Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mistä johtuu, että latausjännite on 12,9 ilman ajovaloja ja valot päällä tippuu 11,9. Honda cbr -97.
    Mittasin 3-4000rpm.
    Olen syytön - ja sillä sipuli.
  2. #2
    tasaussuuntaaja tai laturi on rikki. liian vähän voltteja, lue tuo sticky latauskorjausjuttu, tuossa yläpuolella.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
    Todennäköisesti jännitteensäätimessä vika, kun CBR kyseessä.
    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
  4. #4
    Latauksen ongelmista

    Tuolta löytyy Ukkosen varsin kattavat ohjeet vianetsintään.

    Itsellä -96 CBR:ssä viime kesänä oli samankaltaisia ongelmia ja syynä oli rikkinäinen staattori.
  5. #5
    Eikös latausjännite haahuilisi ihan omiaan jos jännitteensäädin paskana? Vois olla joku tehodiodi laturista sökönä? Skooppi kiinni ja kuvaa D
    Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...
  6.  
  7. #6
    Lainaa (blade-96 @ Touko. 11 2011,18:02) kirjoitti
    Eikös latausjännite haahuilisi ihan omiaan jos jännitteensäädin paskana? Vois olla joku tehodiodi laturista sökönä? Skooppi kiinni ja kuvaa D
    Minkähän pyörän laturista nämä tehodiodit löytyy?

    Kyllä näissä tasasuuntaus (=diodit) ja jännitteensäätö tehdään tuossa yhdessä ainoassa boxissa, jota jännitteensäätimeksi on totuttu nimeämään.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?