Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Hei!

Kertokaapa hyviä ehdokkaita suojaavaksi, mutta viileäksi puvuksi kesähelteille. Niitä tuuletusaukkoja saisi olla runsaasti *
    Onko tästä "Rockway" firmasta kellään kokemuksia?
    http://www.outlet4you.eu/eshop....1-green
    Minun valuuttalaskurin mukaan tuo puku olisi n.240 eskoa + pk:t päälle. Ei kovin pahalle tuntuisi, kun lukee "varustelistaa" läpi mm.tuuletusaukot 7+2.

Musta tuuletusaukoton Rukka tuntui liian "tiukalle" viive suvena Jotain ei mustaa pitäisi löytää helteille....

Miten jotkut kalvottomat, kevlar-vahvisteiset ajofarkut ja (rei'itetty) nahkatakki ja rei'itetyt nahkahanskat (tuuli menee hihasta sisään ja viilentää kunhan hihat ranteista ei liian tiukalla ja takin kaulus sopivan löysällä.

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Googlaa esimerkiksi Alpinestars Air-Flo.
    1000
    Itselläni on tämä uudemman mallinen Alpinestarsin S-MX Air-Flo ja voin kertoa, että on hyvinkin raikas tunne, kun tämän kanssa ajelee.

Suosittelen. Takin istuvuus hipoo täydellisyyttä ja on erittäin laadukas kampe kaikinpuolin.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
    Itsellä kuumille keleille Rukka Airob -puku . Aivan loistava puku hellekeleille... ja jos sattuu keli muuttumaan matkan aikana, niin gore-tex vuori vaan paikalleen ja sadesuojakin on taattu!
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    Tuo Alpinestarsin takki on varmasti sinänsä laadukas ja hyvin istuva, mutta tuo materiaali pikkuisen arveluttaa. Käsittääkseni se on polyesteriä, joka ei taida olla niitä kaikkein kestävimpiä kuituja. Itse en tuollaisesta ainakaan puoltatoistasataa euroa maksaisi, ihan merkistä riippumatta. Itselläni on nimittäin vastaavasta materiaalista tehdyt Heldin kesähousut, ja laadukkaat kevlarfarkut (suojilla) olisivat varmasti paitsi mukavammat myös suojaavammat.

Tuon Rockwayn hinta ei noilla spekseillä kuulosta todellakaan pahalta, erityisesti ilman kalvoa käytettäväksi voisi hyvinkin olla ostamisen väärti. Ainakin materiaalien suojaavuuden kannalta se kepittää tuon Air-Flon mennen tullen. Istuvuus, käyttömukavuus ja ulkonäkö voivat sitten olla kokonaan toinen juttu.
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Alpinestarsin takkia ja housua on monenlaista tuon Air-Flo -nimikkeen alla, myös nahasta tehtynä. Tämän päivän valikoimaa en tunne. Mun kamppeissa on ihan kelvollinen iskunsuojaus sääristä olkapäihin. Takin ja housut taitaa nykyään saada vetoketjulla yhteen.
    1000
    Lainaa (Tryphon @ Touko. 12 2011,10:28) kirjoitti
    Tuo Alpinestarsin takki on varmasti sinänsä laadukas ja hyvin istuva, mutta tuo materiaali pikkuisen arveluttaa. Käsittääkseni se on polyesteriä, joka ei taida olla niitä kaikkein kestävimpiä kuituja. Itse en tuollaisesta ainakaan puoltatoistasataa euroa maksaisi, ihan merkistä riippumatta. Itselläni on nimittäin vastaavasta materiaalista tehdyt Heldin kesähousut, ja laadukkaat kevlarfarkut (suojilla) olisivat varmasti paitsi mukavammat myös suojaavammat.

Tuon Rockwayn hinta ei noilla spekseillä kuulosta todellakaan pahalta, erityisesti ilman kalvoa käytettäväksi voisi hyvinkin olla ostamisen väärti. Ainakin materiaalien suojaavuuden kannalta se kepittää tuon Air-Flon mennen tullen. Istuvuus, käyttömukavuus ja ulkonäkö voivat sitten olla kokonaan toinen juttu.
    Oma S-MX Air-Flo on nahkainen. En tiedä, että onko siitä muita kuin nahkaisia versioita.

Takki on paras mitä olen itse koskaan kokeillut. Takin hinta taitaa olla Suomessa lähemmäs 1000e.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9.  
    Alpinestarsin nahkat ovat varmasti kelpo vermeitä, vaikkakin laatuunsa nähden pikkuisen ylihintaisia siinä missä kaikki muutkin merkkikamat. Ja tottahan liki tonnin nahkatakin voi olettaakin olevan kaikin puolin laadultaan parempi kuin kahden ja puolen sadan tekstiilipuvun. Sen sijaan nuo halvemman pään tekstiilikamojen materiaalivalinnat, silloin harvoin kun niitä mainitaan, eivät mitenkään vakuuta.

Edit: Tuodaan nyt jotakin omaakin ehdotusta eikä vain haukuta muiden kamoja: Halvarsson Safety. Verkkokuuorien kanssa pitäisi ainakin läpäistä tuulta, eikä turvallisuudestakaan tarvitse tinkiä.