Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Ajattelin tuossa tilailla tavaraa orgin shopista, tuli mieleen että minkähän kokoinen takki + housut pitäis tilata kun ei ole kokotaulukkoo tuolla, itse olen 186cm/80kg, olisiko takki 52 vai 54 ja housut 34?
    Helpoin olis varmaan käydä ihan paikan päällä sovittamassa kun näyt Espoossa asuvan. Samankin valmistajan eri malleissa istuvuus vaihtelee suuresti.
    -nomen est omen-
    Lainaa (Kriisi @ Touko. 10 2011,10:41) kirjoitti
    Helpoin olis varmaan käydä ihan paikan päällä sovittamassa kun näyt Espoossa asuvan. Samankin valmistajan eri malleissa istuvuus vaihtelee suuresti.
    veit jalat suustani, ihmetyttää kyllä ettei noihin kokoihin saa mitään standardi juttua, koot kun tuntuu heittelen aika paljonkin valmistajien välillä. Turun suunnalla ainakin motonet myy richan ajokamppeita, siellä voi ainakin käydä sovittamassa ja sit vaan tilausta mistä halvimmalla lähtee, tai on on paras myyntimies
    Lainaa (Peltsi72 @ Touko. 10 2011,10:50) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Touko. 10 2011,10:41) kirjoitti
    veit jalat suustani, ihmetyttää kyllä ettei noihin kokoihin saa mitään standardi juttua, koot kun tuntuu heittelen aika paljonkin valmistajien välillä. Turun suunnalla ainakin motonet myy richan ajokamppeita, siellä voi ainakin käydä sovittamassa ja sit vaan tilausta mistä halvimmalla lähtee, tai on on paras myyntimies
    Romppeet ei oo orgin kaupassa kovin pahan hintaisia, kaikissa vaan lukee tuo kimppatarjous/-tilaus..
    Tuolla ainakin kokotaulukot.

EMC24.fi

Yamaha YZF 1000R Thunderace -00
    Romppeet ei oo orgin kaupassa kovin pahan hintaisia, kaikissa vaan lukee tuo kimppatarjous/-tilaus..[/QUOTE]
    Niin no, jos haluaa kamppeet päälle asap niin suosittelen ottamaan sieltä missä on hyllyssä
    itselläni on koko 56 Richa nahkatakista kun koon 54 hihat oli liian lyhyet. Olen 184/82.
    SV 1000N -05
    Ostin viime syksynä Euro Motor Centeristä Richan tekstiilitakin, joku naisille suunnattu malli. Housut oli eri merkkiä, ne ostin M-kokoa mutta tuon Richan takin joutui ottamaan XL-kokoisena. Eikä mulla todellakaan ole niin eriparia ylä- ja alaosa. Olen 157 cm pitkä ja siihen aikaan painoin vajaa 70 kg, nykyään paino on lähempänä kuuttakymmentä ja takki on tietysti aika reilu. Mutta sanoisin että koot on aika pieniä, ainakin naisten varusteissa.
    Yamaha YBR -> Yamaha XJ600N
    Kokeilin tänään Richan ajofarkkuja. Normikoko farkuissa mulla on 34' vyötärö ja 36' lahje. Pituus 186 ja painoa joku 88. 34 ajofarkut mahtui jalkaan, mutta oli joka kohdasta aivan helkkarin tiukat. 36' taas oli edelleen liian tiukat muuten mutta vyötärö oli väljä. Sanoisin, että nuo on pieniä kokoja ja jos reidet on yhtään paksumpaa mallia voi tulla ongelmia.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  10.  
    Näyttää olevan aika paljon heittoa Richan romppeiden välillä. Itse kävin kokeilemassa TG-1 nahkatakkia ja sopiva koko oli 50. Itse siis 183cm/75kg.
    YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R