoitti
    Munki päälle on yritetty ajaa kolmion takaa

naiskuski tulla viiletti --.
    No, minunki päälle on kerran meinattu tulla, kyseessä oli tosin jalankulkinja – ja kyllä, nainenhan se oli.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen